Vel, jeg synes det er verdt å nevne at selv om Arsenal stilte med mange junorspillere, så var det ikke dermed sagt at vi kom til å vinne. Ja, vi stilte med tilnærmet toppet lag, men det er ikke alltid så enkelt som at det bare er å sette de 11 beste spillerne ut på banen, så vinner de kampen greit. Disse juniorspillerne er ikke som juniorspillere flest, de holder et langt, langt høyere nivå, og de griper de sjansene de får i ligacupen med BEGGE hender.
Vi kan ikke bestille en seier på forhånd. Nå har jeg ikke sett kampen, men jeg har ikke forstått det som at vi spilte så ille. Vi skapte tross alt sjanser, og burde utnyttet dem bedre. Jeg vil ikke si at juniorlaget til Arsenal er bedre enn a-laget vårt, men det er heller ikke sånn at a-laget vårt er så veldig mye bedre enn juniorene til Arsenal.
Ambisjonene våre var helt sikkert å vinne ligacupen. Men det er ikke dermed sagt at vi greier å slå ut Arsenal for det, selv om de stiller med tilnærmet juniorlag. Uansett, det er FA-cupen vi skal vinne.