20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Et perfekt transfervindu er avsluttet, dobbel dekning på alle plasser  (Lest 7654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Helt enig. Fantastisk bra vindu dette her.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helt konge! Nå føler jeg vi burde kapre en UEFA cup plass og med BIG Sam er det rimelige gode sjanser for det

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, den som er misfornøyd med dette transfervinduet har jeg lyst til å møte. Vedkommende kan ikke være helt riktig skrudd sammen.

Vi har dobbel dekning (og vel så det) på samtlige plasser. Vi har tre spillere som kan bekle den defensive midtbanerollen med like stor selvfølgelighet. Vi flommer over av midtstoppere. Den ene bedre enn den andre. I tillegg har vi et spennende forsvarstalent i Edgar, som kan bekle både venstrebacken og midtstopperplass. For ikke å glemme poteten Ramage.

Hvis vi nå bare får spillet til å sitte og spillerne til å fungere i sine respektive formasjoner så går vi en veldig spennende tid i møte. Og i ettermiddag kan vi sørge for at vi har gått fire strake kamper uten tap. Og det i STARTEN av sesongen...

Jeg synes ikke vi skal kreve en spesifikk plassering på tabellen. Jeg synes vi skal gi Big Sam muligheten til å få samkjørt laget, og så får vi se hvor det bærer av sted. Jeg er overbevist om at vi havner på øvre halvdel av tabellen, men hvor langt opp er vanskelig å vite. Det vi skal kreve er en solid forbedring både spillemessig og resultatmessig fra forrige sesong. Og Big Sam er allerede godt i gang med å oppfylle det kravet.

Jeg gleder meg til klokken slår fire i ettermiddag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Enig vi skal ikke kreve noen spesiell plassering, men hvis Allardyce får ut alt potensiale i dette laget kan vi komme veldig høyt. Gleder meg tl Wigan kampen nå.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes ikke vi skal kreve en spesifikk plassering på tabellen. Jeg synes vi skal gi Big Sam muligheten til å få samkjørt laget, og så får vi se hvor det bærer av sted. Jeg er overbevist om at vi havner på øvre halvdel av tabellen, men hvor langt opp er vanskelig å vite. Det vi skal kreve er en solid forbedring både spillemessig og resultatmessig fra forrige sesong. Og Big Sam er allerede godt i gang med å oppfylle det kravet.

Amen!! Men topp 10 bør være minimum..  :)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Joda.. Har såpass trua på Sam at han burde gies litt tid, men jeg forventer alltid seier. Det er bare en egenskap jeg har. God eller dårlig??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg forventer på ingen måte seier. Selv om jeg fort blir revet med når vi er i medgang. Da tror jeg vi kan vinne alt.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hehe..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
bare det og slippe og se bramble er jo sommerns store glede! resten er en bonus :P
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
bare det og slippe og se bramble er jo sommerns store glede! resten er en bonus :P
Har du glemt at du får et gjensyn med Bramble i dag?
Riktignok i motstanderens drakter, men likefullt, du blir trolig å se ham på sitt beste og verste i dag.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Blir konge med Bramble i dag. Håper han viser gamle takter ;)

BallaJazz

• Gjest
Et perfekt transfer vindu vill jeg også si ja..beste enn på lang tid og det sier jo litt men fantastisk er det.Skal bli morro å få satt in gang med spillet å få laget satt i sammen å få potensialet i detta laget fullt ut etterhvert ;D

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg vil også si det er meget positivt at vi i motsetning til tidligere år ikke har som forutsetning at det skal være store navn som kommer inn. Tidligere har jo Newcastle, med Freddy Shepherd i spissen, vær patetiske i sin jakt etter "verdensstjerner" i transfervinduet. Da var det "gi faen i forsvaret, men hent gjerne Wayne Rooney for 27 mp"-mentaliteten som rådde, selvsagt akkompagnert av managere som aldri så at Newcastles definitive svakhet lå i forsvaret.

I år har vi hentet ukjente (i England) spillere som Cacapa, Rozenhal, Beye og Enrique. De to førstnevnte har nå for alvor begynt å vise sin klasse, og kan komme til å ta Premier League med storm, mens de to sistnevnte også har forutsetninger for å gjøre det bra.

Vi har handlet klokt, veldig klokt. Som sagt er jeg personlig svært optimistisk foran denne sesongen. Jeg vil si vi er i den umiddelbare gruppa bak de fire beste; en gruppe som nok kommer til å bestå av Newcastle, Tottenham, Manchester City, West Ham og sannsynligvis også Everton. Skal vel heller ikke glemme Portsmouth. 5. plassen bør derfor kanskje være et mål (selv om poengavstanden ned til 8. - 9. plass trolig blir liten). 
« Siste redigering: 01. Sep. 2007, 19:59 av Jarle »

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Helt enig i din vurdering Jarle.

Meget bra at vi i år har gått for å hente kvalitet og spillere vi trenger framfor navnet og stjerne statusen på spilleren nesten uavhengig av piosisjon. Cacapa og Rozenhal feks har ikke de største navna i england, men kvalitetsspillere er de likeså til det fulle!

Jeg er meget opptimist på våres vegne og tror det kan bli en utrolig spennende sesong. Og det er beste er at jeg føler meg sikker på at vi vil bli bedre og bedre utover i sesongen. Vi har ny manager og mange nye spillere som skal bli kjent med hverandre og systemet. Så klarer vi å henge med i toppen fram mot Jul så blir dette meget bra!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Cacapa og Rozenhal feks har ikke de største navna i england, men kvalitetsspillere er de likeså til det fulle!

Vel, de har jo et ganske godt rykte i resten av verden.
Burde være godt nok det.

Som svar på tråden: Jeg sier meg enig i at transfervinduet kunne nok neppe ha blitt utnyttet bedre. Dobbeldekning på alle plasser er sikret, Det viktigste er at forsvarert er sikret og ryddet opp i. Synd at britiske spillere som Bramble måtte gå, men når du har selvtilliten til en tysk soldat våren 1945 og den mentale stabilheten til Eva Braun, bør man kanskje satse på et annet yrke. Kanskje han skulle blitt rørlegger?

Redigerte rot.
« Siste redigering: 02. Sep. 2007, 00:12 av Heinrich »