20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Et perfekt transfervindu er avsluttet, dobbel dekning på alle plasser  (Lest 7650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det som jo selvfølgelig er det mest gledelige er nok forvandlingen i forsvaret.
Det var rett og slett en syk følelse å sitte i dag å se en kamp der jeg følte meg så vannvittig rolig hva Newcastle bakover angår. Rozenhal er jo bunnsolid til tusen, og Cacapa kommer rett inn og dominerer. Trenger ikke sitte som et nervevrak straks motstanderen nærmer seg målet vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil

Sitat
Som svar på tråden: Jeg sier meg enig i at transfervinduet kunne nok neppe ha blitt utnyttet bedre. Dobbeldekning på alle plasser er sikret, Det viktigste er at forsvarert er sikret og ryddet opp i. Synd at britiske spillere som Bramble måtte gå, men når du har selvtilliten til en tysk soldat våren 1945 og den mentale stabilheten til Eva Braun, bør man kanskje satse på et annet yrke. Kanskje han skulle blitt rørlegger?

Har du sett der Untergang i helga elr, Heinrich? ;)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hehe, ikke vanskelig å gjette seg til den. :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rørlegger? Titus Bramble? Jeg tror ikke jeg ville hatt den mannen som rørlegger i mitt hus. Vet aldri hva Bramble finner på. Når han kan finne på så mye rart på fotballbanen, så kan han helt sikker finne på enda mer rart som rørlegger. For som du sier, Heinrich, han har selvtillit som en tysk soldat våren 1945 og mental stabilitet som Eva Braun. Da tror jeg ikke han egner seg som rørlegger heller. Eller noen mekaniske yrker for den saks skyld.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
For som du sier, Heinrich, han har selvtillit som en tysk soldat våren 1945 og mental stabilitet som Eva Braun. Da tror jeg ikke han egner seg som rørlegger heller. Eller noen mekaniske yrker for den saks skyld.

Og du så "Der Untergang" i går....? ;D ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sitat
Synd at britiske spillere som Bramble måtte gå, men når du har selvtilliten til en tysk soldat våren 1945 og den mentale stabilheten til Eva Braun,

haha, hyll  ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Haha, så ikke at vi fikk Beye og Faye før nå, jeg  ;D Har vært bortreist i helgen osv, så har ikke fulgt med på overgangsmarkedet akkurat.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
For som du sier, Heinrich, han har selvtillit som en tysk soldat våren 1945 og mental stabilitet som Eva Braun. Da tror jeg ikke han egner seg som rørlegger heller. Eller noen mekaniske yrker for den saks skyld.

Og du så "Der Untergang" i går....? ;D ;D
Jeg så ikke "Der Untergang", og siterer derfor Heinrich, og ikke "Der Untergang". Men på grunnlag av Heinrichs ordvalg konkluderer jeg med at jeg ikke ville hatt rørleggeren Titus Bramble i mitt hus.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Rørlegger? Titus Bramble? Jeg tror ikke jeg ville hatt den mannen som rørlegger i mitt hus. Vet aldri hva Bramble finner på. Når han kan finne på så mye rart på fotballbanen, så kan han helt sikker finne på enda mer rart som rørlegger. For som du sier, Heinrich, han har selvtillit som en tysk soldat våren 1945 og mental stabilitet som Eva Braun. Da tror jeg ikke han egner seg som rørlegger heller. Eller noen mekaniske yrker for den saks skyld.

Poeng. Kanskje prostituert? Minimalt med stress, fleksitid, gode penger... Burde være et drømmeyrke for den godeste Bramble dette.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Begynner å bli en fin samling nytt-på-nytt-på-newcastle-vis her! Gode poenger :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida