20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness vil hente Van Buyten  (Lest 12086 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness vil hente Van Buyten
« Svar #30 på: 03. Juni 2005, 12:08 »
Vil tro at O`Brien er før Taylor i køen..

Boumsong, Bramble, O`Brien, Taylor, Elliott og Ramage er vel rekkefølgen.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Juni 2005, 12:18 »
Sitat fra: "Mushans"
Vil tro at O`Brien er før Taylor i køen..

Boumsong, Bramble, O`Brien, Taylor, Elliott og Ramage er vel rekkefølgen.

Var ikke slik på slutten av denne sesongen. O`brien satt på benken mens Taylor spilte midtstopper. Regner med at Souness skjønner såpass når sesongen starter også. O`brien er dessverre en tragedie.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Juni 2005, 12:20 »
O`Brien er nok det ja.. Synd at vi ikke solgte han for £3m, men plusset på et år i kontrakten i steden!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Juni 2005, 12:28 »
O`Brien er nok det ja.. Synd at vi ikke solgte han for £3m, men plusset på et år i kontrakten i steden!

Nå er det vel ingen som vet om det virkelig kom et bud fra Villa. Det er ingen som har bekreftet dette. Det er noe media spekulerte i, og som vi vet er svært lite av det som blir spekulert av sladder aviser som The Sun, Mirror og Daily Star sant.

Om budet var en realitet og vi hadde solgt O`brien uten å fått inn en erstatter kunne dette gått riktig galt. Ramage var også skadet en del i våres og hvem skulle steppet inn da?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Juni 2005, 12:29 »
Vi hadde da tilbudet om å hente klassespilleren Kuffour for nesten ingenting...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Juni 2005, 12:35 »
Vi hadde da tilbudet om å hente klassespilleren Kuffour for nesten ingenting...

For ingenting? Da kan du vel opplyse om hvilken lønn og sign on fee han skulle ha.

Som Bobby Robson sa for et par år siden. De som tror spillere på Bosman er gratis får tro om igjen. Litmanen har vel vært en av de største utgiftspillerene til Liverpool. For å ikke snakke om Mc Moneyman til Real Madrid. i sin tid.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Juni 2005, 12:39 »
Bogarde er vel også et eksempel på dette, men å tro at spillere som blir kjøpt ikke får sign-on-fee eller lønn er vel litt bak mål..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Juni 2005, 12:44 »
Bogarde er vel også et eksempel på dette, men å tro at spillere som blir kjøpt ikke får sign-on-fee eller lønn er vel litt bak mål..

Det har jeg ikke sagt, men spillere vil få høyere lønn om de kommer gratis. Det er jo nettopp derfor griske spillere spekulerer i dette.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. Juni 2005, 12:47 »
Sant nok, men Kuffour hadde ikke vært gratis.. Var vel snakk om et par milloner pund. Hadde vært noe til kjøpt, men udugelig henten fkinte igjennom nok engang..

DanMan

• Gjest
« Svar #39 på: 13. Juni 2005, 11:11 »
Kuffour var vel Bosman-spiller, og da hadde han jo kommet gratis (eks. sign-on-fee)?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #40 på: 13. Juni 2005, 13:07 »
Sant nok, men Kuffour hadde ikke vært gratis.. Var vel snakk om et par milloner pund. Hadde vært noe til kjøpt, men udugelig henten fkinte igjennom nok engang..

Kuffour gikk gratis til Roma.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Juni 2005, 16:36 »
Gratis nå som han var Bosman ja.. Hadde kontrakt når vi holdt på å hente han i januar

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #42 på: 13. Juni 2005, 17:06 »
Gratis nå som han var Bosman ja.. Hadde kontrakt når vi holdt på å hente han i januar

På tiden tiden gikk ryktene om en prislapp på 0,5-1 millioner pund.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!