20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness vil hente Van Buyten  (Lest 12093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness vil hente Van Buyten
« Svar #15 på: 01. Juni 2005, 15:52 »
Uuuuups. Ser nå at Mushans skrev dette under løse rykter.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #16 på: 01. Juni 2005, 22:24 »
Nettavisen må jo ha dette fra en eller annen kilde. Man kan kanskje spørre seg hvem de bruker som kilde, og hvor kritiske de er til sine kilder. Selvsagt sender vi ikke Boumsong vekk nå.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Juni 2005, 22:38 »
Hverken Boumsong, Given eller JJ er til salgs.......

Ivertfall det jeg har lest på flere steder...så dumme er ikke gutta på toppen...ærlig talt!

Bjørn - dum
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Juni 2005, 23:00 »
Newcastle-Online spekulerer i om van Buytens agent bruker Newcastle aktivt for å få solgt spilleren dyrere og til bedre klubber. van Buyten bruker samme agent som Mido som gikk til Tottenham etter å ha vært linket med Newcastle i fjor sommer.

Kilde
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Juni 2005, 14:04 »
Hamburg chairman Bernd Hoffmann has launched a scathing attack on Newcastle United target Daniel van Buyten and told the Belgian defender to stop flirting with other clubs and honour his contract at the AOL-Arena.

The 27-year-old had recently bewildered the Hamburg board with positive comments about a possible transfer to Bayern Munich or Werder Bremen and Hoffman finally lost his temper after learning that the HSV skipper has opened talks with Newcastle United.

"Now it's really enough," fumed the Hamburg chief. "I don't want to read all the time about which club he finds interesting, it doesn't help him and it doesn't help the club. He has a contract with us until 2008 - end of discussion.".

Hamburg have invested heavily in the team in the past two years in order to lead the club back to former European glory- with Dutch star Rafael van der Vaart their latest high-profile arrival - and Hoffman feels that the club's ambitious plans are undermined by van Buyten's behaviour.

According to speculation in the German press, Newcastle are willing to spend ?7.5 million in order to lure the former Marseille and Manchester City star to The Premiership, but given Hoffman's harsh words, The Magpies might be forced to step up their bid significantly if they really want to land their man.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Juni 2005, 14:51 »
Et spørsmål som reiser seg da er jo om det er verdt det, å stadig by mer og mer for å sikre oss Van Buyten?

Det ville helt klart gjort seg med en stopper av hans kaliber i den bakre firern, det hadde det, men det er vel strengt tatt angrep vi trenger å bruke mest penger på...Det kan jo også være en metode for formannen i Hamburg å få mer penger for sin spiller, det er jo et kjent fenomen!

Jeg er likevel ikke helt sikker på hva jeg syns dersom vi stadig øker budene for å få han. Noen sier  (Keegan) at angrep er det beste forsvar, men man vinner ikke kamper dersom man ikke har en bakre firer som duger, så jeg er delt på midten på det punktet!

Bjørn - reiser seg!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Juni 2005, 14:54 »
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
« Svar #22 på: 02. Juni 2005, 14:56 »
Mushans: Han syter ikke fordi han frykter plassen...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Juni 2005, 15:00 »
Titus Bramble will seek assurances about his first-team future after Daniel Van Buyten claimed he will be Jean-Alain Boumsong's first-choice defensive partner should he agree to join Newcastle this summer.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Juni 2005, 15:02 »
Enig Noreng!

Selvfølgelig har en spiller som omtrent har spillt fast i hele år lov til å frykte for plassen dersom en ny spiller, som mest sannsynlig vil overta plassen, kommer til klubben! Det er jo helt naturlig.

Står jo forsåvidt ikke noe om i den artikkelen som tilsier det heller, står bare at Bramble vil ha klarhet i hvor han inngår i planene til klubben de neste 3 årene (Bramble's kontrakttid). Det må jo være lov!

Bjørn - syter ikke

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Juni 2005, 15:04 »
Bramble sier ingenting han. Det er derimot The Journal som spekulerer i hva Bramble tenker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Juni 2005, 15:04 »
Selvsagt er Bramble bekymret for plassen sin etter ryktene om Van Buyten. Han har nylig etablert seg som et førstevalg i midtforsvaret, men med ryktene om Van Buyten, så har han all grunn til å være bekymret. Så at han søker informajson om sin fremtid i klubben, er ikke det samme som å si at Bramble syter. Syte vil han først gjøre om han begynner å si at "jeg spiller ikke for newcastle hvis jeg ikke er førstevalg", som Robert gjør. Jeg tror Bramble vet at han må tåle konkurranse, men det kan jo alltids være greit å være sikker på om du har en fremtid i klubben, eller om klubben kjøper Van Buyten fordi du ikke er god nok.
Om Souness kjøper van Buyten, så bør det være fordi stallen trenger mer dybde, og forsvaret trenger forsterkninger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 03. Juni 2005, 00:22 »
Litt morsomt med V Buyten. Husker ham ifjor, flere klubber la seg etter ham. Men han var stor kar da, og skulle ha godt betalt, og skulle ikke til hvemsomhelst klubb heller. Så kjølnet interessen for ham av en eller annen grunn, også endte han opp i Hamburg, for å så bli utlånt til Man City.
Det er fint at Newcastle heller kan kjøpe nå til en mye hyggeligere pris. Herlig at det for en gang skyld kan gå motsatt fra Boumsong sagaen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Juni 2005, 09:32 »
Dette er hva Bramble sier om linken til Van Buyten. Ser ikke noe negativt i dette. Det blir mer enn nok kamper på Van Buyten, Boumsong, Bramble og Taylor om vi skulle få en stopper til. Se bare på alle kampene Rio, Silvestre, Wes Brown og O`Shea  har fått for Man Utd denne sesongen. For å ikke nevne Carvalho, Terry, Gallas og Huth.

Titus Bramble has responded to Newcastle United's link with Belgian international Daniel Van Buyten by urging Graeme Souness not to scrap his promising partnership with Jean-Alain Boumsong.

Bramble has transformed himself from defensive scapegoat to lynchpin under Souness, salvaging a career which looked destined never to fulfil its potential on Tyneside.

But it seems United's manager is still keen to recruit another centre half, with van Buyten claiming earlier this week that he has been told by the Scot that he will be United's first choice centre-back should he agree to move from German outfit Hamburg.

Bramble, though, while welcoming the prospect of new arrivals, appears determined to see off the challenge to his place in the side.

"I enjoy playing alongside Jean-Alain," said Bramble, who was voted Newcastle's most-improved player last season and whose groin injury had a major impact on their FA Cup and Uefa Cup implosions.

"He is very calm, on and off the pitch. We are getting to know each other well, and that's important. I think we have shown signs that we can establish an excellent partnership in the games we have played together."

He continued: "I suppose you could say I have the power and he has the athleticism, but you need both to be a success in the Premiership. I don't think you can say one has got one quality and one has got the other. It's still early days, but our performances together have been good. We have combined well and the partnership has got better and better.

"When you're a centre back, you get used to playing with a lot of different defensive partners, especially at Newcastle United. But it is better to have a settled partnership and I hope that is what we become next season.

"We will get better the more games we play together. We just have to have a bit of luck with injuries as well."

A number of United's players are fretting about their future this summer, but while Bramble was not expected to be one of them, he has acknowledged the fact major changes need to be made if Newcastle can once again compete for a Champions League place.

He said: "I hope to be here next season. I've not been given any reason to think that I won't be, but you never know in football. Newcastle have had a poor season and changes will be made.

"If I'm here, I'm looking forward to building on the progress we have made in defence, particularly on my partnership with Jean-Alain.

"There are other defenders at the club who want to play, so we've got to keep on working at it. We all want to put things right, because last season wasn't good enough by any stretch of the imagination.

"I'm sure there will be some new arrivals as well, but the competition for places is what we need if we're going to get back to where we belong."

Bramble's improvement over the last six months will have pleased former manager Sir Bobby Robson, who was one of the player's staunchest defenders.

Bramble added: "I owe Sir Bobby Robson a lot and I owe a lot to the current coaching staff, but the improvement has also been down to me.

"I've always said confidence is important, but I'm better at staying focused now than I have been in the past. It's about growing up, as a person and a footballer."

Kilde

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Juni 2005, 10:00 »
Sitat
Titus Bramble has responded to Newcastle United's link with Belgian international Daniel Van Buyten by urging Graeme Souness not to scrap his promising partnership with Jean-Alain Boumsong.

Synes det blir helt feil å bruke dette som en ingress på det Bramble sier. Bramble roser samarbeidet med Boumsong, og det er riktig. Jeg ser ikke noe feil med det Bramble sier. Jeg tror Bramble har blitt voksen, og pubturene og skandalene uteblir.

Jeg ser heller ikke noe i veien med å satse på fire midtstoppere. Vi trenger fire gode stoppere. Alle vil få kamper!
Toon, Toon,
Black and white army