20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix  (Lest 33342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix
« Svar #180 på: 02. Sep. 2007, 14:57 »
Håper også på Martins og Owen sammen på topp...om det blir 4-3-3 eller 4-4-2 er ikke så farlig....Men det er to klassespillere som jeg tror kan bli veldig gode sammen...

Håper Viduka får slite benken fremover, for det var en svært frisk Shola Ameobi vi så i går!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 02. Sep. 2007, 15:06 »
begge kan score mål på hodet så tror ikke vi skal bekymre oss for at innlegg fra kantene er bortkastet med de to i midten. jeg tror de kunne fungert godt sammen. hvis rooney og tevez kan spille sammen for manu, kan faen ta meg martins og owen spille sammen for oss og. Martins er dessuten god til og stusse oppspill fordi han har en rå spenst. samtidig er han flink til og holde på ballen og er 10 ganger kvikkere i føttene enn viduka. det jeg har lagt merke til med viduka er at hvis et motakk ikke sitter klistra til foten hans mister han ballen . han er veldig avhengig av et perfekt mottak fordi han er slow i bevegelsene. Det er verdt og prøve Owen og Martins, og ingenting passer bedre enn borte mot Derby i neste ligakamp.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. Sep. 2007, 15:16 »
Må bare kommentere Rooney - Tevez-påstanden.
Du skal slite for å finne en sterkere spiss enn Rooney.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. Sep. 2007, 15:20 »
Må bare kommentere Rooney - Tevez-påstanden.
Du skal slite for å finne en sterkere spiss enn Rooney.

Rooney er kanskje sterkere, men Martins har jaggu meg nooen superkrefter han også....Råsterk!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. Sep. 2007, 15:26 »
Det er sant, men han blir omtrent som smågutt å regne sammenlignet med Rooney!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 02. Sep. 2007, 15:37 »
Smågutt vil jeg si blir litt å ta i......Fysikken til Martins er enorm, dessuten tåler han vanvittig mye, både spark, knall og fall!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 02. Sep. 2007, 15:53 »
Rooney er klart sterkere, men han er ikken oen bedre hodespiller en Martins.  Så med tanke på at en skal stusse, og en gå i bakrom så er ikke martins-owen dårligere en Tevez-Rooney. 

Men Rooney kan få ballen feilvendt, og holde på den.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 02. Sep. 2007, 16:02 »
tanken jeg la bak den påstanden med rooney og tevez her, var at flere her sier at vi trenger en stor spiss på topp? jeg mener ikke det. har noen sett fysikken og powern til martins eller?  martins klarer fint og holde på ballen med en mann i ryggen.
lt;3 Newcastle <3

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 02. Sep. 2007, 16:09 »
tanken jeg la bak den påstanden med rooney og tevez her, var at flere her sier at vi trenger en stor spiss på topp? jeg mener ikke det. har noen sett fysikken og powern til martins eller?  martins klarer fint og holde på ballen med en mann i ryggen.

Er enig at vi ikke trenger en stor og sterk spiss på topp, men da kan vi ikke spille så mye langt som vi har gjort i enkelte kamper.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 02. Sep. 2007, 16:24 »
nope, men når vi får barton og emre tilbake på midten og nzogbia flytta opp , så tror jeg det kan bli bra.
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 02. Sep. 2007, 16:27 »
Hadde vært greit med en stor spiss på topp, hvis han hadde vert "god"...Men faktum er at våre to beste spisser er Owen og Martins og de er begge under 176cm...

Verken Ameobi eller Viduka er gode nok i mine øyne til og holde Martins og owen ute av laget....Viduka har vist seg som en kjempe klump som er i veien for alt, han har vært tragisk dårlig!! Shola har hatt positve innhopp mot Villa og Wigan..SHola fortjener uansett en sjanse fra start i PL, om ikke lenge..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 02. Sep. 2007, 17:28 »
Hadde vært greit med en stor spiss på topp, hvis han hadde vert "god"...Men faktum er at våre to beste spisser er Owen og Martins og de er begge under 176cm...

Verken Ameobi eller Viduka er gode nok i mine øyne til og holde Martins og owen ute av laget....Viduka har vist seg som en kjempe klump som er i veien for alt, han har vært tragisk dårlig!! Shola har hatt positve innhopp mot Villa og Wigan..SHola fortjener uansett en sjanse fra start i PL, om ikke lenge..

Du burde kanskje gi Viduka litt mer tid Given, men er enig i at han ikke har overbevist og i øyeblikket er Martins og Owen våre beste spisser og burde da få starte.

Hadde vært spennende med disse mot Derby:

Given

Beye/Taylor - Rozehnal - Cacapa - Enrique

Milner - Geremi - Butt - N'Zogbia

Martins - Owen

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 02. Sep. 2007, 19:07 »
Det var derfor de spilte 4-4-2 mot wigan og skapte mål sjans på mål sjans ? Følg med i timen gutt
lt;3 Newcastle <3

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 02. Sep. 2007, 20:13 »
asså det har ikke noe med formasjonen og gjøre at vi ikke scorer, om owen kom alene i en 4-3-3 formasjon så hadde han bomma. Det jeg sier er at vi skaper mye mer med 4-4-2. Vi kom til jævli mange sjanser noe som jeg ser på som positivt. vet ikke hva du synes, neste gang når owen har funnet stor formen så hadde vi nok vunnet 5-0. Jeg bare synes kampene mot villa og middlesbrough ikke var mye og skryte av. Spillet var mye bedre i denne kampen, noe jeg tror var på grunn av formasjonen.
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #194 på: 02. Sep. 2007, 20:32 »
Godt med tre poeng mot Wigan, selv om det lenge så ut til å bli poengdeling. Nå har vi åtte poeng, en sjetteplass og en kamp til gode til de tre lagene over oss. Vinner vi borte mot Derby (noe vi burde gjøre), så fyker vi opp på 3, 2 eller 1.plass. Spørs hvordan Liverpool og Arsenal gjør det.

Jeg krysser fingrene!