20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix  (Lest 33623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix
« Svar #30 på: 31. Aug. 2007, 15:56 »
Jeg synes ikke Taylor har spilt seg ut av elleveren på noen måte. Derfor bør Cacapa pent finne seg i en plass på benken også mot Wigan, om ikke Taylor skyves ut på hbacken da.

Er du gal ? Cacapa kan umulig sitte på benken. En klassespiller som MÅ spille. Taylor er ung og blir bedre og bedre. Mener Rozehnal og Cacapa må spille. Cacapa kan i hvert fall ikke benkes og ikke Rozehnal heller, slik som han har spilt.

Forgudingen av Taylor er litt for stor hos enkelte. Han får sin tid.
Jeg vil ikke gi klippekort til noen. Verken Given, Rozenhal, Geremi eller noen andre.
Jeg er forsåvidt enig i at Cacapa ikke kan sitte på benken, men det kan ikke Taylor heller. Taylor blir ikke bedre av å sitte på benken og "vente på tur". Det klart beste for Taylors utvikling er at han spiller ved siden av en erfaren, god stopper som utfyller Taylor der han selv har sine svakheter, og samtidig kan hjelpe Taylor å bli bedre på det han allerede er god til. Og Taylors utvikling vil ikke tjene særlig på at han brukes som høyreback. Det er derfor Beye er på tur inn. Og det er derfor Carr ikke er på vei ut.

Hvorvidt Taylor spiller sammen med Cacapa eller Rozenhal er det samme for meg. Men så lenge vi har fire bak, så mener jeg Taylor bør ha den ene plassen, så lenge han ikke har spilt seg ut av laget. Men for all del, Taylor må også prestere for å få spille. Men han har ikke prestert så dårlig at han ikke kan få spille ennå. Det har forsåvidt ikke Rozenhal eller cacapa heller det, men Taylor må prioriteres fordi han er klubbens fremtid.
Cacapa er ikke denne klubbens fremtid. Han er passert 30, og har ikke så mange år igjen på fotballbanen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 31. Aug. 2007, 15:59 »
Jeg mener de beste stopperne bør spille, og per i dag er nok det Rozen og Cacapa. Taylor trenger å spille for å utvikle seg, men han vil få nok av kamper i år uansett med tanke på skader osv.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 31. Aug. 2007, 16:07 »
Taylor og Capaca.
Om Taylor sko begynna og spela dårligt så kan heller Roz komma inn etterkvart >:(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 31. Aug. 2007, 16:09 »
Så vi skal sette ut Rozenhal etter den fantastiske starten han har hatt på sesongen? Det er ihvertfall hinsides all fornuft.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 31. Aug. 2007, 16:10 »
Roz er i mine øyne den stopperen som er nærmeste klippekort av de tre. Han har spilt best og vel knapt noe galt. Tayls har vært litt utrygg i starten.
Føler at Roz og Cacapa kanskje bør starte denne kampen, og dersom Nobby drar ser jeg for meg at Tayls kan komme til å spille høyreback.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 31. Aug. 2007, 16:25 »
Hadde vert spennede med 5-3-2 da med Zog og Solano eller no som vingbacker.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #36 på: 31. Aug. 2007, 16:54 »
3-1 til Newcastle. (Owen, Martins, Viduka) (Sibierski)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 31. Aug. 2007, 17:17 »

Hadde kanskje vært spennende, men det vi må mot Wigan er å score noe vi ikke har gjort på hjemmebane i serien siden Feberuar. Og da kan vi ikke spille 5-3-2.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 31. Aug. 2007, 17:34 »
Ser at diskusjonen om hvem som skal spille stopper går heftig her....Men jeg tror ganske sikkert at Rozy og Cacapa er stoppere i morra og at Taylor tar høyrebacken....Akkurat dette ser jeg som 99% sikkert.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #39 på: 31. Aug. 2007, 17:46 »
Tipper detta laget:
              Given

Solano Taylor Rozehnal Enrique

Smith Geremi Zog     

Martins Viduka Milner
« Siste redigering: 31. Aug. 2007, 17:50 av Rox »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 31. Aug. 2007, 19:16 »
Håper zog spiller på midten, og enrique på backen. Håper zog kan bidra noe offensivt fra midtbaneposisjonen slik at det blir litt underholdende å se på. Villa og Boro kampen var kjedelige.

Tror også Taylor spiller back i morgen. 

Tror vi vinner 2-0. Martins og Cacapa( etter dødball. )  Vi begynner å få skikkelig høyde på laget etterhvert.   Taylor,Roz,Cacapa,Viduka  kommer til å gjøre en del mål etter dødball i år håper jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 31. Aug. 2007, 21:41 »
Cacapa er god i lufta, men han er ikke veldig høy.....? 1.82 el no slikt....mener jeg å ha lest.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

unreal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Sep. 2007, 00:21 »
Hei! er i hovedstaden i helgen og lurer på hvilken pub som viser kampen?
har ikke mulighet for å sjekke forumet i morgen. så hvis noen kunne ha sendt en melding til : 97001479 om hvor det er kamp, så kan jeg kansje joine dere.
Hadde vært kjempe!

mvh

Stian P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. Sep. 2007, 01:15 »

Hadde kanskje vært spennende, men det vi må mot Wigan er å score noe vi ikke har gjort på hjemmebane i serien siden Feberuar. Og da kan vi ikke spille 5-3-2.

5-3-2
3-5-2
Alt etter som ein ser det. Med både Rox Taylor og Capaca i mitten hadde det ikkje vert krise om Wigan kom til eit par lette innlegg.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. Sep. 2007, 02:29 »
Ahh. Det skal bli deilig å legge seg, vel vitende om at vi har hatt tidenes beste transfersommer, fått de siste brikkene på plass, i Beye og Faye, og at det er kamp mot Wigan i dag. Strålende. Satser på kalasseier mot et fomlende Wigan lag.

HOWAY THE LADS!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg