20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye nærmer seg Newcastle?  (Lest 21221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Faye nærmer seg Newcastle?
« Svar #45 på: 26. Aug. 2007, 03:57 »
Kan ikke Faye spille både midtbane sentralt og HB og Forsvar sentralt hvis jeg ikke tar helt feil her? Hangeland er midtstopper så er ikke akuratt det vi trenger mest nå

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #46 på: 26. Aug. 2007, 18:36 »
Hadde kjøpt Hangeland lenge før Faye, uansett hvor han kan spille
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 26. Aug. 2007, 18:55 »
Påstår du at Brede Hangeland er bedre enn Abdoulaye Faye?
Hva i all verden har du fått i deg for no rart?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 26. Aug. 2007, 19:10 »
Mener du Joakim at Faye er så mye bedre enn Hangeland da?

Nei så f...! Jeg støtter vannvakten, vil også heller ha Hangeland enn Faye! For det om Faye er anvendelig, så tviler jeg sterkt på at han kan bli den permanente løsningen på høyrebacken som så mange roper etter. Om han også kan spille defensiv midtbane driter jeg i da vi så absolutt ikke har bruk for folk i den posisjonen. Men ja, en midtstopper er ikke dumt. Har aldri sett på Faye som noe mer enn middelmådig spiller, og ihvertfall ikke som en bedre spiller enn Hangeland.................

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 26. Aug. 2007, 19:28 »
Påstår du at Brede Hangeland er bedre enn Abdoulaye Faye?
Hva i all verden har du fått i deg for no rart?
De har nok ikke fått i seg noe spesielt. De er nok bare nordmenn ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 26. Aug. 2007, 19:53 »
Skandaløst av dere å oppriktig mene at Hangeland er bedre enn Faye. At dere er nordmenn er en ting, men det skal ikke overskygge det faktum at Faye helt klart er en mye bedre fotballspiller. Denne duellen her er så klar at jeg ikke en gang gidder å rulle opp argument på argument på hvorfor Faye soleklart er bedre.

Kom gjerne med grunner til hvorfor Hangeland skal nå Faye opp til knærne! Og neste gang kan dere ta av dere Norge-brillene.

Uff! ???
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Aug. 2007, 20:34 »
Skandaløst av dere å oppriktig mene at Hangeland er bedre enn Faye. At dere er nordmenn er en ting, men det skal ikke overskygge det faktum at Faye helt klart er en mye bedre fotballspiller. Denne duellen her er så klar at jeg ikke en gang gidder å rulle opp argument på argument på hvorfor Faye soleklart er bedre.

Kom gjerne med grunner til hvorfor Hangeland skal nå Faye opp til knærne! Og neste gang kan dere ta av dere Norge-brillene.

Uff! ???

Begge er like dårlige. håper vi ikke tar noen av dem!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 26. Aug. 2007, 20:48 »

Uff! ???

Du har åpenbart ikke peiling. Faye er en av Boltons viktigste spillere, og har vært det i de siste årene. Høyt verdsatt av Bolton-fansen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 26. Aug. 2007, 21:56 »
Sikker på at enkelte mindre oppdaterte sjeler på en eller annen måte klarer å mikse Boltons Faye med vår gamle Amdy Faye!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 27. Aug. 2007, 15:47 »
Toon 'agree fee' for Trotters star (Teamtalk).

Håper dette stemmer. Etter at både Carr og Ramage nå ser ut til å være satt ut av spill en god stund så trenger vi minst en ny forsvarsspiller. Ideelt sett skulle vi hatt både Faye og i tillegg en ren høyreback (forhåpningsfull)!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 27. Aug. 2007, 16:37 »

Uff! ???

Du har åpenbart ikke peiling. Faye er en av Boltons viktigste spillere, og har vært det i de siste årene. Høyt verdsatt av Bolton-fansen.

Syns bare vi br sikte litt høyere enn faye. Visst er han god i bolton men det hadde vel jeg vært og:)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 27. Aug. 2007, 17:04 »
Hvorfor er det 6 premier league klubber som blir linket til Hangeland som er verdsatt til 4mp

Og 1 klubb(oss) som blir linket til Faye som er verdsatt til 2mp

Hvorfor vil ikke City, Villa, West ham, Portsmouth osv ha Faye når han er mye billigere og MYE bedre en Hangeland... Hangeland når jo ikke Faye til knærne engang.

Fredrik: Jeg vil gjerne se at du lister opp argument for argument på hvorfor Faye er bedre en Hangeland.  Selv om Hangeland er Norsk, og vi er fra Norge så må folk få låv å mene at Hangeland er bedre en Faye.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 27. Aug. 2007, 17:06 »
Veit ikkje nok om Faye til og utale meg. Men Hangeland imponerer meg. Bautaen i Norges forsvar.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 27. Aug. 2007, 17:19 »
Sitat
Fredrik: Jeg vil gjerne se at du lister opp argument for argument på hvorfor Faye er bedre en Hangeland.  Selv om Hangeland er Norsk, og vi er fra Norge så må folk få låv å mene at Hangeland er bedre en Faye.

Nei, det er nettopp det. Legg fra dere nasjonaliteten før dere uttaler dere, i det minste. Men hvis dere må ha det i detaljer så kommer det 10 her:

- Faye er rent ferdighetsmessig en bedre spiller enn Hangeland.
- Han har bedre fysiske ferdigheter og anlegg.
- Bedre i duellspill, taklinger, headinger, pasninger, ro, spilleforståelse, teknikk + mye mer.
- Raskere.
- Har spilt på et MYE høyere nivå, og har mestret det med glans. (se punkt 1)
- Bevist god i Premier League, verdens beste liga.
- Bunnsolid over tid.
- Allsidig. Var tidligere midtbanespiller og ble konvertert til midtstopper. Sier litt om registeret han har å spille på.
- Har generelt spilt på et mye høyere nivå i hele sin karriere, og kommer fra en klart bedre fotballnasjon.
- Innsats, arbeidskapasitet, aggressivitet og vilje er langt bedre enn hos den høyt overvurderte nordmannen.

Trenger dere flere punkter?

Kjenner jeg blir oppgitt over at dere ikke får inne dette. Det hele er veldig opplagt, og at jeg gidder å bruke tid på å forklare hvorfor han er bedre er skremmende. I første omgang var det for å svare på tiltale, men håper dere innser litt mer nå!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Aug. 2007, 17:39 »
Hvis du vurderer ham som bedre en Hangeland på alle de punktene så er det du som overvurderer spillere. 

Hvem var det som oppdaget Faye og fikk det beste ut av ham?  Big Sam.
Jeg mener hangeland er bedre en Faye allerede nå, men selvfølgelig kommer Allardyce til å gjøre ham bedre, slik han gjorde med faye

Tviler på at laget han spilte på før han gikk til bolton (istres) er bedre en Champions League laget FC København, hvor Hangeland har vært en bauta.

Og når du skriver at "folk ikke har peiling fordi de synes Hangeland er bedre"  så gjør du deg selv til narr.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /