Fredrik: Jeg vil gjerne se at du lister opp argument for argument på hvorfor Faye er bedre en Hangeland. Selv om Hangeland er Norsk, og vi er fra Norge så må folk få låv å mene at Hangeland er bedre en Faye.
Nei, det er nettopp det. Legg fra dere nasjonaliteten før dere uttaler dere, i det minste. Men hvis dere må ha det i detaljer så kommer det 10 her:
- Faye er rent ferdighetsmessig en bedre spiller enn Hangeland.
- Han har bedre fysiske ferdigheter og anlegg.
- Bedre i duellspill, taklinger, headinger, pasninger, ro, spilleforståelse, teknikk + mye mer.
- Raskere.
- Har spilt på et MYE høyere nivå, og har mestret det med glans. (se punkt 1)
- Bevist god i Premier League, verdens beste liga.
- Bunnsolid over tid.
- Allsidig. Var tidligere midtbanespiller og ble konvertert til midtstopper. Sier litt om registeret han har å spille på.
- Har generelt spilt på et mye høyere nivå i hele sin karriere, og kommer fra en klart bedre fotballnasjon.
- Innsats, arbeidskapasitet, aggressivitet og vilje er langt bedre enn hos den høyt overvurderte nordmannen.
Trenger dere flere punkter?
Kjenner jeg blir oppgitt over at dere ikke får inne dette. Det hele er veldig opplagt, og at jeg gidder å bruke tid på å forklare hvorfor han er bedre er skremmende. I første omgang var det for å svare på tiltale, men håper dere innser litt mer nå!