20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: chopra scoret!!!!  (Lest 8895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
chopra scoret!!!!
« på: 11. Aug. 2007, 15:41 »
avgjorde hele jævla kampen...saaaatan
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: chopra scoret!!!!
« Svar #1 på: 11. Aug. 2007, 15:48 »
ehm.. det er en tråd på fotballens verden, om denne rundens kamper.
Det er allerede tatt opp der :P
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 11. Aug. 2007, 16:01 »
Hva er så ille med det!? Aldri vært så glad i hele mitt liv, jeg.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Aug. 2007, 18:47 »
Kunne ikke brydd meg mindre
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Aug. 2007, 19:30 »

Jeg skjønner ikke hvorfor mange på dette forumet driter i alt annet enn Newcastle. Jeg er interessert i hvordan det går ellers i PL også, for det har faktisk enorm betydning for Newcastle om Tottenham taper eller ei, for per dags dato er de vår største rival.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Aug. 2007, 19:38 »

Jeg skjønner ikke hvorfor mange på dette forumet driter i alt annet enn Newcastle. Jeg er interessert i hvordan det går ellers i PL også, for det har faktisk enorm betydning for Newcastle om Tottenham taper eller ei, for per dags dato er de vår største rival.
Støttes 100%! Mange tråder som omhandler dei samme temaene ja, men det er bedre at alle får det med seg på ein av trådene, enn at folk går glipp av noe dei ellers hadde syntest var interessant pga temaets plassering. Du kunne ikkje brydd deg mindre nei? Du bryr deg tydeligvis ikkje om å kjempe for CL-plass allerede i år hører eg, fantastisk start, 3 poeng over Tottenham første runde, nydelig!=)
Venter i spenning...

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Aug. 2007, 20:35 »
Sunderland er jo hatlag nr 1. Hvordan kan folk si at de er glad fordi de slo Tottenham? Fordi T'ham er en utfordrer til CL bla bla..? Nei ønsker Sunderland og Roy Keane alt vondt og når en eks Newcastle spiller scorer for dem, kan jeg ikke akkurat si jeg jubler. Vi vet dessuten ingenting om hvordan Tottenham kommer til å bli utover i sesongen, kan likegodt ende på nedre halvdel av tabellen, selv om jeg tviler på det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Aug. 2007, 20:52 »
Hvorfor hater du Sunderland ? Fordi engelske fans gjør det? Så du må late som om du har et hatforhold til de du også??

For min del har jeg et mye mer hatforhold til klubben som ManU, Chelsea og Liverpool.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Aug. 2007, 21:12 »
Jeg forstår godt at folk vil hate Sunderland, men det klarer ikke jeg. Iblant kunne jeg ønske at jeg kunne det, men jeg klarer det bare ikke.

Og tenk på prioriteringene! Er det viktigere at Sunderland gjør det dårlig enn at vi gjør det bra?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Aug. 2007, 21:35 »
Jeg vet om et par sunderland fans. De hjelper godt med hatet.

Hatlisten inn blir nok slik

1.Sunderland.
2.Man Utd.
3.Liverpool
4.Tottenham
5.Boro

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Aug. 2007, 21:59 »
Kanskje det var Geordie-Olav som satt på Three Lions i Trondheim i dag da, med Sunderland-drakt og gikk amok da Chopra scoret? Like før han raserte hele sulamitten. Datt av stolen, knuste glass, veltet nesten bordet foran seg og gikk bokstavelig talt av hengslene.
Akkurat det synet var mye morsommere enn at Chopra scoret.

Av og til hater jeg Sunderland, andre ganger ler jeg bare av dem, og ser på dem som en tilbakestående lillebror. Men hatet blusser litt opp igjen når manageren heter Roy Keane.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Aug. 2007, 22:13 »
Kan ikke si jeg hater Sunderland akkuratt, jeg har enda mer hat mot Tottenham fordi den norske fan klubben er så JÆVLIG eplekjekke og tror de er de beste og at robinson er bedre enn given :) hahaha.. og de er et jævla ekkelt lag, blitt litt bedre nå som mido er vekk da heldigvis.

Synes det er moro at Chopra gjør det bra jeg, og vil heller se Tottenham tape enn Sunderland..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Aug. 2007, 22:21 »
Håper Sunderland holder seg jeg. Er morsomt med nordøst derbiene, også er det jo 6 sikre poeng for oss hver sesong de holder seg i PL!! ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Aug. 2007, 22:23 »
Hvis du først skal sende Liverpool ned, hvorfor ikke ta med Man Utd i samme slengen?
Selv satser jeg på at Sunderland, Boro og ManU rykker ned.

Ja, Sunderland må ha hjelp av en Newcastle-spiller for å score mål og vinne kamper. Det sier jo som sagt det meste om hvor tilbakestående den rødstripete lillebroren vår er. ;D

Lokalderby er morsomt det, men det holder med annenhver sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Aug. 2007, 23:36 »
Kanskje det var Geordie-Olav som satt på Three Lions i Trondheim i dag da, med Sunderland-drakt og gikk amok da Chopra scoret? Like før han raserte hele sulamitten. Datt av stolen, knuste glass, veltet nesten bordet foran seg og gikk bokstavelig talt av hengslene.
Akkurat det synet var mye morsommere enn at Chopra scoret.

Nei, det var det nok ikke.