20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright Pillips til Newcastle?  (Lest 6890 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright Pillips til Newcastle?
« på: 30. Mai 2005, 14:53 »
Isåfall linker lokalavisen Sunday Sun stortalentet til Newcastle. Dette hadde vel vært for godt til å være sant.

Eller mener dere det er en realistisk overgang?

May 29 2005

By Neil Farrington, The Sunday Sun

Newcastle are confident of clinching a sensational swoop for Manchester City starlet Shaun Wright-Phillips.

United believe they can steal in ahead of several Premiership rivals by offering £12 million AND Laurent Robert for Wright-Phillips.

Arsenal, Chelsea and new European champions Liverpool are all keen on the 23-year-old winger, meaning any Magpies bid will be against the odds.

But Newcastle, knowing that new City manager Stuart Pearce has NO transfer kitty at his disposal, hope to beat the rush by putting together an enticing cash-plus-player bid.

Pearce is keen on Robert, and Newcastle had been planning to target City skipper Sylvain Distin in a swap deal. But Freddy Shepherd and Graeme Souness have decided on a bold bid for Wright-Phillips instead.

Newcastle have still not given up hope of persuading Wright-Phillips' England team-mate Michael Owen to swap Real Madrid for St James's Park.

But Spurs striker Robbie Keane looks a more likely arrival, while Milan Baros' agent refused to be drawn on reports linking him with a move to Newcastle.

However, sources in Portugal claim Porto are willing to offer South African goal-ace Benni McCarthy in exchange for Hugo Viana plus cash.

United are also still trying to land Fulham's Luis Boa Morte as Souness seeks to add width, with Blackburn's Brett Emerton a cut-price alternative if the Wright-Phillips bid fails.

Kilde
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 30. Mai 2005, 14:54 »
Og  Vincente og Ballack er på veg til Newcastle?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Mai 2005, 15:29 »
Dersom det vil vise seg å være fakta, og vi snatcher SWP foran nesa på Arseanal, Liverpool og alle de andre laga i rødt eller blått ville jeg godta meg i mange dager, og siden Robert skal bort uansett (tydlivis) så hvorfor ikke SWP motsatt vei :)

Men når er det egentlig overgangsvinduet åpner igjen, er det 1.juli eller juni, og når stenger det??

Bjørn - call me a fool :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Mai 2005, 15:48 »
Sitat fra: "Bjørn"
Dersom det vil vise seg å være fakta, og vi snatcher SWP foran nesa på Arseanal, Liverpool og alle de andre laga i rødt eller blått ville jeg godta meg i mange dager, og siden Robert skal bort uansett (tydlivis) så hvorfor ikke SWP motsatt vei :)

Men når er det egentlig overgangsvinduet åpner igjen, er det 1.juli eller juni, og når stenger det??

Bjørn - call me a fool :)

Er det ikke 1. juni da? Tror det men det er jo ingenting i veien med å handle spillere før 1. juni siden sesongen er over. Vinduet stenger vel 31 August tror jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30. Mai 2005, 16:37 »
Oki, så act quickly da med andre ord!

Hm, det hadde vært skikkelig digg med en god transfer periode. Men med alle de løse ryktene som svirrer over alt vet man jo aldri!

Mener å ha lest på et forum et sted at det med N'Zogbia f. eks ikke var sannt, men hvem vet, han skal vertfall ikke selges!

Bjørn - not for sale
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Mai 2005, 16:48 »
Barca skal visst nok være meget keen på N`Zogbia.. Såg priser helt opp til £10m uten at jeg greier å finne tilbake den linken.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Mai 2005, 16:52 »
Sitat fra: "Bjørn"
Oki, så act quickly da med andre ord!

Hm, det hadde vært skikkelig digg med en god transfer periode. Men med alle de løse ryktene som svirrer over alt vet man jo aldri!

Mener å ha lest på et forum et sted at det med N'Zogbia f. eks ikke var sannt, men hvem vet, han skal vertfall ikke selges!

Bjørn - not for sale

Det med Barca og N`Zogbia er nok bare tull. Frank R. diskuterer ikke kontrakter til spillere han vil hente til klubben slik i media.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 30. Mai 2005, 17:11 »
Laurent Robert var nok bedre enn SWP to år tilbake. Men nå er han rett og slett ikke god nok. Syntes dette hadde vært en god deal, men har ikke helt troen på det.

*Robert vil nok ikke til City.
*City vil nok ikke godta det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 30. Mai 2005, 17:26 »
SWP signerer for Newcastle.

Tror det forblir ein drøm. :cry:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Mai 2005, 19:54 »
Mye rart en hører under "silly-season". Kan med ganske stor sikkerhet melde fra om at Shaun Wright-Phillips ikke blir å finne i Newcastle-drakt neste sesong.

SWP har en langtidskontrakt med Manchester City, og det er garantert flere klubber etter lynvingen. Og, Newcastle kan heller ikke friste med Champions League..Men, så det er sagt: Jeg tar gjerne feil angående dette og ser at SWP spiller for Newcastle neste sesong. :)

Overgangsvinduet stenger 31.August for kontraktfestede spillere. Spillere uten kontrakt kan signeres uavhengig av dette transfervinduet. Overgangsvinduet åpner 1.juni, og gjør at avtaler kan fullføres. Vet at enkelte klubber har ferdige avtaler med spillere, men ingenting formellt skjer altså før 1.juni.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Mai 2005, 21:23 »
Det er bare en ting jeg ikke skjønner ved en evt byttehandel Robert vs. Wright Phillips. Men vi bytter bort en venstreving og får igjen en høyreving. Ja, høyrevingen er nok englands beste, ihvertfall en av dem, men når vi bytter bort Robert har vi et problem på venstrekanten. For sjøl om Zog er fremtida, så er han ikke god nok til å okkupere den plassen på fast basis ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Mai 2005, 21:53 »
Åpner ikke overgangsvinduet 1. juli eller er det bare i Norge?

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 31. Mai 2005, 14:02 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er bare en ting jeg ikke skjønner ved en evt byttehandel Robert vs. Wright Phillips. Men vi bytter bort en venstreving og får igjen en høyreving. Ja, høyrevingen er nok englands beste, ihvertfall en av dem, men når vi bytter bort Robert har vi et problem på venstrekanten. For sjøl om Zog er fremtida, så er han ikke god nok til å okkupere den plassen på fast basis ennå.

Nå har høyrevingen vært det store "sutrepunktet" blant fansen etter Solano-salget, så jeg tror ikke mange vil si nei takk til dette! Særlig ikke dersom man tar i betraktning Robert mot Wright-Phillips! Det hadde vært intet mindre enn fantastisk, men er vel også en av overgangene det er minst sannsynlighet for vil bli realisert.

Ser heller ingen åpenbar grunn til at N'Zogbia ikke skal være god nok til venstrevingen på laget. Derimot kan det være godt med en konkurrent og avløser (man skal ikke forvente for mye av gutten heller), og jeg regner med dette vil tas seriøst av de høye herrer.

DanMan

• Gjest
« Svar #13 på: 31. Mai 2005, 14:05 »
Forresten (off-topic, men tilgi), all denne praten om 1. juni eller juli fikk meg til å lure:

Når trer de nye reglene i kraft, da bl.a. utingen ved å stå rett foran en som tar innkast blir ulovlig? 1. juni eller juli?

Takker på forhånd for all respons!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 31. Mai 2005, 17:15 »
N'Zogbia er et stort talent, men han er ennå for ung, og for uslepen til å få spille fast på venstrevingen. Han har ferdighetene for å fylle rollen i fremtiden, men han er ikke god nok til å overta for Robert riktig ennå. Derfor bør vi få inn en ny venstreving hvis vi kvitter oss med Robert.

Jeg takker overhodet ikke nei til SWP, og om vi så må ofre Robert for det, så er jeg villig til det, så lenge vi får inn en ny mann der også, om ikke altfor lenge. Jeg vil mer enn gjerne ha SWP.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon