20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Dersom det vil vise seg å være fakta, og vi snatcher SWP foran nesa på Arseanal, Liverpool og alle de andre laga i rødt eller blått ville jeg godta meg i mange dager, og siden Robert skal bort uansett (tydlivis) så hvorfor ikke SWP motsatt vei Men når er det egentlig overgangsvinduet åpner igjen, er det 1.juli eller juni, og når stenger det??Bjørn - call me a fool
Oki, så act quickly da med andre ord!Hm, det hadde vært skikkelig digg med en god transfer periode. Men med alle de løse ryktene som svirrer over alt vet man jo aldri!Mener å ha lest på et forum et sted at det med N'Zogbia f. eks ikke var sannt, men hvem vet, han skal vertfall ikke selges!Bjørn - not for sale
Det er bare en ting jeg ikke skjønner ved en evt byttehandel Robert vs. Wright Phillips. Men vi bytter bort en venstreving og får igjen en høyreving. Ja, høyrevingen er nok englands beste, ihvertfall en av dem, men når vi bytter bort Robert har vi et problem på venstrekanten. For sjøl om Zog er fremtida, så er han ikke god nok til å okkupere den plassen på fast basis ennå.