20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: En skikkelig "bli kjent tråd"  (Lest 20821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: En skikkelig "bli kjent tråd"
« Svar #45 på: 27. Mars 2008, 20:59 »
All time favorite Newcastle spiller: Jackie Milburn

Første jeg har hørt om som har en favorittspiller han aldri har sett i "live" (i todelt betydning)...

Legg merke til at det var min fars favorittspiller og han fortalte så mye om han at det da ble min også.
For all del, jeg har ikke sett ham spille så mye, men jeg har allikevel blitt påvirket av en fotballgal far ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #46 på: 12. April 2008, 05:39 »
Navn: Mads Andre
Alder: 24
Yrke: Oppdrett og salg av taranteller
Hvordan ble du Newcastlesupporter og når ble du det? Hvordan? hmm familien har alltid vært man utd fans(Noe som nesten tok livet av meg til tider:P!) men har aldri likt man united selv og Newcastle var da for meg et naturlig valg for meg å ha mitt hjerte for og spess når det var på begynnelsen av 90 tallet da Shearer og company var i laget og ikke mist fansen og omgivelsene rundt Newcaste united synes jeg alltid har vært mye mere spessielt enn i andre klubber.
All-time favorite Newcastlespiller: Alan Shearer (Favorittspiller på dagens lag er såklart Martins).

« Siste redigering: 12. Mai 2008, 19:32 av BallaJazz »

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Mai 2008, 14:41 »
Navn: Jørn V. Alvær
Alder: 22
Yrke: Tar realfag på danielsen for å få studiekompentase til å komme inn på universitetet
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: Beste kompisen min var chelsea fans da det var pl på tv2 i 95-96 så var det en kamp mellom chelsea og newcastle som eg trur endte 1-1 og siden han heia på chelsea så heia eg på newcastle og fant etter kvert ut at alan shearer spilte der og at han var best så då blei eg frelst!
All time favorite Newcastle spiller: Må jo bli Alan Shearer!!
All time favorite Newcastle kamp: 8-1 og sheffield wednesday i første kampen med bobby robson som manager og shearer scora 5 mål etter at gullit hadde benka han mot sunderland i hans siste kamp.. Burn!
- carry on!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 03. Mai 2008, 04:41 »
Nå er det så kjedelig på jobb at jeg henger meg på denne jeg og

Navn: Tommy Sten
Alder: 23
Yrke: 1881 (og hvis du er en av de hysterisk morsomme menneskene som har ringt og spurt etter vaffeloppskrift mens kompisene dine ler seg i hjel i bakgrunnen : dra til helvete)
Hvordan ble du Newcastlespporter og når ble du det? Jeg var ingen stor fotballfan, alle kompisene mine var enten Man U- eller Blackburn-fans, det ble så jeg fulgte Blackburn og da spesielt Shearer. Men jeg var ingen fan av laget Blackburn, så når Newcastle kjøpte Big Al ble jeg automatisk fan av skjærene.
All-time favorite Newcastlespiller: Alan Shearer (i dag er det vel Owen.. Martins og Beye er også store favoritter)
All time favorite Newcastle kamp: Hmm...Av kamper jeg har sett troner nok 7-1 mot Tottenham høyt på lista.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #49 på: 10. Mai 2008, 00:19 »
Tommy: Hvorfor i helvete reklamere for at dere kan gi noen feks. en vaffel-oppskrift når dere ikke kan det!? (vet at det sikkert ikke er du som har laget den, men you had it comming)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 10. Mai 2008, 04:17 »
Vi kan da det, men den tusende gangen er det ikke like morsomt lenger...never was
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Mai 2008, 13:52 »
Jeg har prøvd å ringe etter en oppskrift (trengte den faktisk) men da fikk jeg beskjed om at de var en nummeropplysning, ikke et matkjøkken.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Mai 2008, 14:27 »
Beste er å spør om de kan finne nr til Kristiansand Karate Klubb på www.k-k-k.com
Like morsomt hver gang :) Spesielt når det er litt eldre damer! :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Mai 2008, 16:30 »
Jeg har prøvd å ringe etter en oppskrift (trengte den faktisk) men da fikk jeg beskjed om at de var en nummeropplysning, ikke et matkjøkken.

Ble du overrasket over dette?  :P

Beste er å spør om de kan finne nr til Kristiansand Karate Klubb på www.k-k-k.com
Like morsomt hver gang :) Spesielt når det er litt eldre damer! :)

Haha, jeg ser for meg uttrykket til de gamle damene når de går inn på siden. Genialt!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 10. Mai 2008, 17:50 »

Ja, når et firma reklamerer for en tjeneste regner jeg nesten med de kan levere. Men kanskje jeg tok feil.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 10. Mai 2008, 18:06 »
Jeg forstår tankegangen din, Lasse.
Synes du burde fortalt dem hvor misvisende reklamen er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 10. Mai 2008, 18:33 »
Ja, når et firma reklamerer for en tjeneste regner jeg nesten med de kan levere. Men kanskje jeg tok feil.

Jeg skjønner tankegangen om at det er misvisende reklame, som selvfølgelig er dårlig av 1881. Men samtidig er det vel som sagt en nummeropplysning, og det de reklamerer for er utenfor deres fagområde. Ganske merkelig egentlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 10. Mai 2008, 18:55 »
Heter jo Opplysningen 1881, ikke nummeropplysningen 1881. Uansett er det jo da ganske idiotisk å reklamere for noe slikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

pane

• Gjest
« Svar #58 på: 11. Mai 2008, 01:55 »
Navn: Pål A. Nese
Alder: 20
Yrke: Jobber med stål på Kverneland Group. Student, takk og lov, til høsten.

Hvordan ble jeg Newcastle-supporter? Same old same old.. Alan Shearer :) Hadde ei Blackburn-drakt back in the day med Shearer på ryggen. Og som så mange andre blei jeg for frelst for godt den dagen Shearer kom hjem! Har blitt mobbet for å  ha "holdt" med to klubber, men da jeg spør kompiser hvorfor de begynte å holde med laget sitt (Stort sett Man U på hele faenskapet) så får jeg alltid til svar at det var fordi de likte draktene, eller Cantona / Solskjær / Giggs, you name it.. De innrømmer aldri at de var og er gloryhunters.. Og det kan ikke akkurat VI kalles :)

Favorittspiller: Shearer såklart. Blant dagens er Tayls favoritten!

Beste kamp: Må trekke frem de 3 jeg selv har vært på. Debuterte på SJP, som tilskuer desverre :) , påsken 2000. Husker det som i går da jeg satt rundt middagsbordet og faren min spurte meg om jeg hadde lyst til å være med han til Newcastle. Kan tro jeg stivnet til ! Kampen endte forøvrig 2-2 etter to mål av Shearer. Ufattelig stort for en liten gutt å oppleve noe sånt ! Ellers har jeg vært på bortekamp faktisk i Birmingham, mot WBA, hvor vi vant 3-0 og nå sist men slettes ikke minst i Tyne-Wear-krigen mot Sunlun. Fantastisk opplevelse. Har sett Shearer nette 3 ganger og Owen 4 på 3 kamper. Ikke så dårlig ! Ellers så har lokalderbyene allti vrt flotte, samt seirene mot Man U!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #59 på: 11. Mai 2008, 14:49 »
Shit, hvis ikke Alan Shearer hadde dratt til Newcastle hadde jo dette forumet vært tomt!