20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: En skikkelig "bli kjent tråd"  (Lest 20822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: En skikkelig "bli kjent tråd"
« Svar #90 på: 09. Des. 2008, 21:52 »
Navn: Martin Haugland
Alder: 17
Yrke: Allmenn på Langhaugen vgs :)
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: Jeg var dritt lei av at alle digget Man Utd eller Liverpool. Så satt jeg å spillte fifa 04 og prøvde meg gjennom en del lag. Endte opp med å like Everton, Chelsea og Newcastle, men det var Newcastle som kapret hjertet.
All time favorite Newcastle spiller: 9, Alan Shearer
Favoritt Newcastle Kamp:
Tingen er at jeg ikke så så mange kamper av Newcastle siden vi hadde verken parabol eller internett. Og da vi fikk internett gikk jeg over til å spille CS, WOW og BF2, og ble raskt utdatert med hvem som ble solgt og kjøpt i klubben. Og jeg har også alltid konsentrert meg mye om å få med meg Brann kampene og spesiellt nå under Mjelde, da Brann endelig greide å prestere.
Men nå som Brann kom på en pinlig 8. plass, og det er leeenge til tippeligaen begynner igjen trengte jeg enda et lag å følge med på. (har en god følelse om Brann tho, nå som Steinar Nilsen blir trener:D)+ at jeg så "Goal: the impossible dream" igjen etter gammelt, og når jeg så Shearer i den fikk jeg et mildt infarkt.
Så Newcastle var et naturlig valg.
Er litt grønn atm, men kommer meg inn i igjen skal dere se ^^ :D