20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
I really hope that the most fanatic fans don't renew their season tickets for next season or until Souness is kicked out. The former Celtic boss is free on the market.Well Souness, you have twice been charged by the FA, Bellamy is nowhere and Robert is leaving pretty soon. How can you create this nice dressing room atmosphere. By selling Aaron Hughes? Or by giving Bowyer a new contract?
Jeg synes dette er helt feil måte å vise sin frustrasjon på. De som ikke fornyer sine sesongkort vil jeg se på som "anti-supportere", rett og slett. Uansett hvilken manager en klubb har, og uansett hvor mye supporterne hater denne manageren, så mener jeg det er tullball av trofaste fans å ikke fornye sesongkortene. Det vil skade klubben på mange måter. Det er i motgang supporterne må vise sin fantastiske støtte til laget, og ikke vende laget ryggen.
Sitat fra: "Asbjørn"I really hope that the most fanatic fans don't renew their season tickets for next season or until Souness is kicked out. The former Celtic boss is free on the market.Well Souness, you have twice been charged by the FA, Bellamy is nowhere and Robert is leaving pretty soon. How can you create this nice dressing room atmosphere. By selling Aaron Hughes? Or by giving Bowyer a new contract?Dette er jo direkte latterlig..Håper denne såkalte fanen at klubben han visstnok heier på IKKE skal selge sesongbilletter - og dermed gå glipp av store inntekter??Martin O'Neill er IKKE ledig på markedet, da han har trukket seg tilbake fra fotballen for å pleie sin syke kone.At Souness har blitt satt i FAs søkelys twice er for meg et bevis på at FA er en vits. De er så hårsåre, men akk så inkonsekvente og inkompetente! Hvordan kan man få bot og utestengelse fr å si at dommeren dømte rævva, når f.eks. Andy Todd går fri etter albuen mot Robin van Persie?? Og når "skribent" spør hvordan å fjerne Bellamy og Robert kan skape en hyggelig atmosfære blir det bare komisk. Han svarer jo på det selv! To urokråker færre gir mindre bråk - det er ikke kjernefysikk.. Salget av Hughes antar jeg skyldes at tilbudet var for bra til å avslå (estimert til £1,4 mill, og det er ganske bra for en reserve). Klart man burde solgt O'B istedet, men det skjedde nå engang ikke. Og jeg klarer ikke å se at man gjør skade på atmosfæren ved å forlenge kontrakten til det som er en av våre aller beste midtbanespillere - til tross for incidenten med Dyer. De har skværa opp, Bowyer har beklaget og han har tatt sin straff som en mann (i motsetning til Bellamy og Robert som løper til media og syter).