20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Flau over å være norsk  (Lest 4167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« på: 30. Mai 2005, 14:16 »
Når jeg leste dette innlegget på nettsiden Newcastle-online.

I really enjoyed this article. I have been a Magpies fan since 94, but today, I really don't know. Since Souness arrived, my mood turned in a negative direction. Why haven't any fanatic supporters showed up outside the training ground in black t-shirts. That surprises me a lot. I really hope that the most fanatic fans don't renew their season tickets for next season or until Souness is kicked out. So what now? The former Celtic boss is free on the market. We have a manager that promised to just make a few adjustments. Well Souness, you have twice been charged by the FA, Bellamy is nowhere and Robert is leaving pretty soon. How can you create this nice dressing room atmosphere. By selling Aaron Hughes? Or by giving Bowyer a new contract? We are supporters for a great club, we cannot live under this kind of circumstances. We need to demonstrate for this. We need to show up on the training ground in black t-shirts. So, if less than 10,000 is showing up on the opening match of next season, I would love it. The Toon Army must now give the board an ultimatum.

Tor Ingar Nilsen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #1 på: 30. Mai 2005, 14:44 »
Vet ikke om dette er rett måte å vise sin misnøye med Souness på, men om det er det som skal til for å få vekk Souness, så er jeg hjertens enig.
Alt er tillatt bare vi får vekk Souness.

Selv om jeg synes det å vende laget ryggen blir feil signal. Vi støtter spillerne, men ikke Souness. Det er ikke spillernes feil at Souness ikke evner å få oss til å vinne tette kamper. Det er ikke spillernes feil at Souness er feil mann.

Spillerne skal få sin velfortjente støtte. Avskyen mot Souness kan man vise på andre måter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #2 på: 30. Mai 2005, 14:51 »
Jeg er i alle fall bak tanken om å gjøre hva som helst for å sparke ondskapen ut av klubben.. Vi ente jo på 14. plass! Den svakeste plasseringen vi noensinne har hatt i Premier Leauge..

Ondskapen på haue ut!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
Re: Flau over å være norsk
« Svar #3 på: 31. Mai 2005, 13:49 »
Sitat fra: "Asbjørn"
I really hope that the most fanatic fans don't renew their season tickets for next season or until Souness is kicked out.

The former Celtic boss is free on the market.

Well Souness, you have twice been charged by the FA, Bellamy is nowhere and Robert is leaving pretty soon. How can you create this nice dressing room atmosphere. By selling Aaron Hughes? Or by giving Bowyer a new contract?

Dette er jo direkte latterlig..Håper denne såkalte fanen at klubben han visstnok heier på IKKE skal selge sesongbilletter - og dermed gå glipp av store inntekter??

Martin O'Neill er IKKE ledig på markedet, da han har trukket seg tilbake fra fotballen for å pleie sin syke kone.

At Souness har blitt satt i FAs søkelys twice er for meg et bevis på at FA er en vits. De er så hårsåre, men akk så inkonsekvente og inkompetente! Hvordan kan man få bot og utestengelse fr å si at dommeren dømte rævva, når f.eks. Andy Todd går fri etter albuen mot Robin van Persie?? Og når "skribent" spør hvordan å fjerne Bellamy og Robert kan skape en hyggelig atmosfære blir det bare komisk. Han svarer jo på det selv! To urokråker færre gir mindre bråk - det er ikke kjernefysikk.. Salget av Hughes antar jeg skyldes at tilbudet var for bra til å avslå (estimert til £1,4 mill, og det er ganske bra for en reserve). Klart man burde solgt O'B istedet, men det skjedde nå engang ikke. Og jeg klarer ikke å se at man gjør skade på atmosfæren ved å forlenge kontrakten til det som er en av våre aller beste midtbanespillere - til tross for incidenten med Dyer. De har skværa opp, Bowyer har beklaget og han har tatt sin straff som en mann (i motsetning til Bellamy og Robert som løper til media og syter).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Mai 2005, 14:01 »
Kan ikke være mer enig DanMan.

Han skriver også at han ble Newcastle fan i 94, men nå vet han ikke om han gidder lenger pga Souness. Greit at man er uenig i hvem som er manager, men å elske og se SJP med under 10.000 tilskuere blir for dumt. Han er tydeligvis ikke gammel nok til å huske hvordan SJP var før Sir John Hall og Shepherd tok over. Da var det nettopp så få tilskuere og klubben var på randen til konkurs.

Slike supportere som den tullingen kan for min del dra et vist sted.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #5 på: 31. Mai 2005, 14:10 »
Jeg synes dette er helt feil måte å vise sin frustrasjon på. De som ikke fornyer sine sesongkort vil jeg se på som "anti-supportere", rett og slett. Uansett hvilken manager en klubb har, og uansett hvor mye supporterne hater denne manageren, så mener jeg det er tullball av trofaste fans å ikke fornye sesongkortene. Det vil skade klubben på mange måter. Det er i motgang supporterne må vise sin fantastiske støtte til laget, og ikke vende laget ryggen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #6 på: 31. Mai 2005, 14:13 »
Sitat fra: "Souey"
Jeg synes dette er helt feil måte å vise sin frustrasjon på. De som ikke fornyer sine sesongkort vil jeg se på som "anti-supportere", rett og slett. Uansett hvilken manager en klubb har, og uansett hvor mye supporterne hater denne manageren, så mener jeg det er tullball av trofaste fans å ikke fornye sesongkortene. Det vil skade klubben på mange måter. Det er i motgang supporterne må vise sin fantastiske støtte til laget, og ikke vende laget ryggen.

Nettopp, og det er bare å ta Leeds som eksempel. Det sies at det var bedre liv på Elland Road denne sesongen enn det har vært på mange år. Noe som sier sitt.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #7 på: 31. Mai 2005, 14:23 »
Leeds er et bra eksempel ja. Da de hadde managere som Venables og Reid (to managere som er langt verre enn Souness) var det ingen som truet med noen boikott. De stod på til the bitter end, og jeg blir flau dersom ikke den trofaste Newcastle fansen ikke gjør det samme. Får uansett bare håpe at den fyren som skrev det innlegget ikke er representativ for den skikkelige Newcastle supporteren.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #8 på: 31. Mai 2005, 14:26 »
Han som skrev dette virker på meg som en medgangssupporter, som bare stikker med en gang det går i dass....Da kan han like greitt begynne å holde med Chelsea eller United for alt jeg bryr meg!

Slutte å heie på Newcastle har ikke vært inne i en eneste fungerende hjernecelle i hele sesonge, greitt, jeg sa før palace kampen hjemme at dersom vi ikke vinner så begynner jeg å heie på Stevenage, men det er jo seffern ikke seriøst ment!

En supporter skal være med lage sitt i tykt og tynt, gjennom opp og nedturer. Kanskje spesielt i nedturer, hvor det er viktig for et lag å vite at fansen er der å støtter dem no matter what!

Bjørn - Till Death Do Us Part
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Flau over å være norsk
« Svar #9 på: 31. Mai 2005, 16:21 »
Da de hadde managere som Venables og Reid (to managere som er langt verre enn Souness) var det ingen som truet med noen boikott.

Den der vil jeg gjerne ha en begrunnelse for..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Juni 2005, 23:54 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Asbjørn"
I really hope that the most fanatic fans don't renew their season tickets for next season or until Souness is kicked out.

The former Celtic boss is free on the market.

Well Souness, you have twice been charged by the FA, Bellamy is nowhere and Robert is leaving pretty soon. How can you create this nice dressing room atmosphere. By selling Aaron Hughes? Or by giving Bowyer a new contract?

Dette er jo direkte latterlig..Håper denne såkalte fanen at klubben han visstnok heier på IKKE skal selge sesongbilletter - og dermed gå glipp av store inntekter??

Martin O'Neill er IKKE ledig på markedet, da han har trukket seg tilbake fra fotballen for å pleie sin syke kone.

At Souness har blitt satt i FAs søkelys twice er for meg et bevis på at FA er en vits. De er så hårsåre, men akk så inkonsekvente og inkompetente! Hvordan kan man få bot og utestengelse fr å si at dommeren dømte rævva, når f.eks. Andy Todd går fri etter albuen mot Robin van Persie?? Og når "skribent" spør hvordan å fjerne Bellamy og Robert kan skape en hyggelig atmosfære blir det bare komisk. Han svarer jo på det selv! To urokråker færre gir mindre bråk - det er ikke kjernefysikk.. Salget av Hughes antar jeg skyldes at tilbudet var for bra til å avslå (estimert til £1,4 mill, og det er ganske bra for en reserve). Klart man burde solgt O'B istedet, men det skjedde nå engang ikke. Og jeg klarer ikke å se at man gjør skade på atmosfæren ved å forlenge kontrakten til det som er en av våre aller beste midtbanespillere - til tross for incidenten med Dyer. De har skværa opp, Bowyer har beklaget og han har tatt sin straff som en mann (i motsetning til Bellamy og Robert som løper til media og syter).

Amen, meget bra innlegg, enig i samtlige ord og bokstaver som står der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida