20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket spiss par bør Newcastle bruke?  (Lest 29809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilket spiss par bør Newcastle bruke?
« Svar #135 på: 09. Des. 2007, 11:45 »
Men jeg er enig, vi kan i langt større grad se på det positive ved våre spillere, og ikke bare se oss blinde på deres svakheter. Men det er vel dessverre umulig.

Det går vel også an å se helheten i hver enkelt spiller? Bellamy som du var innom er historie og han gidder jeg ikke bruke mer tid på enn jeg allerede har gjort nå.

Milner derimot er jeg en stor fan av hver gang han fosser fremover. Derimot irriterer jeg meg litt over at han må kjøre en ekstra dribleserie altfor ofte. Da kommer han som oftest litt for langt ut, eller i for stort fart helt ned til linja og avleveringen blir dessverre horribel. Det irriterer meg med Milner, og det må jeg vel ha lov til å mene selv om det er negativt, for det er da faktisk tilfelle. Dog har jeg stor tro på at dette skal bedre seg. Milner har hatt en voldsom fremgang etter at han kom tilbake fra låneoppholdet i Villa, og til sammenligning kan jeg bare minne om en viss Cristiano Ronaldo som ikke var verdens mest effektive i sine første sesonger i MænJu.

Hva Smith gjelder så vurderer jeg ham til å være en noe begrenset spiller når det kommer til de tekniske ferdighetene, men den voldsomme arbeidsinnsatsen og viljen hans er uvurderlig, og innsatsvilje er noe alle lag trenger. Og pr idag er ikke Newcastle gode nok til å lokke til seg de beste av de beste og da må vi nøye oss med de nestbeste, og derfor er Smith et viktig medlem av årets Newcastle. Smiths allsidighet er også gull verdt, og jeg syns han har vært mye bedre nå i de siste kampene hvor han har spilt spiss og ikke midtbane.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 09. Des. 2007, 22:09 »
For all del, det er jo helheten jeg vil frem til. Men helheten kommer ikke frem hvis man ser seg blind på de negative egenskapene til spillerne våre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Des. 2007, 22:12 »
Martins og smith er de 2 beste spissen vi har i øyeblikke. Viduka den 3 beste, ameobi den 4, mens owen er det verste som ever har hendt Newcastle. :-*
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Des. 2007, 23:02 »
Martins og smith er de 2 beste spissen vi har i øyeblikke. Viduka den 3 beste, ameobi den 4, mens owen er det verste som ever har hendt Newcastle. :-*

Latterlig...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 17. Des. 2007, 23:05 »
Hehe. Det innlegget falt på egen urimelighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 17. Des. 2007, 23:21 »
Fredson nick: Jeg har allerede slettet ett av innleggene dine, kun pga. usakligheter. Prøv å argumenter for deg, ihvertfall!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 19. Des. 2007, 00:20 »
Fredson Nick. Det var et kjent nick...
Og hvis det er DEN Fredson Nick, så er det ikke mye håp.
Hvis det IKKE er DEN Fredson Nick, så er det bare å ha tålmodighet og håpe på det beste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 20. Des. 2007, 15:42 »
Hvis det IKKE er DEN Fredson Nick, så er det bare å ha tålmodighet og håpe på det beste.

Hva sikter du til? Er det en gammel "ringrev"?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 20. Des. 2007, 17:53 »

Hva sikter du til? Er det en gammel "ringrev"?
"Fredson Nick" er en gammel kjenning fra Christian Mollands hjertebarn COM. Det var derfor jeg lurte på om det var DEN Fredson, eller om det var en annen med samme håpløse nick.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #144 på: 08. Jan. 2008, 11:36 »
Ikkje tvil i mine auge at det er Owen og Viduka som burde spele spissar for  Newcastle..
Når Martins spiller spiss hemmer det hele laget. Han ødlegger rom å har skrekkelig lite fotballforståelse.
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 08. Jan. 2008, 12:06 »
Jeg synes vi burde starte med Smith og Owen på topp. Smith har ikke scoret enda, men det kommer garantert. Dessuten har han nesten ikke spilt spiss, og i de kampene han har spilt spiss har han vært meget god. Owen tror jeg vil komme skikkelig nå hvis han ikke pådrar seg skade.
an sparker ikke Bobby Robson??

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 08. Jan. 2008, 13:30 »
Hvorfor tror du det kommer garantert? Smith har ikke scoret på lenge og en svakhet med han som spiss er at han kommer veldig sjeldent til store målsjanser. Men jeg er enig i at Smith er best som spiss og at det er der han bør rendyrkes...
« Siste redigering: 08. Jan. 2008, 14:40 av fredd »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 08. Jan. 2008, 14:35 »
Synes vi burde spille Martins Owen jeg når Martins er tilbake.  . Så kunne vi jo prøve å spille en aggresiv offensiv fotball langs bakken og skape rom for de 2, i stede for å slå langpassninger opp på Viduka som somregel Butt står for.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #148 på: 08. Jan. 2008, 17:41 »
Synes vi burde spille Martins Owen jeg når Martins er tilbake.  . Så kunne vi jo prøve å spille en aggresiv offensiv fotball langs bakken og skape rom for de 2, i stede for å slå langpassninger opp på Viduka som somregel Butt står for.
Desverre er det absolutt ikke bare Butt som slår de ballene. Vi har ikke 2 gode nok spisser til å spille den formasjonen, Martins ikke i form, ikke smart noe til å skjønne hvor han skal springe, å har absolutt ikke selvtilitt..
Owen hadde vært perfekt i den rollen, men siden han er meget flink til å lese hvor ballen skal lande osv. Men jeg mener at vist vi skal spille med de 2 som spisser, burde Viduka være en slags hengende spiss, som kan være bindeleddet mellom midtbanen å spissene.
Noen som skjønte hva jeg mente eller?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 08. Jan. 2008, 22:58 »
hvis du mener slik:

Viduka
Owen-Martins

Kunne funka det, kanskje Carroll også hadde gjort seg i Viduka sin posisjon.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.