20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Magpies pull Dyer deal  (Lest 13085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Magpies pull Dyer deal
« Svar #15 på: 05. Aug. 2007, 13:08 »
West Ham United are expected to complete the signing of Newcastle midfielder Kieron Dyer this week, despite negotiations breaking down on Friday.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Aug. 2007, 14:10 »
Dyer er også ekstremt uprofesjonell. Det her er akkurat det som skjedde med Milner i fjor, Milner derimot kom tilbake å kjempet seg tilbake i Newcastle og er av våre viktigste spillere!! Bli kvitt den kødden Dyer!!
Meget godt poeng kesse!
Milner viste karakterstyrke og talent med måten han kjempet seg tilbake til å bli en av våre beste spillere, mens Dyer nok en gang begynner å sutre så lenge han ikke får det som han vil!
Dyer har liksom vært et evig talent som aldri har fått ut sitt fulle potensial, og jeg tviler han har holdningene og karakterstyrkene til å få det ut også!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Aug. 2007, 14:30 »
Dette er helt forferdelig. For det første syns jeg det er tragisk å miste en så god fotballspiller som Dyer. Han er nesten uerstattelig. Men bare nesten. For det andre er det utrolig uprofesjonelt av Kieron å gjøre dette, samtidig som det er like uprofesjonelt av klubben. Håper vi blir kvitt han, men det beste hadde vært om han hadde dratt til utlandet, så slipper vi å bli herjet med når han besøker St.James' Park.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Aug. 2007, 14:48 »
Kieron Dyer har gått til streik etter at Newcastle ødela overgangen hans til West Ham. Han befinner seg hjemme i Ipswich, og han har ingen planer om å returnere til Newcastle. (The Star)

Way to go, good lad!
Utvilsomt en veldig uprofesjonell måte å gjøre det på, men jeg går ut ifra at han selges før vinduet stenger uansett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #19 på: 05. Aug. 2007, 14:50 »
Dette er helt forferdelig. For det første syns jeg det er tragisk å miste en så god fotballspiller som Dyer. Han er nesten uerstattelig. Men bare nesten. For det andre er det utrolig uprofesjonelt av Kieron å gjøre dette, samtidig som det er like uprofesjonelt av klubben. Håper vi blir kvitt han, men det beste hadde vært om han hadde dratt til utlandet, så slipper vi å bli herjet med når han besøker St.James' Park.

Dyer er i mine øyne ikke så god som du vil ha fram der ;).
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 05. Aug. 2007, 19:23 »
liker dette dårlig. man kan ikke bare trekke seg fra avtaler sånn i siste liten, helt uten videre. det kan jo i verste fall føre til at andre klubber lar være å stole på at klubben oppfører seg profesjonelt i forhold til kjøpsavtaler, og rett og slett unngår å handle med oss på en ordentlig måte.

Innenfor alle slags avtaler som gjøres så er det viktig at man respekterer de andre partene, og oppfører seg profesjonelt, hvis ikke kan man lett få ett stempel som uærlig.

Tror nok vi hadde blitt ganske forbanna hvis andre klubber hadde behandlet oss på samme måten.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 05. Aug. 2007, 21:28 »
Dyer er også ekstremt uprofesjonell. Det her er akkurat det som skjedde med Milner i fjor, Milner derimot kom tilbake å kjempet seg tilbake i Newcastle og er av våre viktigste spillere!! Bli kvitt den kødden Dyer!!
Meget godt poeng kesse!
Milner viste karakterstyrke og talent med måten han kjempet seg tilbake til å bli en av våre beste spillere, mens Dyer nok en gang begynner å sutre så lenge han ikke får det som han vil!
Dyer har liksom vært et evig talent som aldri har fått ut sitt fulle potensial, og jeg tviler han har holdningene og karakterstyrkene til å få det ut også!

Må faktisk si meg helt uenig med alle sammen, Milner ble ikke angrepet på samme måte som Dyer. Supporterne gikk til fysisk angrep på hans andeler, kan vi da klandre han for at han ikke vil komme tilbake. Et hver menneske som har opplevd et sånt angrep vil jo bli skeptisk til å komme hjem.

Supportere har skutt spillere for mindre ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Aug. 2007, 01:13 »
Dyer vil ha 2 mill pund i lojalitets-sum'thin'?
Spilleren som VIL VEKK.
å herre

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Aug. 2007, 14:42 »
Dyer vil ha 2 mill pund i lojalitets-sum'thin'?
Spilleren som VIL VEKK.
å herre

skjønner ikke...  ??? hvor du tar det ifra ???
Han kom, ble mett og dett var dett....

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Aug. 2007, 17:39 »
Forstår ikke kritikken av Dyer. Spilleren har vært trofast i alle år til tross for elendige ledere og tabellplasseringer. Skammelig at enkelte behandler han som de gjør. Hadde han signet for Arsenal eller Man Utd for 8 år siden hadde han vært en meget merittert spiller, og sannsynligvis hatt mye høyere status. Likevel har han ikke ønsket seg bort tidligere, slik mange andre ville ha gjort.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #25 på: 06. Aug. 2007, 18:04 »
At Dyer ønsker seg bort syntes jeg er veldig, veldig tris, men dog forståelig. Han har blitt hetset av "supportere", og har gjennomgått en hel del.

Dyer har vært en veldig trofast spiller i en årrekke, og vi SKAL takke han for det han har gjort for oss. Jeg skammer meg over at han nå må forlate klubben.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Aug. 2007, 19:02 »
Han må ikke forlate klubben. Big Sam har ikke videre lyst til å selge, og har i klare ordelag bedt Dyer om å ta seg sammen og gå videre, han er fremdeles Newcastle-spiller og har to år igjen av kontrakten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Aug. 2007, 23:07 »
Lol nå må dere gje dåkke.
Dyer er ferdig. Etter oppførselen hans nå så kommer eg ikkje til og savne kødden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. Aug. 2007, 00:46 »
Vel. Slik det ser ut er det kun en klubb som kan være villige til å kjøpe han for den prisen vi krever, samt matcher lønna hans, og det er Hammers. Så dersom de nå skulle drite i han, kan det faktisk ende med at han må fortsette i Newcastle, om han vil eller ei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 07. Aug. 2007, 00:50 »
Då får han nok ein Light Luque behandling. Virker ikkje som Sam vil satse på han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]