20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Magpies pull Dyer deal  (Lest 13048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Magpies pull Dyer deal
« Svar #45 på: 15. Aug. 2007, 23:27 »
Viser hvor desperate West Ham er. Selvfølgelig skal Dyer selges til West Ham når de byr £8m for ham. Noe annet ville være ren idioti.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 15. Aug. 2007, 23:37 »
Ja, nå snakker vi jo snart valuta for pengene her. Men jeg står på midt om at Dyer er en av englands aller beste offensive midtbanespillere når han er skadefri. Det nytter selvsagt ikke beholde han når han vil vekk, og 8mp er en pen slump med pund.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #47 på: 16. Aug. 2007, 02:15 »
Får vi 8mp for han så er jo det en fin slump med kroner det!.Godt brukes til en erstatter eller flere det ;D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 16. Aug. 2007, 10:11 »
Hammer Dyer says goodbyeAug 16 2007

by Paul Gilder, The Journal

KIERON Dyer was last night saying his farewells at St James?s Park for a second time after Newcastle and West Ham agreed a £7m compromise for the unsettled midfielder.

But Nolberto Solano?s bid to join the 28-year-old in East London has been dashed ? with Upton Park officials having decided not to pursue their interest in the Peruvian. Solano is keen to move to the capital in order to maintain regular contact with his two children and the disappointed South American was last night considering his options. It might not be the transfer he craved, but Portsmouth are understood to have offered him a chance to move further south and have made their interest known to Newcastle.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=hammer-dyer-says-goodbye%26method=full%26objectid=19638483%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 16. Aug. 2007, 10:52 »
Haha.

£7M for Dyer er mer enn nok bevis på at engelske spillere er overprisede. Selv om summen £7M, etter det jeg har forstått, er det avtalen kan komme opp i avhengig av antall kamper.

Dyer, Bellamy, (Boa Morte), (Bowyer), Ljungberg, Wright. Det lukter utvilsomt lovende av West Ham anno 2007/2008. I år 2000 riktignok....

Har det medisinske apparatet i West Ham gått lengre perioder arbeidsledige, siden de henter inn både Ljungberg og Dyer?

Begynner å lure på om Konchesky snakket sant angående Curbs sine managerferdigheter...
Carr har altfor få landskamper for England!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 16. Aug. 2007, 14:42 »
Da har Dyer signer for West ham,

Nufc.co.uk bekrefter dette selv nå:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1093273,00.html
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

djmattis

• Gjest
« Svar #51 på: 16. Aug. 2007, 14:47 »
For de penga? PERFEKT!!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 16. Aug. 2007, 16:10 »
Haha, laughing straight to the bank! Ikke bare får vi totalt overpris for en spiller som spiller en halv av 10 fotballkamper, men vi slipper å betale ut lønna på £65 000 i uka eller £3,1 mill i året. Kongenyheter!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #53 på: 16. Aug. 2007, 16:58 »
Tenk at vi, endelig, skulle kunne få det vi vil ha for en spiller som ikke er verdt det!
Å slippe Dyer er på alle måter gunstikt for oss.

1. Han vil ikke spille for Newcastle United.
2. Han er nummer 2 på lønnslista vår, med 80.000 pund i uka (arrester meg om det er feil)
3. Han har ikke fått vist sitt potensial, over tid, og blitt den spilleren vi håpet på. Desverre, for han har ett enormt potensial jeg skulle likt å sett hos oss!
4. Skadet, skadet, skadet....skadet!!
5. Vi får inn hele 7-8mill£ - som vi kan bruke til å erstatte han med.

Nå vil jeg bare ønske Dyer lykke til videre, selv om han er ei klyse. Han har spillt en del gode kamper for oss, og takker han for det. Men føler egentlig at han har tatt mer, enn han har gitt. Hvem som er den dumme her, vites ikke....kanskje FatFred som har gitt han det han vill ha?!

Håper vi får inne en god erstatter, enten høyreback eller midtbane. Og la oss da håpe dette betyr at Nobby vil bli hos oss, ut karrieren, jaffal så lenge han er god nok!!

-daye-
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 16. Aug. 2007, 17:02 »
Flott. Nå kan vi handle inn 2 spillere for de pengene. Faye til £ 2 mil og en solid høyreback til £ 5 mil eller mer om nødvendig! Da er squaden mer eller mindre komplett, i og med at Faye kan brukes som forsvarsspiller og midtbanespiller. Oh happy days!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 16. Aug. 2007, 17:05 »
2. Han er nummer 2 på lønnslista vår, med 80.000 pund i uka (arrester meg om det er feil)

satan hadde han så mye... da vil det si nesten £4mill i året! gudd å deilig å være kvitt han

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 16. Aug. 2007, 18:31 »

satan hadde han så mye... da vil det si nesten £4mill i året! gudd å deilig å være kvitt han

lurte det vell til seg når de 2 store ville ha han
Han kom, ble mett og dett var dett....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 16. Aug. 2007, 18:42 »
Liker ikke at spillere som har vært i klubben lenge drar, men dette var en god pris, og vi skal være fornøyde.

Ville sagt lykke til videre Dyer, om det ikke hadde vært for at han dro til West Ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 16. Aug. 2007, 21:26 »
Det er på tide å fornye laget. Det er på tide å hive ut de som presterer ustabilt og sprer dårlig stemning i laget. Riktignok er Dyer noe av det nærmeste vi kommer en kontinuitetsbærer (av utespillerne må vite), men han har vært veldig mye skadet, slitt med ustabile prestasjoner og tidvis spredd dårlig stemning i laget, og vært en urokråke. Sånn sett har det lenge vært på høy tid å sende avgårde Dyer. Samtidig er Dyer en meget god spiller når han er i form og skadefri, og han har ferdigheter som er unike. Men til den prisen, og med tanke på at han selv er så desperat etter å komme seg vekk, så tåler vi det.

Sier lykke til videre til Dyer jeg, selv om det er aldri så mye West Ham han går til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #59 på: 17. Aug. 2007, 14:27 »
Dyer: "As far as I'm concerned, Sam Allardyce is the right manager for Newcastle and I hope he gets the time and the money to build something special. He certainly has the right ideas, but he needs to be backed by everyone.

"In the short time I was there with him you could see the positive impact Sam was having, not just in terms of the first team but behind the scenes as well. I got on well with him but the time was right to move. I wasn't happy and I wanted to be back home in Ipswich."

Han reiser hvertfall med litt ære da, det skal han ha. Hvis ikke han har vokst som person, hadde han blabret ut shit om klubben. Så det skal han ha :-*