20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #915 på: 12. Aug. 2011, 16:33 »
Hvordan tror dere han vil bli tatt imot contra carroll på st james' park?

Tja, si det. Ingen av dem får i hvert fall stående applaus fra Newcastle sine fans. De må nok regne med litt piping, men det driter dem nok fint lite i.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 12. Aug. 2011, 17:21 »
Update:
Spanish full-back Jose Enrique says it is 'one of the happiest days of his life' after completing a move to Liverpool and he now wants to help the club challenge for the Premier League title.

Koselige ord fra Enrique.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 12. Aug. 2011, 18:15 »
Lukke til vidare. Eg skjønnar godt at Jose ville vekk. Han er ikkje den første, og sikkert ikkje den siste. Dessutan går han til ein mykje betre klubb som verkeleg viser musklar. Om dei lukkast, det vil tiden vise.
Eg håpar og forventar at ein erstattar er på plass idag. Men dette er uansett ikkje Jose sitt problem.

De bruker penger ja..Men det vil ikke si det samme som at pengene brukes fornuftig..Pengebruk er ikke det samme som ambisjoner..Ville du ha betalt £20 mill for Henderson, £35 mill for Carroll, eller £20 mill for Downing..Jeg hadde blitt rotras på MA om han hadde svidd av slike summer på disse spillerne..

Det vil jo tiden vise - hvorvidt det lønner seg eller ei. Skulle LFC kuppe en CL-plass fra Arsenal, så tror jeg ingen klager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Juma

• Gjest
« Svar #918 på: 12. Aug. 2011, 19:27 »
Eneste logikken jeg kan se i at Newcastle ikke har hentet en erstatter f eks Pieters før Enrique ble solgt er at dette ville tydelig indikert for andre klubber at de ville kvitte seg med Enrique noe som igjen resultert i at vi hadde fått mindre for han. Jeg hadde håpet som alle andre at vi skulle ha en erstatter på plass før arsenal kampen, men ser dessverre dårlig ut med det. Derimot håper og tror jeg at Pieters blir klar til Sunderland kampen neste helg og jeg regner med vi har en spiss på plass i slutten av måneden. Blir Barton solgt, så tror jeg vi også kan regne med at vi får inn en erstatter der, så potensielt sett, så kan vi ha 3 nye spillere før overgangsvinduet er over i slutten av måneden.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 13. Aug. 2011, 15:57 »
Rart å se Enrique i Liverpool drakt!

Satser på han roter det til i dag:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 13. Aug. 2011, 17:15 »
Rart å se Enrique i Liverpool drakt!

Satser på han roter det til i dag:)
Hvorfor ønsker du at Enirque skal gjøre en dårlig kamp mot Sunderland?
Greit nok at jeg ikke hater Liverpool like mye som flesteparten her inne, jeg kan faktisk ha litt sympati med dem, men dette er en av de kampene jeg håper Liverpool storspiller og vinner med utklassingssifre. Heller Liverpool enn Sunderland, for min del.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #921 på: 13. Aug. 2011, 18:01 »
Nå er det vel ikke nødvendigvis det samme om man ønsker at Enrique roter det til, som at Liverpool skal tape er det vel? Men når det er sagt så er Liverpool for min del en klubb jeg ikke ønsker mye godt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 13. Aug. 2011, 21:04 »
Folk e forskjellig. Dette var sesongens kamp hvor jeg virkelig heiet på sunderland!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #923 på: 13. Aug. 2011, 21:09 »
Jævlig mye negativt rundt Enrique. Han har gitt oss noen kanon sesonger, at han vil til en klubb som viser ambisjoner er vel for faen bare til å forstå? i Newcastle har Ashley bare lovet og løyet, det er han vi egentligt bør takke for at vi mistet spillere som Carroll, Enrique og Nolan.

Jeg er takknemlig for det Josè har gjort for oss, men og glad for å ha solgt han, da han tydelig viste at han ikke var motivert. Jeg håper Enrique lykkes i Liverpool og kommer seg på det spanske landslaget, det har han fortjent.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #924 på: 13. Aug. 2011, 21:15 »
Jeg er takknemlig for det Josè har gjort for oss, men og glad for å ha solgt han, da han tydelig viste at han ikke var motivert. Jeg håper Enrique lykkes i Liverpool og kommer seg på det spanske landslaget, det har han fortjent.

Jeg også er takknemlig og synes det er greit at han ble solgt omstendighetene tatt i betraktning. Men jeg håper ikke han lykkes i Liverpool, og det er her skoen trykker for min del. Grunnet litt spesielle konstellasjoner i kameratgjengen min så er Liverpool og Tottenham kanskje noen av de klubbene jeg ønsker minst suksess. Dette har med min subjektive situasjon å gjøre, hverken mer eller mindre.  :P

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #925 på: 13. Aug. 2011, 21:32 »
Vi hadde trengt Enrique i dag for og si det mildt. Han gjorde ikke en feil mot Sunderland i dag. Utrolig sterk debut.  :-\

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #926 på: 13. Aug. 2011, 22:01 »
Nå gikk det heldigvis bra da vi holdt nullen. Så i etterpåklokskapens ånd så er det ikke det verste tapet i dag, selv om han svært spekulativt kunne bidratt til at vi fikk litt mer offensiv tyngde på venstresiden med Jonas.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #927 på: 14. Aug. 2011, 13:13 »
Trur Ryan Taylor kan gjere ein godkjent jobb fram til vi får inn ein ny venstreback. No blir vel Pieters-overgangen i alle tilfelle utsett litt pga dødsfallet i familien hans, men Raylor var bra nok i går. Litt for treig mot Gervinho i går, men med god hjelp frå Jonas skal vi nok komme greitt gjennom det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 14. Aug. 2011, 23:03 »
Hadde det ikke vært for at Gervinho ellers var ganske ineffektiv ellers - så kunne det blitt mye verre. Syns Raylor var grusomt på hæla hele veien i førsteomgang - så jeg er langt fra beroliget tatt gårdagen i betraktning. Ser helst vi har en venstreback klar til derbyet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #929 på: 19. Okt. 2011, 02:40 »
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=281341.440

Det er kvalmt å lese sånt. De tror liksom han ble en av ligaens beste backer når han signerte for dem.
Ba Ba Ba!!!