20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 167557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #900 på: 12. Aug. 2011, 07:04 »
Jose Enrique var en av mine favorittspillere i Newcastle. Veldig surt å se ham forsvinne rett før sesongstart! Det er ekstra surt at han velger Liverpool. Jeg hater den drittklubben...

Lykke til videre Jose.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #901 på: 12. Aug. 2011, 09:46 »
Topp4-back som meget mulig kan bli den beste backen i premier league i Liverpool.
Det eneste man kan kritisere klubben for her, er å ikke skrive 5-årskontrakt når vi rykket opp igjen.
Slik ting ser ut nå er det fullstendig forståelig at Enrique går. Han går til en mye større klubb, som har brukt en milliard på spillere på et halvt år og skal vinne premier league.  At noen her er sinte på Enrique for at han drar er bare patetisk. 

Lykke til Enrique, håper du scorer mot oss  ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 12. Aug. 2011, 09:52 »
  At noen her er sinte på Enrique for at han drar er bare patetisk. 

!!!

Jeg synes i alle fall det er mye mer patetisk å håpe han scorer mot oss. Er du Newcastle-fan eller Enrique-fan? :P

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #903 på: 12. Aug. 2011, 09:58 »
Done deal. 'Nuff said.

Etterpåklokskapens lys er alltid ekstremt belysende og lett og lete i. Ser heller frem til å få avslørt erstatningen for Enrique og ønske ham alt godt i NUFC - både for hans og vår del :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #904 på: 12. Aug. 2011, 10:05 »
  At noen her er sinte på Enrique for at han drar er bare patetisk. 

!!!

Jeg synes i alle fall det er mye mer patetisk å håpe han scorer mot oss. Er du Newcastle-fan eller Enrique-fan? :P

Jeg er veldig polarisert, det vet du jo torfinn ;)

En del av meg håper egentlig at Newcastle rykker ned, slik at Ashley kommer seg vekk.
Den eneste muligheten til å protestere er i mine øyne med lommeboka, det er det eneste mike forstår.
Stå utenfor stadion istedenfor å kjøpe billett :)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #905 på: 12. Aug. 2011, 10:09 »
Nasri går for 22 mill med ett år igjen. Viser vel at vi ikke er så veldig gode i forhandlinger eller at vi spiller kortene våre riktig.
Nasri fikk besjed om benken og tribunen i ett år var alternativet.
Klart Nasri er en mer verdifull spiller, men han er ikke 17 mill pund mer vært en enrique med 1 år igjen av kontrakten.

Carroll er heller ikke værdt mer en Villa, så den dealen er ok (OM vi bruker di pengene på NYE SPILLERE)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 12. Aug. 2011, 10:16 »
Hvis du ser på prisen på Clichy, et mye mer legitimt sammenligningsgrunnlag enn en av verdens beste midtbanespillere, så er det omtrent akkurat det samme. Tror det hadde vært vanskelig å hente ut mer for Enrique.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #907 på: 12. Aug. 2011, 10:20 »
Er enig med Torfinn i dette her. Omstendighetene tatt i betraktning, var 6 millioner omtrent det vi kunne håpe på.

Sammenligningen med Nasri faller på egen urimelighet, prisene på venstrebacker er - etter mitt syn veldig forståelig - i en helt annen liga enn verdens beste playmakere på midtbanen.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #908 på: 12. Aug. 2011, 10:22 »
Chlicy var en bedre sammenlikning, enig !

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 12. Aug. 2011, 11:10 »
Lukke til vidare. Eg skjønnar godt at Jose ville vekk. Han er ikkje den første, og sikkert ikkje den siste. Dessutan går han til ein mykje betre klubb som verkeleg viser musklar. Om dei lukkast, det vil tiden vise.
Eg håpar og forventar at ein erstattar er på plass idag. Men dette er uansett ikkje Jose sitt problem.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #910 på: 12. Aug. 2011, 11:14 »
Lukke til vidare. Eg skjønnar godt at Jose ville vekk. Han er ikkje den første, og sikkert ikkje den siste. Dessutan går han til ein mykje betre klubb som verkeleg viser musklar. Om dei lukkast, det vil tiden vise.
Eg håpar og forventar at ein erstattar er på plass idag. Men dette er uansett ikkje Jose sitt problem.

Enig med alt du skriver her Grindy boii...
Halvparten av forumet her latterliggjør jo Liverpool og deres "ville" transferpolitikk. Vi får se hvem som ler sist når sesongen oppsummeres..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 12. Aug. 2011, 12:00 »

De bruker penger ja..Men det vil ikke si det samme som at pengene brukes fornuftig..Pengebruk er ikke det samme som ambisjoner..Ville du ha betalt £20 mill for Henderson, £35 mill for Carroll, eller £20 mill for Downing..Jeg hadde blitt rotras på MA om han hadde svidd av slike summer på disse spillerne..

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

OLEZZ

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #913 på: 12. Aug. 2011, 15:56 »
Hvordan tror dere han vil bli tatt imot contra carroll på st james' park?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 12. Aug. 2011, 16:32 »
Blir nok piping tenker jeg! Men tror nok Carroll, Milner og Jenas er de som får høre det mest!