20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #870 på: 11. Aug. 2011, 17:34 »
Han så jævla snål ut med den drakta på seg.
Søte, søte blekkspruter.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #871 på: 11. Aug. 2011, 17:34 »
Jævla irriterende at klubben ventet så lenge med å selge han. Kunne solgt han så fort de hadde sjans.

Jaja, gå til en klubb som ikke er i CL engang når du har CL ambisjoer Enrique.

Juma

• Gjest
« Svar #872 på: 11. Aug. 2011, 17:59 »
da har jeg solgt enrique på fifa!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #873 på: 11. Aug. 2011, 18:28 »
C**t.

Merkelig hvor mye utseende til en person svekkes av å tre på seg sånne klær. Skal sies at det ikke var fullt så ille for JE som for AC.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 11. Aug. 2011, 18:36 »
Still a c**t though! Jada, vi skal til CL-klubb - og så går han dit. Håper så jævlig på at Kong Redhead og klubben hans tryner grusomt kommende sesong..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #875 på: 11. Aug. 2011, 18:39 »
C**t.

Nei, men for h da. Hva har Enrique gjort for å fortjene det? Ønske seg bort fra en klubb som selger sine beste spillere fordi de er sterke personligheter og ønsker lange kontrakter, og blir lovt det, men ikke får det?

Grunnen til at Enrique selges så sent er fordi Liverpool først nå har matchet Newcastles prisforlangende. Det er Liverpools problem, ikke Enriques.

Jeg blir bare trist av å se Enrique i rødt og svart, men ønsker han all mulig lykke til videre i karrieren, og håper å se han på venstrebacken til det spanske landslaget snart. Det har han fortjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #876 på: 11. Aug. 2011, 18:42 »
Likte han veldig godt jeg, så synd han drar.
Men lykke til videre i karrieren, selv om jeg håper du scorer et par selvmål mot Newcastle:)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #877 på: 11. Aug. 2011, 18:45 »
C**t.

Nei, men for h da. Hva har Enrique gjort for å fortjene det? Ønske seg bort fra en klubb som selger sine beste spillere fordi de er sterke personligheter og ønsker lange kontrakter, og blir lovt det, men ikke får det?

Grunnen til at Enrique selges så sent er fordi Liverpool først nå har matchet Newcastles prisforlangende. Det er Liverpools problem, ikke Enriques.

Jeg blir bare trist av å se Enrique i rødt og svart, men ønsker han all mulig lykke til videre i karrieren, og håper å se han på venstrebacken til det spanske landslaget snart. Det har han fortjent.

Sorry, men enhver spiller i omtalte rødt og svart fortjener den betegnelsen etter min mening. Skal videre se bort fra at flere av påstandene i innlegget ditt er høyst diskutable, for den debatten har gått her inne en gang eller to for mye allerede.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #878 på: 11. Aug. 2011, 18:55 »
Good riddance. Spillere som sutrer seg vekk på twitter og stikker til Liverpool kan bare dra. Jeg gråter ikke en tåre, men Enrique har mista min respekt.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #879 på: 11. Aug. 2011, 19:04 »
Trist dag. Enrique er den beste backen jeg har sett i Newcastledrakta. Selv i hans første sesong synes jeg han var veldig god, trass i all kritikken han fikk. Sannsynligheten for at erstatteren som (forhåpentligvis) kommer inn er på samme nivå er liten. Liverpool har nok gjort sesongens kupp. Hvem skulle trodd det etter et halvår med å slenge penger rundt seg histen og pisten til hver mann og hans hund?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 11. Aug. 2011, 19:10 »
Dette er helt klart LFCs beste handel ja. Jose er pure class, rett og slett. Beste backen jeg også har sett i min tid som Newcastle-supporter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 11. Aug. 2011, 19:16 »
Dette er helt klart LFCs beste handel ja. Jose er pure class, rett og slett. Beste backen jeg også har sett i min tid som Newcastle-supporter.

Jeg synes Bernard var bedre offensivt, Enrique bedre defensivt..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 11. Aug. 2011, 19:35 »
Summa summarum synes jeg fortsatt Enrique scorer høyere på flere punkter enn Bernard, og er derfor også hos meg den beste backen jeg har sett i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #883 på: 11. Aug. 2011, 19:44 »
Me tooooo

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 11. Aug. 2011, 19:52 »

Jeg synes Bernard var bedre offensivt, Enrique bedre defensivt..

Jeg synes Bernard var bedre både offensivt og defensivt og at venstresiden under Sir Bobby Robson med Bernard og Robert er suveren kontra Enrique og Jonas. Det er ihvertfall min mening. Men synes venstresiden under Keegans første periode var best med Beresford og Ginola.
Bernard vil fremdeles toppe min liste over venstrebacker i klubben foran Beresford. Enrique kansje på en 3. plass.