20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #855 på: 11. Aug. 2011, 13:14 »
Jepp, virker ganske klart no. Synd å miste en sånn fantastisk spiller, men vi er per dags dato ikke en klubb som er i stand til å holde på spiller som Jose.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 11. Aug. 2011, 13:39 »
Joey7Barton Joseph Barton
So sad to see my friend Jose Enrique leave, great player. Hope he does will and gets in the Spain team. #notagreatday

Simmi

• Gjest
« Svar #857 på: 11. Aug. 2011, 13:48 »
Synd å miste Jose, men man så tydelig at han ville bort. Når han ikke hadde hodet eller hjertet i klubben lengre, sank også nivået hans betraktelig. Da er det egentlig like greit at han drar. Håper nå på å få inn Pieters.

Lykke til videre, Jose!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #858 på: 11. Aug. 2011, 13:48 »
Takk for alt. Ble da vi rykket ned, og det står det stor respekt av. En av di bedre forsvarspillerne vi har hatt di senere tider, og bli nok uheldigvis for oss bare enda bedre.
Når Barton stikker nå, så har vi klart kunststykket å kvitte oss med di 4 beste spillerne våre på en sommer.
Det er faktisk helt sygt !!!
Så gjennstår det å se om noen av di nye slår gjennom, ellers er det KRISE.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 11. Aug. 2011, 13:55 »
Vil si at Tiote, Ben Arfa og Coloccini blander seg inn blant de fire.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #860 på: 11. Aug. 2011, 14:21 »
Ikke Ben Arfa ennå, men selvsagt disse to du andre du nevner er klasse. 4 av di 6 beste er vekke :)

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #861 på: 11. Aug. 2011, 14:50 »
Blir forbanna når jeg ser en etter en forsvinner ut av klubben! Hva skjer med sammensettingen og kontinuiteten i klubben?

Takker Jose for hans innsats. Hvem blir erstatteren? 

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #862 på: 11. Aug. 2011, 14:56 »
Få inn han der Pieters så kommer vi nok godt ut fra det.. Men hva blir forsvaret på lørdag?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #863 på: 11. Aug. 2011, 15:00 »
Få inn han der Pieters så kommer vi nok godt ut fra det.. Men hva blir forsvaret på lørdag?

Simpson-Taylor-Coloccini-Ferguson, tipper jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 11. Aug. 2011, 15:16 »
Offisielt bekreftet også

http://www.nufc.co.uk/articles/20110811/enrique-fee-agreed_2281670_2416952

Endelig sier jeg bare..Dette var det beste alternativet for begge parter fordi Enrique har vist at han ikke er særlig motivert og vi får penger for ham til å hente inn en erstatter..I tillegg får vi nå nok tid til å hente inn vedkommende..Ferguson kommer forøvrig til å klare seg godt mot Arsenal som ikke er et så fysisk lag..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 11. Aug. 2011, 15:23 »
Tror nok pieters er så godt som klar da om det stemmer at vi ikke ville slippe jose før vi hadde erstatteren på plass. Men jeg ønsker José lykke til i liverpool, og håper han nå snart får sjansen på landslaget for det fortjener han virkelig.

Forhåpentligvis blir pieters(eller en annen sjokksignering) anonsert i morgen! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 11. Aug. 2011, 16:30 »
Jeg FORVENTER at Pieters eller en annen venstreback blir bekreftet klar for Newcastle i morra. Det er overhodet ikke akseptabelt for meg at vi selger FØR vi har fått inn en erstatter. Ikke når vi overhodet ikke har venstrebacker i klubben. Ferguson er vel mer kant enn back, Jonas er ingen back, det så vi tydelig i VM, og James Perch er ikke i nærheten av å være noe i nærheten av god nok.

Med tanke på at Arsenal er første motstander KREVER jeg enkelt og greit at vi har en ny venstreback opp i ermet som blir bekreftet i kveld eller i morra. Det er eneste godkjente grunn for å selge Jose Enrique. Samme f... hvor mye penger vi får. Samme f... hvor lutfattig vi (ikke) måtte være.

Det er en altfor stor risiko å ta å selge vår eneste venstreback av PL-standard FØR vi har kjøpt inn en erstatter.

Når det er sagt, så unner jeg Jose all mulig suksess i Liverpool. Jeg er veldig glad for den jobben han har gjort for oss, og jeg synes det er veldig, veldig synd å se han gå. Selv om jeg har vært forberedt på det snart et år.

Forsvaret på lørdag bør bli Simpson - Taylor - Colo - Ny venstreback (Pieters). Jeg godtar ikke å se Ferguson eller Jonas på venstrebacken på lørdag. Da blir jeg fly forbanna.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 11. Aug. 2011, 17:10 »
Tror du kan forberede på å være forbanna på lørdag! Skjer neppe noe innen den tid!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #868 på: 11. Aug. 2011, 17:30 »

Jaja.
Søte, søte blekkspruter.

Simmi

• Gjest
« Svar #869 på: 11. Aug. 2011, 17:33 »
Æsj. Må innrømme at jeg ikke liker de bildene.