20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #571 på: 18. Feb. 2011, 18:35 »
Det posetive her er at den linken iallfall kommer fra en mer seriøs side\kilde.

Dog er faktaene fortsatt uforandret: José Enrique er for god til å spille for en midt-på-treet-klubb.

Det kjipe er at det er 1 år siden...

Haha, din slask, jeg leste jo ikke det med liten skrift (alså datoen på artikelen).  :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 18. Feb. 2011, 18:54 »
"Newcastle is a great club with some excellent players and I hope we can kick on and continue to progress."  Josè :-*

Håper dette stemmer og at han faktisk VIL bli i klubben om vi greier oss i år. Altfor mange fotballspillere sier bare det de vet fansen vil høre så de blir godt mottatt når de er i klubben, og stikke så fort muligheten kommer. Sånt suger max! Men håper Jose ikke er av den typen. Har alltid hatt et jævlig godt inntrykk av fyren, go håper det forblir sånn.
Nei.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #574 på: 19. Feb. 2011, 11:08 »
Klarer vi å holde oss i Premier League (noe vi kommer til å gjøre) og vi handler inn kvalitets spillere i sommer så tror jeg vi skal klare å beholde våre beste spillere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 19. Feb. 2011, 11:18 »
Klarer vi å holde oss i Premier League (noe vi kommer til å gjøre) og vi handler inn kvalitets spillere i sommer så tror jeg vi skal klare å beholde våre beste spillere.

Tror dette blir nøkkelen. Det virker som om både José Enrique og Barton stiller dette som absolutte krav til klubben. Kan virke som om de ikke har helt tiltro til Ashley.

Ellers skriver også the Journal om José Enriques situasjon idag:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/02/19/jose-enrique-upset-over-talk-of-unrest-61634-28196600/

José Enrique har vistnok gitt et intervjuv til en spansk journalist og det er dette som er grunnlaget for alle spekulasjonene. Hovedpersonen selv understreker til the Journal at intervjuvet har blitt snappet opp av engelsk presse og utdrag av det har blitt brukt "out of context", hvilken overraskelse.

Pardew på sin side understreker at skriveriene til tross, ingenting er endret i José Enriques situasjon. Han har kontrakt, og han vil gå i forhandlinger om ny kontrakt med en gang plassen er sikret. Pardew presiserer også, ganske så korrekt, at dette er et fullt forståelig standpunkt fra en ung og ambisiøs talentfull spiller. Han åpner også for at Newcastle dessverre kanskje må akseptere og miste José Enrique, men at de vil gjøre sitt beste for å beholde ham.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #576 på: 19. Feb. 2011, 11:50 »

Tror dette blir nøkkelen. Det virker som om både José Enrique og Barton stiller dette som absolutte krav til klubben. Kan virke som om de ikke har helt tiltro til Ashley.

Ellers skriver også the Journal om José Enriques situasjon idag:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/02/19/jose-enrique-upset-over-talk-of-unrest-61634-28196600/

José Enrique har vistnok gitt et intervjuv til en spansk journalist og det er dette som er grunnlaget for alle spekulasjonene. Hovedpersonen selv understreker til the Journal at intervjuvet har blitt snappet opp av engelsk presse og utdrag av det har blitt brukt "out of context", hvilken overraskelse.

Pardew på sin side understreker at skriveriene til tross, ingenting er endret i José Enriques situasjon. Han har kontrakt, og han vil gå i forhandlinger om ny kontrakt med en gang plassen er sikret. Pardew presiserer også, ganske så korrekt, at dette er et fullt forståelig standpunkt fra en ung og ambisiøs talentfull spiller. Han åpner også for at Newcastle dessverre kanskje må akseptere og miste José Enrique, men at de vil gjøre sitt beste for å beholde ham.

Så det er på bakgrunn av det intervjuet alle store aviser blåser opp saken?

Men som jeg har sagt tidligere, så vitner jo salget av Carroll om manglende ambisjoner, £35m eller ikke. Dog viser klubben at vi klarer oss uten Carroll (han ville jo värt skadet nå uansett), og om Ben Arfa finenr formen igjen til våren, så kan jo dette gi "feel good" til hele laget. Om bare en av de fire "störste" Arfa, Tiote, Enrique eller Barton lager kontraktkröll / önsker seg vekk, så kan vi nok få se en ketchupeffekt av negativ art.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #577 på: 21. Feb. 2011, 12:41 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6770275/Evra-signs-new-United-deal

Ny kontrakt til Evra! Så kanskje de holder seg unna Enrique no  :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 21. Feb. 2011, 13:23 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6770275/Evra-signs-new-United-deal

Ny kontrakt til Evra! Så kanskje de holder seg unna Enrique no  :P

Da er det bare å håpe at Konchesky overbeviser såpass at Liverpool forlenger med han da -mens han er på utlån i Nottingham...  :P

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #579 på: 21. Feb. 2011, 15:26 »
Haha.. Er jo alltids lov å håpe!  :P

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #580 på: 25. Feb. 2011, 13:28 »
Liverpool sikler visst etter Juri Zhirkov! Også QPR viser interesse..(fredagens premier league rykter - nettavisen)
Men tipper hvis pool vil ha han, så får de han!

Og da glemmer de vel alt om Josè!  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 25. Feb. 2011, 14:11 »
Ingenting er bedre enn det! Må ønske alle slike rykter velkommen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #582 på: 25. Feb. 2011, 14:37 »
Er ikke Liverpool intressert i Celtics venstre back og?

Jeg tror vi skriver langtidskontrakt med vår verdifulle spiller Enrique.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #583 på: 25. Feb. 2011, 18:44 »
Er ikke Liverpool intressert i Celtics venstre back og?

Jeg tror vi skriver langtidskontrakt med vår verdifulle spiller Enrique.

Stemmer! Ser nok på flere alternativer, noe som er forståelig..

PS: Christian, håper han har rett her!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #584 på: 28. Feb. 2011, 15:00 »
AC Milan are pushing to land Newcastle United fullback Jose Enrique.

The People says Milan have won the race to sign Enrique.
Enrique?s agents have entered into talks with the Italian outfit.
And not only is this bad news for Newcastle but also Liverpool who were ready to slap in a £6million offer for the 25-year-old Spanish defender in the summer.
Enrique is aware of Liverpool?s interest but fancies a move to Italy.

£6mill er en skam, er heller ikke så redd for at han selges faktisk? ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.