20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #555 på: 17. Feb. 2011, 05:23 »
Villa og Liverpool - blæ

Jeg orker ikke tanken på Enrique i en PL-klubb og håper vi gjør alt vi kan for å selge ham til en spansk klubb. Etter at vi har gjort alt vi kan for å beholde ham selvsagt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 17. Feb. 2011, 12:04 »
Tror nok Enrique forsvinner ut portene i sommer dessverre. Spørsmålet er hvor mye penger Ashley kan få for han med kun 12 mnd. igjen av kontrakten?

£ 7-8 mill?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 17. Feb. 2011, 12:16 »
Er selvsagt begrenset hva vi kan kreve om vi må selge Jose til sommeren, men en pris opp mot 100mill kr bør være mulig.

Jose Enrique burde holde kjeft og konsentrere seg om sesongen som pågår. Kommentere rykter og henvendelser kan han gjøre når sesongen er ferdig. At han ønsker CL spill forstår jeg godt, men er litt dårlig timing å uttale seg nå..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 17. Feb. 2011, 12:47 »
Ordet klubbfølelse er verdiløst i disse dager. Han kan godt gå til Manu og sitte på benken for Evra i CL.
Håper på en budkrig. Jeg tror også, som kø1 at det er mulig å få opp mot 100 mill. Men da må det bli en liten budkrig.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 17. Feb. 2011, 14:20 »
Så lenge han går til ManU eller Pool kan jeg på sett og vis akseptere det. Men å nevne ASTON VILLA i sammenheng med de to tidligere nevnte klubbene er jo fullstendig koko, og det er det som virkelig gjør meg redd. Livredd.

Den dagen Aston Villa er en større og mer attraktiv klubb enn Newcastle, da legger jeg opp. Da flytter jeg til USA, hvor Soccer er en liten minipiuttidrett, og blir heller baseballfan på heltid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #560 på: 17. Feb. 2011, 14:30 »
I`m ok at Newcastle? Greit nok det, men kunne aldri sett for meg han gå ut å si alt dette, ikke midt i sesongen når vi faktisk gjør det bra. Dette er skremmende. Men jeg er egentlig veldig klar over at både Enrique og Tiote mest sannsynlig drar til sommeren. Hadde vi beholdt Carroll derimot, tror jeg begge hadde blitt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #561 på: 18. Feb. 2011, 08:35 »
Newcastle have slapped a £12million price tag on Jose Enrique after AC Milan re-iterated their desire to sign the player.
The 25-year-old has attracted attention from Liverpool, Manchester United and Aston Villa this season.

Enrique himself has hinted he could leave St James? Park as he looks for a club that features in the Champions League.
Milan are keen to revamp their ageing squad and have not been scared off by Newcastle?s valuation of the player.

Alan Pardew would be reluctant to lose the services of the left-back but would let him leave if all the proceeds from the sale were added to the £35m received for  Andy Carroll to reinvest in the team

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #562 på: 18. Feb. 2011, 10:20 »
Skal han først selges så ville jeg ikke hatt noe imot og sett han i AC Milan. Jeg hater å se tidligere spillere i Liverpool/Manu.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #563 på: 18. Feb. 2011, 13:31 »
http://nz.sports.yahoo.com/football/news/article/-/8869915/newcastle-fullback-enrique-unhappy-with-carroll-sale/

Skjer med Enrique? Ingen tvil om at han er inne i sin siste sesong for Newcastle i hvertfall. Salget av Andy Carroll kan medføre at vi mister både Enrique, Tiote og Barton. Sånn er det når vi ikke har høye nok ambisjoner. Disse spillerne fortjener å spille for en hardtsatsende klubb. Greit nok at vi får mye penger for alle disse spillerne, men vi skal være heldige skal vi greie og få inn like gode spillere. Tviler på at vi finner så mange nye på Tiote sitt nivå for 3,5 millioner pund akkurat.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 18. Feb. 2011, 14:30 »
http://nz.sports.yahoo.com/football/news/article/-/8869915/newcastle-fullback-enrique-unhappy-with-carroll-sale/

Skjer med Enrique? Ingen tvil om at han er inne i sin siste sesong for Newcastle i hvertfall. Salget av Andy Carroll kan medføre at vi mister både Enrique, Tiote og Barton. Sånn er det når vi ikke har høye nok ambisjoner. Disse spillerne fortjener å spille for en hardtsatsende klubb. Greit nok at vi får mye penger for alle disse spillerne, men vi skal være heldige skal vi greie og få inn like gode spillere. Tviler på at vi finner så mange nye på Tiote sitt nivå for 3,5 millioner pund akkurat.

Heldigvis ikke verdens mest seriøse kilde. Men at en spiller av José Enriques kaliber har ambisjoner bør ikke komme som noen bombe for noen.

Er redd vi vil få problemer med å beholde ham på St.James Park i sommer, men det er selvfølgelig lov og håpe.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 18. Feb. 2011, 14:45 »
Er fort hvordan spillere skifter mening så fort de blir linket med andre klubber:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/03/19/jose-enrique-hopes-for-long-united-career-61634-26064695/2/

He added: ?I know it will be difficult for us to win something. I would like that very much, but the biggest thing for me is to enjoy playing football and to be happy. I have that at Newcastle and I don?t want to let that go. I could stay here for the rest of my career because of the warmth I feel. It is unbelievable when the fans sing my name, you know you are playing well when that happens.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 18. Feb. 2011, 14:50 »
Det posetive her er at den linken iallfall kommer fra en mer seriøs side\kilde.

Dog er faktaene fortsatt uforandret: José Enrique er for god til å spille for en midt-på-treet-klubb.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 18. Feb. 2011, 15:07 »
Det posetive her er at den linken iallfall kommer fra en mer seriøs side\kilde.

Dog er faktaene fortsatt uforandret: José Enrique er for god til å spille for en midt-på-treet-klubb.

Det kjipe er at det er 1 år siden...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #568 på: 18. Feb. 2011, 15:08 »
Er fort hvordan spillere skifter mening så fort de blir linket med andre klubber:

Det er sant, men vi skal ha i minne at det er fort gjort at aviser tar sitat ut av kontekst og konstruerer utsagn. Eksempelvis noe slikt som dette:

• Enrique: "I enjoy myself at Newcastle and if we keep progressing we can do really well, and I want to be a part of that for years to come"
    =
    Avis: "Enrique wants to stay for life"
  • Enrique: "I'm aware there has been interest from some clubs like Manchester United, Liverpool and Aston Villa. It would be great to play Champions League and if a club like that wants me that is flattering and something I'd have to consider. But for now I just want to concentrate on doing well for Newcastle."
    =
    Avis: "Unhappy Enrique demands Champions League and want to leave in the summer.

Er helt utrolig hva de klarer å gulpe opp av ingenting. Når det er sagt vil det være naivt å tro at Enrique blir hos oss til enhver pris. Til sommeren skal det nok bli vår livs kamp og holde på iallefall en 4-5 spillere der Tiote og Enrique nok vil være mest ettertraktet. Håper vi står imot, og om man investerer en £20m+ i sommer på en 3-4 spillere som holder nok kvalitet til at de utfordrer dagens XI så tror jeg at disse gutta kan få lyst å bli en sesong eller to til. Enda større sjanse for det om vi skulle klare en noe optimistisk og usannsynlig europaplass. Likevel om en storklubb kommer med pund i neven så blir det nok salg.

Selge til engelske klubber bør vi i det lengste unngå, forventer i det minste et påslag på noen millioner pund da. Ser heller Enrique for 80mill i Milan enn for 100mill i Liverpool for å si det sånn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 18. Feb. 2011, 16:22 »
Vi bør i størst mulig grad tviholde på disse spillerne og samtidig vise våre ambisjoner gjennom noen knallkjøp i løpet av sommeren. Slik viser vi også hvor vi ønsker bevege oss de neste åra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida