20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #540 på: 14. Feb. 2011, 16:14 »
Enrique er en helt i mine øyne uansett hva han bestemmer seg for til sommeren. Håper selvfølgelig han ønsker å bli i Newcastle hele karrieren :D Men jeg skjønner han godt dersom han drar, og jeg kommer på ingen måte til å holde det imot han.

Men jeg tror Enrique trives veldig godt i Newcastle, og jeg er ganske sikker på at han vil signere ny avtale så fort plassen er sikret. Får bare håpe Ashley er villig til å strekke seg litt for å beholde han, for det kan bli vanskelig å finne en ny back i den klassen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #541 på: 14. Feb. 2011, 16:19 »
Hele denne greia med Enrique (og forsåvidt Tiote også) faller vel litt under det som er blitt sagt tidligere av blandt annet Pardew:

"Hvordan bygge en godt lag når vi kontinuerlig selger de beste?"

Ble vel forsåvidt sagt ifm at de ikke skulle selge Carroll, men vi så jo hvordan det gikk. Må si jeg er litt skeptisk...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #542 på: 14. Feb. 2011, 16:35 »
En mulig teori til at vi har/hadde klassespillere som barfa, jose, andy og tiote kan være at Cashley rett og slett har sagt rett ut til dem at Newcastle vil være et utviklingssted og utstillingsvindu for dem. Bare trene godt og spille bra en periode så banker verdens største klubber på døren. Da får Cashley penga sine og våre supermenn får oppfylt fotballdrømmen.
Gan canny doon Toon!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 14. Feb. 2011, 17:51 »
Eg trur, desverre, at det er stor sannsynlegheit for at klubben rotar det til og gjer det lettare for Enrique å ta eit val. Eg skjønnar det veldig godt viss han vil til ein betre klubb for å utvikla seg og vinna pokalar. Men eg vil vita at klubben gjorde alt for å behalda han...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #544 på: 15. Feb. 2011, 11:18 »
Sakset fra Liverpool.no forumet i dag om Enrique ryktene:

"Enrique er bra ja. Men han er rellativt treg. Men sollid def. og en vanvittig fot. Spennede og kanskje "sikkert" kjøp i dne grad ett kjøp kan være sikkert. Ser gjerne en def. trygg back igjen selv om det måtte gå utover det offensive. Coentrao er mye mer kamikaze men har potensialet til å bli dobbelt så god, selv om fallhøyden er stor."

LOL. Enrique treg ja, og ikke med offensivt...

Bra de følger med i svingene  ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 15. Feb. 2011, 11:19 »

"Enrique er bra ja. Men han er rellativt treg. Men sollid def. og en vanvittig fot. Spennede og kanskje "sikkert" kjøp i dne grad ett kjøp kan være sikkert. Ser gjerne en def. trygg back igjen selv om det måtte gå utover det offensive. Coentrao er mye mer kamikaze men har potensialet til å bli dobbelt så god, selv om fallhøyden er stor."

Å, herre ::)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 15. Feb. 2011, 12:43 »

Å, herre ::)

Hadde enda bare Dalglish gitt denne mannen oppdraget med å scoute José Enrique.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #547 på: 15. Feb. 2011, 14:00 »

hahahahaha .... :D Pool med smarte tilhengere.
Toon till I die.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #548 på: 15. Feb. 2011, 14:02 »
Newcastle's Jose Enrique was last night assured he can fulfil his international dream by staying at St James' Park. Daily Star som melder dette, men..

Hadde nok hjulpet på dette, i tillegg til at vi holder oss i PL (seff)!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #549 på: 15. Feb. 2011, 14:51 »
haha, kelly ja... håper scouten er enig i det!
If it has tits or wheels, count on problems!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #550 på: 15. Feb. 2011, 14:54 »
Kelly har jo faktisk vært ganske god de siste kampene, men han jo høyreback ja.. Kompisen din foretrekker vel mr.Glen på venstrebacken, istedenfor Josè  ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 15. Feb. 2011, 16:15 »
Ein Liverpool kompis, meinte Liverpool ikkje trengte han pga Kelly spelte så godt. (Kelly er som kjent høgreback)
Du sa deg hjertens enig forveneter jeg?  ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 16. Feb. 2011, 11:24 »
La oss håpe Dalglish og kompis-gjengen på Merseyside legger mer vekt på José Enriques performance mot Birmingham igår enn mot Blackburn i helgen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 16. Feb. 2011, 20:31 »
De kan legge enda mer vekt på hans performance mot Fulham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 17. Feb. 2011, 01:53 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1357726/Joey-Barton-urges-Newcastle-spend-summer-Jose-Enrique-says-aspires-more.html?

Jose er nok bare enda et eksempel på at en ikke skal ta det spillere sier veldig bokstavelig. Nå sier han dette:
The 25-year-old said: 'It is flattering that Liverpool are interested. I?ve also heard that Manchester United and Aston Villa have asked about me. They are both big teams and I?m not closing the door on anyone. I?m ambitious and want to play in the Champions League. I want to win things. I?m OK at Newcastle but I aspire to more.?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida