20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #525 på: 12. Feb. 2011, 20:40 »
Holder med å lese den første setningen for å skjønne at den artikkelen er reinspikka pess.

"Jose Enrique is the man Fergie wants to replace the retired Garry Neville according to TutterMecatoWeb."

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #526 på: 12. Feb. 2011, 21:02 »
Synes oppriktig synd på enrique idag med pasningsalternativer som Jonas og Lövenkrants... perler for svin.
FOR EN SPILLER
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 12. Feb. 2011, 21:13 »
Synes oppriktig synd på enrique idag med pasningsalternativer som Jonas og Lövenkrants... perler for svin.
FOR EN SPILLER

Jonas!?!? DJISES mann. Greit nok at mannen ikkje kan skyta, og er dårleg til å leggja inn. Men no er no han sterkt delaktig i at Enrique kan briljera. Dei har eit ekstremt godt samarbeid.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #528 på: 12. Feb. 2011, 21:26 »
Jonas er flink til å utfordre og til å ta seg forbi, men nå tror jeg både tilskuere, garderobe-dører og skilt begynner å bli litt lei av innleggene hans. Når sluttproduktet skal leveres, stopper det liksom opp. Det hele minner litt om en katt som pirker borti maten med labben.

Og skuddene hans er jo slappere enn en svele etter 4 dager i nordsjøen..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 12. Feb. 2011, 22:31 »
Jonas er flink til å utfordre og til å ta seg forbi, men nå tror jeg både tilskuere, garderobe-dører og skilt begynner å bli litt lei av innleggene hans. Når sluttproduktet skal leveres, stopper det liksom opp. Det hele minner litt om en katt som pirker borti maten med labben.

Og skuddene hans er jo slappere enn en svele etter 4 dager i nordsjøen..

Jo, men tross dette so har han eit godt samarbeid med Enrique. Og eg trur ikkje Enrique hadde spelt so bra hadde han ikkje hatt Jonas med seg på kanten der. Dei har funne tonen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #530 på: 13. Feb. 2011, 00:18 »
Ikke misforstå meg, jeg liker Jonas og synes han har baller som alltid tør å utfordre. Det er mangelvare i klubben vår. Og som en annen oppvakt Newutd.no bruker sa, hadde han hatt innleggsfot hadde han ikke spilt her, men i real madrid.
Han er bare så ("#/" %€ "% frustrende å se på til tider.
Jeg er dog fullt klar over innsatsen han legger ned, frisparkene/cornerne han skaffer, og forsvarerne han binder opp, men jeg skulle av en eller annen grunn alltid ønske meg litt mer av fyren når jeg ser han spille.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 13. Feb. 2011, 13:32 »
Jeg får ståpikk av denne mannen.

Takk for den informasjonen.  ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #532 på: 14. Feb. 2011, 12:58 »
Newcastle United boss Alan Pardew has revealed Jose Enrique is refusing to open new contract talks.

The left-back is a target for Liverpool and Manchester United.

Pardew told The Journal: ?José?s situation is simple: he?s made it clear that he won?t talk to us until we?re safe. What are we now, 32 points? Well we?re not safe, are we?

?So that makes the situation clear and, to be honest, it makes a lot of sense for both him and us. He is an outstanding player and we know that. He is an important player for this team because a lot of our play goes through him.

?He is involved in a lot of the good stuff that we do and I thought he was superb (against Blackburn). In terms of technique and impact, I thought he was the best player on the pitch by some distance.?

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 14. Feb. 2011, 14:09 »
Old news. Men håper vi vinner mange kamper fremover og at han bestemmer seg for og bli.
Nei.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 14. Feb. 2011, 14:16 »
Old news. Men håper vi vinner mange kamper fremover og at han bestemmer seg for og bli.

Enig!

Det hadde vært veldig godt å hatt en ny kontrakt på plass før 1.juni. Vil vel tro at en ny kontrakt fort kan bli mye vanskeligere å få til dersom Liverpool og MænJu lusker utenfor St.James Park og frister med mye større lønninger på samme tidspunkt!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 14. Feb. 2011, 14:37 »
Vinne de neste 2-3 kampene da så kontrakten kan signeres ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 14. Feb. 2011, 15:41 »
Tror det kan bli litt vanskelig å holde på Enrique, som kommentatorene sa under kampen mot Blackburn, dersom Enrique hadde spilt for en bedre klubb ville han ha vært på det spanske landslaget.

Jeg unner han mer suksess enn Newcastle, han var trossalt med ned i CCC og gjorde jobben der. Så dersom han velger å dra til sommeren så forstår jeg han, men jeg håper selvsagt han blir her i 10 år til :)

Simmi

• Gjest
« Svar #537 på: 14. Feb. 2011, 15:58 »
Tror det kan bli litt vanskelig å holde på Enrique, som kommentatorene sa under kampen mot Blackburn, dersom Enrique hadde spilt for en bedre klubb ville han ha vært på det spanske landslaget.

Jeg unner han mer suksess enn Newcastle, han var trossalt med ned i CCC og gjorde jobben der. Så dersom han velger å dra til sommeren så forstår jeg han, men jeg håper selvsagt han blir her i 10 år til :)

Veldig bra at han ble med ned, men han hadde nok ikke mange andre tilbud, etter en begredelig sesong.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 14. Feb. 2011, 16:07 »

Veldig bra at han ble med ned, men han hadde nok ikke mange andre tilbud, etter en begredelig sesong.

Han holdt hvert fall ikke på som Bassong og Beye blant annet gjorde og tydelig ønsket seg bort.

Simmi

• Gjest
« Svar #539 på: 14. Feb. 2011, 16:11 »

Han holdt hvert fall ikke på som Bassong og Beye blant annet gjorde og tydelig ønsket seg bort.

Nei, og det er jo veldig bra :) Men som sagt hadde han ikke mange valg, som Bassong og Beye hadde.