20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #315 på: 19. Sep. 2009, 21:33 »
Michael Ball er uten kontrakt. Er ikke mer enn 29 år og kan være en fin backup for Enrique han også.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #316 på: 19. Sep. 2009, 21:37 »
Michael Ball er uten kontrakt. Er ikke mer enn 29 år og kan være en fin backup for Enrique han også.

Han har vel vært skada/ikke spilt på flere år?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 19. Sep. 2009, 21:44 »
Spilte flere kamper for City i fjor før Wayne Bridge ble hentet inn i januar. Skal innrømme at jeg er usikker på hvorfor han ikke har funnet seg en ny klubb.

Edit: leser dette på wikipedia: At the end of January 2009 Ball had an knee operation on his left patella tendon, will be out of action for 7-12 months så det er nok forklaringen.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 20. Sep. 2009, 00:07 »
Jeg mener vi fortsatt bør gi Enrique tillitt. Han viser enormt potensiale til tider, og må være topp 3 raskeste spillere i CCC? Selv om han gjør et par halvdårlige kamper, synes jeg ikke det er nok til å sette en så lovende spiller ut av laget. Fortsatt bare 23 år gammel.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 20. Sep. 2009, 09:59 »
Er vel ikke snakk om å sette han ut, men gjennom en så lang sesong som vi har forran oss, så ternger han litt avlastning. Usikker på om Kadar holder.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 20. Sep. 2009, 11:33 »
Jeg mener vi fortsatt bør gi Enrique tillitt. Han viser enormt potensiale til tider, og må være topp 3 raskeste spillere i CCC? Selv om han gjør et par halvdårlige kamper, synes jeg ikke det er nok til å sette en så lovende spiller ut av laget. Fortsatt bare 23 år gammel.

Det mener jeg også. Enrique er en klasseback i CCC og jeg kan ikke komme på noen andre backer i divisjonenen jeg ville byttet han med. Poenget er at det hadde vært fint og hatt en backup for han. Det har vi dessverre snakket om lenge nå.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #321 på: 20. Sep. 2009, 13:10 »
Er enig i at Enrique hadde hatt godt av konkurranse på back-plassen.
Synes han er en klassespiller, og jeg ville ikke byttet han mot noen annen back i CC! Han er helt rå èn mot èn i tillegg til at han innehar en enorm hurtighet! Synes imedlertidig at posisjoneringen og passningene kunne vært bedre. Men han slår for mye feil til tider og i noen situasjoner blir han tatt på senga, når det kommer til posisjoneringen i forhold til resten av backrekka.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #322 på: 20. Sep. 2009, 20:27 »
I utgangspunktet trenger vi en spiller som kan utfordre og være backup for Enrique. Lar vi han spille alle kampene, er han fotballinnvalid innen mars.
Nå har vi jo fått backup på stopperplass, men jeg er relativt sikker på at vi henter en spiller i løpet av uka.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 01. Des. 2009, 23:21 »
Jeg er på kanten til å være forelska!  :-*

Jose Enrique rules out signing for Sunderland

JOSE Enrique insists he has no interest in a Tyne-Wear switch to Sunderland ? or leaving Newcastle United for any other Premier League club.

Enrique was the subject of fresh speculation over the weekend linking him with the Black Cats, who are looking to sign a left-back in the January transfer window.

The Spanish defender has reaffirmed his commitment to United?s promotion campaign, however, insisting that a New Year move to the Stadium of Light holds absolutely no interest for him.

The feeling over the summer was that Enrique, a former Spain Under-21 international, would be one of the first players to leave United following relegation but he has delivered the perfect response by knuckling down and delivered a string of impressively composed displays.

The 23-year-old says he is settled in the city and is adamant that his focus is solely trained on getting the club into the top flight at the first time of asking.

?I don?t care about Sunderland. Even if the newspapers said Chelsea, I wouldn?t care. I worry for my team ? I love the city, I love the club and I don?t care about signing for another team.

?I don?t read the papers because I don?t understand English that well! Some players were joking with me about what it said. I want to go back to the Premier League, that is true, but I want to go back to the Premier League with Newcastle. This is a big, big, big club in England and it is important that it gets back into the Premier League.?

United supporters may have to get used to speculation linking their big hitters with moves elsewhere after an impressive start to life in the Championship.

Indeed Enrique is not the only player attracting covetous glances from top-flight clubs, with Kevin Nolan and Alan Smith both wanted men after enjoying an upturn in form since relegation to the second tier.

Fabricio Coloccini is another in the shop window after finally showing glimpses of the composure which made him an Argentina international.

Enrique believes that the determination to right last season?s wrongs mean that none of United?s players will be tempted to leave when the January transfer window swings open.

?I say all the time when people ask me

?I love this club?,? he said. ?It is normal that our players are linked with other clubs because we are playing well.

?But I am happy here, I want to make up for the mistakes we made last season. I think when you are happy with the city and happy with the club, you would not want to leave.

I know this summer all the papers are linking me and all the other players with all sorts of teams but I?m not interested.

?From the first moment I?ve been here I wanted to play here and I never thought about going anywhere else.?

In his third season at United, Enrique is enjoying a run of games unbroken by injury and believes that boss Chris Hughton can take much of the credit for coaxing the best out of him.

Indeed the former Villarreal man rates Hughton as the best of the five managers he has played under since joining the club in the summer of 2007.

?The manager has been very important. Chris has a big opportunity now and I think for me, he is the best manager that I have had in my three seasons at Newcastle,? he said.

?He understands football and the players are happy to play for him.

?It is the first time he has had the opportunity to do the job properly and he has proved he is a good manager.

?He is the right man for Newcastle at the moment.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 01. Des. 2009, 23:24 »
Jeg digger Jose, jeg. Med rette utviklinga kan han bli en back i ypperste PL-klasse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #325 på: 02. Des. 2009, 10:15 »
Jose Enrique gikk akkurat opp flere hakk i min bok. Trenger sånne spillere i vår kjære Newcastle.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #326 på: 02. Des. 2009, 10:37 »
Jose Enrique gikk akkurat opp flere hakk i min bok. Trenger sånne spillere i vår kjære Newcastle.
Han stiger i gradene hos meg å 8)
Muligens en drakt kansje?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 02. Des. 2009, 16:59 »
Hehe! Jeah right: "I love this club." En standardfrase som alle spillere klarer å lire ut av seg.  Årsaken til at både Colo og Enrique blir er rett og slett at begge har  meget lukrative kontrakter med klubben. De får ikke betalt bedre noen andre steder og hvertfall ikke i Sland.

Kanskje han er unntaket som bekrefter regelen og da er jeg imponert. Men det er utrolig få spillere på balløya som for tiden viser lojalitet overfor klubben sin. De drar dit pengene er, som oftest. Og det er selvsagt synd.
« Siste redigering: 02. Des. 2009, 17:01 av InspectorC »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #328 på: 02. Des. 2009, 17:41 »
Uansett, de er i klubben. Blant annet Beye og Duff lovet evig troskap til klubben, og det var ikke måte på.
Poenget mitt er at det er det samme hva de sier, det er handlingen som teller. Jose Enrique og Fabriccio Coloccini er i klubben nå, ser ut til å ville være det, og det er nok for meg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 02. Des. 2009, 17:56 »
Ja, hadde de vært desperate hadde de gladelig godtatt et lønnskutt. Så desperate er de ikke. Ellers hadde de vært ute herfra for evigheter siden.

Riktignok er "I love this club" noe alle spillere sier minst én gang i løpet av sitt opphold i en klubb. Men jeg tror Newcastle skal gjøre veldig mye galt for ikke å beholde 90% av dagens spillerstall også etter vinterens overgangsvindu, og til neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon