20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #285 på: 16. Juli 2009, 23:07 »
Herregud....Det er pga LAGET vi er i CCC. Enkeltspillere er selvfølgelig mer enn gode nok, og Enrique er en av de. Vi skal jo bare være sjeleglade hvis han i det hele tatt vurderer å bli! Mannen kan jo ha en strålende karriere foran seg.

Peter

• Gjest
« Svar #286 på: 16. Juli 2009, 23:13 »
Er Enrique så god som du sier hadde han vært i en bedre klubb. ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 16. Juli 2009, 23:14 »
Vel. Sam Allardyce snappa han fremfor Liverpool da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #288 på: 16. Juli 2009, 23:17 »
Da kan ikke Rafa ha vært så veldig intressert. Hadde det vært helt opp til Enrique hadde han selfølgelig dratt til Bassenget.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 16. Juli 2009, 23:27 »
Nå spilte jo Enrique på Villareal før han kom til oss Peter og der spilte han vist også veldig godt. Han har også spilt på Spanias U21 landslag så for å bruke din arrgumentasjon Peter så kan han vel ikke være så veldig dårlig hvis han har spilt der.

Enrique er etter min mening en veldig lovende back. Han er ganske rask, har en god fot og brukbar deffensivt også. Så at noen kritsierte passningene hans tidligere i tråden. Det er jeg ikke enig i. Passningene i seg selv er gode og han har et godt tilslag, men det er heller noen av valgene som kunne vært bedre. Man må huske på at han fortsatt er ung så jeg håper dette kan komme seg. Uansett er det etter min mening så mange andre (som Smith, Geremi, Shola, Colo osv) som helelr bør vurderes å selges enn Enrique.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 16. Juli 2009, 23:28 »
Synes Enrique er en av de bedre spillerne vi har jeg. Sykt rask, sterk og god framover. Er ikke uten grunn han spiller på Spania U21 heller..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 16. Juli 2009, 23:39 »
Da kan ikke Rafa ha vært så veldig intressert. Hadde det vært helt opp til Enrique hadde han selfølgelig dratt til Bassenget.

Benitez er en gjerrigknark og er sjelden villig til å tilby de helt store transfersummene. Går veldig ofte for billige løsninger som han selger med profitt. Heller ikke lønningene er han kjent for å være raus med.

Lucas Neill valgte f.eks. Hammers fremfor Liverpool da han gikk fra Blackburn. Nå sist var det Barry som valgte ManCity fremfor LFC. Da var også Benitez ute i media og kalte han for en "gold digger".

Det virker som at Benitez tror at LFC er for store til at spillerne kan si nei til dem.

Da vi hentet Enrique tilbød vi nok høyere og bedre betaling til både klubb og spiller enn det konkurrerende klubber gjorde. Det holder som oftest.

Peter

• Gjest
« Svar #292 på: 16. Juli 2009, 23:44 »
Jeg har vel ikke sagt han er dårlig? Nå må man tenke på at Spanias U21 lag er noe helt annet en 1.laget. Dere sier at han har prestert bra (over lang tid?) da er det vel naturlig at man i det hele tatt får en landslagsdebut. Jeg vill ikke kalle Capedvilla for noen verdens klasse spiller. Hadde Enrique spilt så bra som dere sier hadde han debutert på landslaget allerede. Ett hett transferobjekt er han heller ikke. Flere andre spillere som er mere ønsket en han. Altså: Enrique er IKKE en av de viktigste spillerene våre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 16. Juli 2009, 23:59 »
Hehe. Er vel ingen her som sier at han er god nok for en startplass i verdens beste landslag, men vi sier at han har et stort potensiale og er komplett fysisk. Han er i mine øyne en av svært få jeg VELDIG GJERNE ser med videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 17. Juli 2009, 00:15 »
Han er uansett mere enn god nok for et Championship lag!
Dessuten er ikke vår eneste venstreback den første vi burde kvitte oss med for å spare lønssutgifter på. Her er det mange foran i køen.

Jeg håper Enrique er Newcastle spiller 1.september.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 17. Juli 2009, 00:36 »
For meg virker det som Peter slang ut en kommentar som var ment mer som en spøk eller noe i den retningen, og så fortsetter hane å argumentere istedenfor å la det hele bli med det.

De fleste som har sett endel/alle kampene våre i forrige sesong, er vel ganske enig at Enirque var blant våre beste spillere når han var skadefri, og har et bra potenisale. Tror han fint kunne spilt for oss og gjort det bra, hvis vi var et topp 8 lag i PL.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #296 på: 17. Juli 2009, 00:36 »
Jose Enrique er utvilsomt ein av dei spelarane eg vil sjå vidare i fengseldrakta! Han er ganske komplett backtype som er uredd! Må berre jobbe med avleveringane og pasningsfoten.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #297 på: 22. Juli 2009, 11:42 »
Jeg har stor tro på Jose Enrique denne sesongen, om han blir.

Det han trenger er tillit og en manager som kan forklare han hvordan han kan bli en bedre spiller. Det inneholder også at vi skulle hatt en backup som kan puste han i nakken, slik at han spiller bedre.

Er ikke denne Ben Tozer venstreback? Noen som ha info om utviklingen hans?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #298 på: 21. Aug. 2009, 10:03 »
Real Zaragoza are in contact with Newcastle United for fullback Jose Enrique.
El Periódico de Aragón says Zaragoza are turning to Enrique after seeing a move for Sporting Gijon fullback Roberto Canella stall.
Enrique is available at Newcastle for around £3.5 million

Jada, da er det snart ikke forsvarsspillere igjen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 21. Aug. 2009, 10:06 »
Enrique er verdt mye mer enn £3,5m og er en spiller jeg helt klart ser blir, men heller han enn Taylor