20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #270 på: 11. Juli 2009, 18:13 »
Leste andre som mente at dette ikke er Enrique. Det er visst det bilde siden som selger de t-skjortene bruker.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 11. Juli 2009, 18:14 »
Du var kjapp :) Var på vei til å slette innlegget nå, men artig skjorte uansett :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 14. Juli 2009, 15:30 »
Enda en  som gjerne vil forlate mike ashley..

http://www.shieldsgazette.com/nufc/39I39ll-take-a-pay-cut.5456781.jp
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #273 på: 15. Juli 2009, 15:16 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 15. Juli 2009, 15:30 »
Er egentlig greit spør dere mer. Enrique tjener alt for godt til at vi bør beholde ham. Tror faktisk klubben kan bli satt under administrasjon hvis klubben ikke kvitter seg med de som tjener godt og vi ikke rykker opp til PL på første forsøk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 15. Juli 2009, 15:34 »
Jeg ser helst at vi prøver desperat på å beholde de som er verdt beholde. Enrique er en av de få.
Uansett, dette er mer et varsel på hvor jævla fucka ting er. Enrique, Bassong, Beye, Taylor, Nolan har alle kommet med farlige kommentarer de siste par dagene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 15. Juli 2009, 15:37 »
Er egentlig greit spør dere mer. Enrique tjener alt for godt til at vi bør beholde ham. Tror faktisk klubben kan bli satt under administrasjon hvis klubben ikke kvitter seg med de som tjener godt og vi ikke rykker opp til PL på første forsøk.

Som Kristoffer sier her så er det først og fremst ikke det at Enrique vil dra jeg reagerer på, men det at alle spillerne skal ut i media og si at dem vil vekk fra klubben pga. situasjonen med eiern, og at klubben er uten manager osv. osv.
Selv håper jeg Enrique blir, for vi trenger noen av spillerne vi har, og dette er en spiller som virkelig kan bli god og som er god nok for PL også.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #277 på: 16. Juli 2009, 08:20 »
Enrique er en ok spiller , ung , potensiall til å bli enda bedre. Men han har en forferdlig pasningsfot og plaseringsevne og jeg mener får Newcastle et bra bud er , bør de ta det. 50 k i uken .. det har ikke Newcastle råd til.

Peter

• Gjest
« Svar #278 på: 16. Juli 2009, 19:26 »
Gjør ikke meg noe egentlig. Jeg orker ikke å se på den rynkete pannen hans lenger.

Kort sagt: Det er ikke et veldig stort tap for oss. :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 16. Juli 2009, 19:35 »
Gjør ikke meg noe egentlig. Jeg orker ikke å se på den rynkete pannen hans lenger.

Jo, det er et stort tap for oss.

Peter

• Gjest
« Svar #280 på: 16. Juli 2009, 19:37 »

Er det bare fordi det er favorittspilleren din? :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 16. Juli 2009, 19:47 »

Er det bare fordi det er favorittspilleren din? :P
Hvorfor mener du at vi bør kvitte oss med Enrique da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 16. Juli 2009, 22:58 »
En rynkete panne er vel ikke noen spesielt god grunn til å selge unna en spiller vel...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #283 på: 16. Juli 2009, 23:02 »
En rynkete panne er vel ikke noen spesielt god grunn til å selge unna en spiller vel...

Selfølgelig ikke. Jeg er bare så lei av den rynkete oppbrettete uvitende pannen. Vi kan få bedre forsvarsspillere enn han. Det er jo takket være forsvarsspillere som han vi er i Pepsi Championsship.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 16. Juli 2009, 23:07 »
Det er selvsagt et sammensatt problem, og blant annet det at vi ikke har hatt noen fullgod backup for Enrique når han har vært skadet, i tillegg til en møkkadårlig midtbane totalt fri for mobilitet.