20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 55353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #195 på: 12. Juni 2008, 07:38 »
Smith ligger ikke i haugen med spillere som skal selges. Agentene til de som skal selges har fått beskjed av KK at deres spillere ikke figurerer i hans planer til høsten slik at de kan arrangere salg. Smith ser (desverre) ikke ut til å være i den haugen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 12. Juni 2008, 08:51 »
Ser ikke på dette som noen krise. Greit stallfyll og herlig innstilling.

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #197 på: 12. Juni 2008, 10:01 »
Greit at de skal ha stallfyll, men det må da finnes noe bedre å fylle opp stallen med en Smith? :P

Han er ikke i nærheten av den standaren som burde kreves av spillerne i Keegans stall..Dessverre..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 12. Juni 2008, 15:03 »
Jeg begynner å bli seriøst redd for at vi selger James Milner og beholder Alan Smith. Gudene vet hvorfor, men det hjelper tydeligvis å være Sjefens favoritt (da tenker jeg på Ashley).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 12. Juni 2008, 15:14 »
Jeg begynner å bli seriøst redd for at vi selger James Milner og beholder Alan Smith. Gudene vet hvorfor, men det hjelper tydeligvis å være Sjefens favoritt (da tenker jeg på Ashley).

Jeg tror ikke Alan Smith er Ashleys favoritt lenger, da hadde han aldri sluttet å bruke Smith drakten. Uansett så kan vi ikke selge Milner i den situasjonen vi er i nå. Da har vi så smått begynt å grave vår egen grav, stallen er syltynn allerede og vi står i fare for å miste enda fler mtp på at Owen og Taylor har kontrakter som utløper om 12mnd.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 12. Juni 2008, 15:18 »
Nja. Man kan jo begynne å få sine tvil om hvorvidt Keegan er hans store helt også.
Keegan går ganske bastant ut og sier at Owen må få ny kontrakt før sesongen er omme. Der er det minimal fremgang.
Barton må beholdes, sa Keegan. Barton ligger an til å bli kastet ut.
Milner er en spiller Keegan gjerne vil beholde, det ligger an til at han skal selges for å få plass til dårligere spillere. Som Jermaine Pennant.

Det er ikke vanskelig å se at London-mediene kan ha et godt poeng i at Keegan ikke lenger er på godfot med Sjefen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #201 på: 12. Juni 2008, 15:27 »
Nye kontrakter med de nevnte over MÅ se å skrives under snart.Ting må begynne å skje for det er mistenklig at ting tar så tid og jeg liker det veldig lite.. ::)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 12. Juni 2008, 15:47 »
Barton må beholdes, sa Keegan. Barton ligger an til å bli kastet ut.

Det er i såfall hans eget valg, newcastle har gitt han et tilbud der han kan få bli i klubben mot at vi betaler halvparten av lønna hans, mens han mest sannsynlig kommer til å sitte i fengsel. I mine auge er det å strekke seg utrolig langt for å la han bli i klubben, men det virker jo som at han har takka nei til det tilbude og ikkje vil bli verande i klubben.. Kan ikkje akuratt sjå for meg at noken som helst vil gi han like masse penger for å la han sitte i fengsel...
- carry on!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 12. Juni 2008, 21:24 »
Hvis Barton nekter å godta det der er han faen meg en tosk
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 12. Juni 2008, 23:49 »
Feil tråd å diskutere Barton.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 14. Juni 2008, 11:59 »
Ser ikke på dette som noen krise. Greit stallfyll og herlig innstilling.

Enig, Emre er vel allerede solgt, og dersom vi nå mister Barton også så begynner det å bli tynt på midtbanen. Da er det greitt at vi ikke selger Smith i samme slengen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 05. Aug. 2008, 21:27 »
Er jeg den eneste som fremdeles har forhåpninger for at Smith kan vise slik klasse som han gjorde for Leeds og ManU?

Jeg synes Smith har vært ganske så uheldig og får pepper for at han gjør som managerne sier. Han har spilt ving, indreløper, sentral midtbane og spiss for NUFC det første året han har hatt her og det er ikke gunstig for han i det hele tatt.

Jeg vil sammenligne Smith med Bellamy, synes de er gansek like i spillestilen. Begge jobber ENORMT mye til å være spisser, jager hver eneste ball, ofrer seg i hver eneste duell og gir aldri opp. På den måten er de flinke til å skaffe spisspartneren sin rom som kan gi store sjanser og scoringsmuligheter, selv om de får litt pepper for ikke å score like mye selv. Men gode lagspillere er de uten tvil.
Kan også ta med at begge er ganske så aktive med kjeften i løpet av en kamp.

Jeg husker Bellamy ble plassert på vingen av Souness, der var han langt ifra like god og jeg mener han ble så til de grader brukt feil da. Vi får ikke utnyttet potenialet i en spiller som Bellamy ute på kanten, ei heller som indreløper eller sentral midtbane.
Det samme kan sies om Smith, bare at han gjør som manageren ber han om og lar være med å begynne å krangle. Den ene kampen spiller han spiss, neste ving, for så å gå inn på sentral midtbane i kampen etter der. Holder man på slik misbruker man jo spilleren istedenfor å utnytte potensialet. Spillerne trenger vel også kontinuitet gjennom å spille regelmessig på sammeplass!?

Jeg håper at Keegan bruker Smith som spiss og at han klarer å motbevise de fleste NUFC fans som mener han er ubrukelig, selv også de som var negative før han hadde spilt en kamp for klubben, det hadde vært morro!  :)
Man skal heller ikke lenger tilbake enn til begynnelsen av forrige sesong da Smith - Owen var spisspartnere på det engelske landslaget mens Rooney var skadet. Greit at det ble 2-1 tap for Tyskland men jeg synes at begge da klarte seg ganske så bra og det var definitivt ikke dems sin skyld at England tapte.

PS! Jeg legger null vekt på treningskampene hittil i sesongen der Smith enten har spilt alene på topp eller med Ameobi som makker og laget har blitt rulert ganske kraftig på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 05. Aug. 2008, 22:43 »
Jeg tror alle sammen håper, men jeg tror de aller fleste har gitt opp å tro at det skal skje.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. Aug. 2008, 00:30 »
Velvelvel, trodde jeg var eneste personen her inne som sympatiserer med Smith. Fint der er flere!
Smith var mer enn godkjent den lille tiden han spilte spiss under Allardyce, da var det faktisk fler her inne som så han istedet for Viduka som spiss. Selv tror jeg han trenger å rendyrkes i den rollen, jeg også. Samtidig trenger han desperat en forløsende scoring.
Selv vil jeg håpe at flere leser, spesielt geordier, Newcastles største uavhengige fanside - nufc.com. Dette skriver faktisk de i dag!

Smudger support:
And Smith must score!

The famous commentary phrase* uttered in the 1983 FA Cup Final as Brighton's Gordon Smith bore down on goal is in our minds today - as we celebrate the first anniversary of Alan Smith's only Newcastle United goal to date.

With a home friendly against Sampdoria goalless, Smith thought he'd marked his Toon debut with a goal on 51 minutes - only to see it wiped out by a linesman's flag.

However he made no mistake eight minutes later, burying a header from a Geremi cross in the Gallowgate End goal.

Since then he's made 37 competitive appearances (30 starts) and played in all four of our friendlies to date this season without finding the net again.

Injuries have taken their toll on Smith, but the 28 year old has still scored 45 Premier League goals in his 264 top -flight league appearances to date.

That puts him 72nd in the all-time Premier scorers table - and 24th, if one counts only those players who are still playing and with Premier clubs for the coming season.

Close season transfers involving players with less Premier goals to their name include Andy Johnson, Peter Crouch, Marcus Bent and Steed Malbranque.

Rumoured moves would see Damien Duff, Gareth Barry and Emmanuel Adebayor joining that list.

Tabloid talk of a move for Smith to Everton seems unlikely, given our current injury, fitness and recruitment issues.

That means he looks being "wor Al" for some time to come.

On that basis we're resolving to accentuate the positive where Smith is concerned and give him every possible encouragement on the field.

You're welcome to join us - and hopefully he might respond by even having the odd shot when in the vicinity of the opposition goal.

Amen (Det var mitt ord).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. Aug. 2008, 10:17 »
David Moyes og Everton, som enda ikke har signert en eneste spiller i sommer, har visstnok planer om å legge inn et bud på £1,5 mill for Smith, noe som selvsagt er alt for lite. Men det spørs om Keegan selger ham hvis Moyes høyner budet.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa