20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #180 på: 26. Mars 2008, 22:52 »
Vil vel heller si dette er mannen som skal kastes ut istedenfor Viduka. Han har bidratt ja. Men kan ikke kalles et godt kjøp.. Behold Viduka å bruk Carroll vist ikke Viduka er tilgjengelig..
Å selg Smith.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 27. Mars 2008, 03:54 »
Vil vel heller si dette er mannen som skal kastes ut istedenfor Viduka. Han har bidratt ja. Men kan ikke kalles et godt kjøp.. Behold Viduka å bruk Carroll vist ikke Viduka er tilgjengelig..
Å selg Smith.

Hør hør, 100 % enig med deg der L.A
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #182 på: 28. Mars 2008, 08:16 »
Vil ikke si Smith lager så mange frispark i farlig posisjon. Han har jo blitt den pingla etter jul. Har nesten slutta å tackle. Er vel en ung herremann med navn Steven Taylor som lager de mest hodeløse og idiotiske frisparkene i farlig posisjon...

Vel han har jo laga 3 frispark som har ført til mål so.  ;) Dette er sjølvsagt pågrunn av dårleg press av forsvaret. Er vel ikkje utan grunn vi har top 5 mål mot oss. Men ja, Taylor gjer det også.
« Siste redigering: 28. Mars 2008, 08:43 av Hans Emil »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Mars 2008, 09:13 »
Tipper du tar med det frisparket som Ronaldo scora på, som han fikk etter å sparke hull i lufta. Det er jo ikke Smith sin feil at dommerne på OT er korrupte. Ellers kan det hende at han har laga to frispark, men det trenger ikke være hans sin feil at det blir mål fordi.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Mars 2008, 09:30 »
Tipper du tar med det frisparket som Ronaldo scora på, som han fikk etter å sparke hull i lufta. Det er jo ikke Smith sin feil at dommerne på OT er korrupte. Ellers kan det hende at han har laga to frispark, men det trenger ikke være hans sin feil at det blir mål fordi.

Nei det hadde eg faktisk gløymt. Blir vel Blackburn borte, Man City borte og Wigan borte. Frispark målet mot Liverpool var det vel Butt som forosaka.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #185 på: 08. April 2008, 01:08 »
Deilig å se Smith på benken... ;).Han kan holde seg der til transfervinduet åpner så vi blir kvitten.Lurer på om Keegan har noen planer om å selge eller beholde Smith?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 30. April 2008, 16:18 »
Agenten til Smith sier at han har ingen planer om å forlate Newcastle og at ryktene sannsynligvis oppsto fordi Alan Smith var på the old firm i helga sammen med noen venner. Hvis dette er sant, så skjønner vi hvor fort rykter oppstår i fotball...plutselig gikk jo også ryktene om at SMith var Rangers fan også, noe jeg tviler ganske sterkt på siden han er født og oppvokst i Leeds.

Jeg synes Smith skal ha honnør for at han ikke har klaget åpenlyst etter han ble satt på benken. Han virker proffesjonell og innsatsen hans er alltid upåklagelig når han kommer innpå. For vi et godt bud på han bør vi selge, men jeg har ikke noen problemer å ha en spiller som Smith i stallen, det lyser alltid innsats av han. Sånn som Viduka har spilt siste par kampene så kan gjerne Smith ta den ene spissplassen i de to siste kampene hvis KK ikke tør å spille Carroll da..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 30. April 2008, 17:57 »
Jeg synes ikke det har lyst innsats av Smith etter at han ble plassert på benken. I hans seneste innhopp har han sett ut som han tror han er verdens beste fotballspiller, og bare kan sprade rundt som en annen konge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Mai 2008, 01:42 »
Agenten til Smith sier at han har ingen planer om å forlate Newcastle og at ryktene sannsynligvis oppsto fordi Alan Smith var på the old firm i helga sammen med noen venner. Hvis dette er sant, så skjønner vi hvor fort rykter oppstår i fotball...plutselig gikk jo også ryktene om at SMith var Rangers fan også, noe jeg tviler ganske sterkt på siden han er født og oppvokst i Leeds.
Han ER faktisk Rangers fan ;)

Husker han måtte skynde seg fra en ManU kamp en gang for å nå the Old Firm.

Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 01. Mai 2008, 07:33 »
Da spiser jeg i meg de ordene der, vi kan vel konkludere med at han er både Leeds og Rangers fan.... ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 07. Mai 2008, 07:22 »
Selgselgselgselg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 07. Mai 2008, 13:48 »
skal vi ta laget til et nytt nivå trenger vi nye spillere og skal vi ha plass til nye spillere uten at det blir uro i spillerbasen så må enkelte gå og då meiner eg at smith bør gå for han har ikkje tilført laget noke som helst..
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #192 på: 14. Mai 2008, 11:23 »
Hopper i taket av gledet den dagen Smith forsvinner fra klubben.Håper håper for guds skyld at Boro kjøper han!.

RHCP14

• Gjest
« Svar #193 på: 14. Mai 2008, 13:51 »
Håper ikkje at Boro kjøper han. Smith må for all del ikkje få sjansen til å bite tilbake. Selg han til Skottland!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #194 på: 12. Juni 2008, 06:21 »
Noen som vet hva som skjer med denne Smith? Jeg håper han er i Keegans planer om å selge før denne sessongen og IKKE beholde.