20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372271 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1365 på: 15. Juni 2011, 17:27 »
De holder vel bare idiotien sin noe mer tilbake fra omverdenen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 15. Juni 2011, 17:29 »
Nå er jeg forbanna gretten. Først Nolan, og så OL til TV2!!!! Flashback fra 31. januar. Var heller ingen jubeldag.  >:(

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 15. Juni 2011, 19:01 »
Nå er jeg forbanna gretten. Først Nolan, og så OL til TV2!!!! Flashback fra 31. januar. Var heller ingen jubeldag.  >:(

På en litt vemodig dag, da Nolan ser ut til å forsvinne fra Newcastle, var dette en gledens nyhet for min del. Er ikke spesielt stor fan av OL, samtidig som jeg hater NRK. Så håper dette er det som skulle til for å få igang et skikkelig opprør mot NRK, og at NRK forsvinner, eller ender som valgfri betalingskanal.

31. januar var forøvrig en meget gledelig dag! Ikke bare hadde jeg bursdag, men vi dro inn en haug med pund, for å selge en ganske god fotballspiller!  ;D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 16. Juni 2011, 01:41 »
Jeg har heldigvis aldri betalt kringkastingslisens, noe jeg synes er rettferdig siden jeg ikke kan huske sist gang jeg så på NRK frivillig. Jeg så på to nyhetsinnslag på NRK nett-tv i fjor siden det var noen jeg kjente som var med der. Jeg hører aldri på noen av radiokanalene dems heller. Da blir det dyrt å betale 2500 kroner i året.

Jeg må kjøpe ny TV i høst tipper jeg, så jeg får brukt nintendoen, playstationen og sett på tv-seriene som jeg laster ned. Dersom det går troll i ordene dine Jon87, så håper jeg det gjør det før nytt tv-apparat er i stua  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 16. Juni 2011, 01:50 »
Hehe - for min del er fortsatt de ulike NRK-kanalene de jeg ser mest på tilsammen - samt at jeg også benytter meg endel av deres nett-TV.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 16. Juni 2011, 09:11 »
Jeg fikk og besøk, men sa jeg ikke hadde tv. Jævli flaut, fordi det var så sykt obvious.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 16. Juni 2011, 09:51 »
For noen måneder siden ringte det på, altså var det en som ville inn i oppgangen. Da han sa han var NRK, nektet jeg selvfølgelig å åpne for ham!  ;D Men selv har jeg vært lisensslave i flere år, så dette var utelukkende en tjeneste til de andre i oppgangen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 16. Juni 2011, 13:31 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/16/sport/champions_league/tv2/viasat/16938948/

hadde vært så insane digg å slippe trynet til fjørtoft under sendingene

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 16. Juni 2011, 13:40 »
Enig, men TV2 kommer sikkert til å kapre både ham og Soler om de får CL. Jeg bare vet det...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 17. Juni 2011, 09:10 »
Nokon som har eit knalltips for ørepropp? Har gått mange dager med redusert hørsel på venstre øre og tinitus-aktig skurring, held på å bli gal!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 17. Juni 2011, 11:29 »
Disse er veldig bra, ganske billige også.

http://www.4sound.no/itempg.aspx?artno=103816

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 17. Juni 2011, 12:27 »
Har de som Geir nevner selv. Funker veldig bra på både konserter og bandøvinger.

Selv om de beste øreproppene jeg har prøvd faktisk var et par propper som eksen kjøpte på Metallicakonsert i Køben for to år siden. Kosta 20 spenn eller noe, men dempa lyden perfekt, helt uten å vrenge lydbildet.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 17. Juni 2011, 14:29 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/16/sport/champions_league/tv2/viasat/16938948/

hadde vært så insane digg å slippe trynet til fjørtoft under sendingene
Soler og Fjøra er ikke akkurat noe å rope hurra for, men ærlig talt, jeg synes Viasats sendinger likevel er LANGT å foretrekke foran TV2s. Ikke på grunn av folka i studio, kommentatorene eller noe sånt, men jeg synes rett og slett at CL på Viasat/TV3 alltid har vært MEGET bra, og jeg HATER TV2 når det kommer til fotball. Også engelsk. Fordi det er minst like mange og like store klovner der, som på Viasat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 17. Juni 2011, 14:36 »
Verste jeg har hørt. Veit ikke om verre studiosendinger i norsk sportshistorie enn et som deskes opp med av Viasat. Totalt inkonsekvente eksperter, med en klovn som Solèr som leder det hele an. Kjenner jeg blir irritert hver gang Solèr viser sveisen sin på skjermen. Bergdølmo er vel okei, og Bratseth er jo Mr. Obvious. TV2 over Viasat anyday!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 17. Juni 2011, 14:55 »
Så veldig enig! Synes Tv2-studio er langt bedre og mr profesjonelt. Artig med de engelske ekspertene, Lundekvam har overrasket positivt, Schau står for noe nytt og annerledes. Liker også typer som Wikestad og Langli langt bedre enn det viasat har å by på.