20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372346 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1350 på: 14. Juni 2011, 18:58 »
Hadde eksamen forrige tirsdag, også fri ei uke. Noe som sugde, forresten. Halv skoledag i dag, fri frem til mandag. Hva i alle dager skal man finner på når man har så mye fri? Fridagene blir jo bare dølle av å ha masse fri.

Helvete, blir så sinnsykt frustrert!
Nei.

Simmi

• Gjest
« Svar #1351 på: 14. Juni 2011, 19:49 »
Hadde eksamen forrige tirsdag, også fri ei uke. Noe som sugde, forresten. Halv skoledag i dag, fri frem til mandag. Hva i alle dager skal man finner på når man har så mye fri? Fridagene blir jo bare dølle av å ha masse fri.

Helvete, blir så sinnsykt frustrert!

Rart det der...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 14. Juni 2011, 19:57 »
Vel, hadde jeg bodd et annet sted hadde jeg nok ikke hatt dette problemet, gitt. Problemet er vel helst det faktum at det er absolutt ingenting å gjøre for meg i området her. Har bodd i området hele mitt liv, og det var jo kult nok som barn. Men det eldre jeg ble, detsto kjipere ble det. Trives rett og slett jævlig dårlig her, og det har vært sånn i en dle år. Men, ferdig med eksamen, strøk sikkert, men håper jeg sto. Bruker en del tid til å se på leiligheter og jobb. Søking og sånn står for tur. ;D

Men jeg tar veldig gjerne et friår eller to og flytter til Japan uten en dritt å gjøre. Det tror jeg hadde passer meg perfekt.

Og, det er ikke bare fridagene. Tiden etter at skoledagen er ferdig harogså vært rimelig døll. Tiden fra kl. 15:00 nårjeg kommer hjem, og til 03-04:00 til jeg legger meg føles også som 48 timer, selv om ejg stikker ned til byen og henger der og greier.

Og da var emo-posten slutt. Heia meg, heia meg! ;D
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 15. Juni 2011, 00:29 »
Men jeg tar veldig gjerne et friår eller to og flytter til Japan uten en dritt å gjøre. Det tror jeg hadde passer meg perfekt.

Hehe, . Flytte til et av verdens rikeste land uten jobb?

det å dra til Asia for å chille ett år etter utdanning er noe jeg kommer til å gjøre, men kommer til å bosette meg litt strategisk med tanke på kostnader det året. Kanskje ikke kjøpe/leie tre-roms midt i Tokyo eller Shanghai.

Hørt Pattaya er fint for folk fra landet? :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 15. Juni 2011, 13:07 »
Gavetips til kjæreste? Hu har bursdag i mårra, og jeg er som vanlig seint ute! :P
Jente på 22 år.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 15. Juni 2011, 14:02 »
Gavetips til kjæreste? Hu har bursdag i mårra, og jeg er som vanlig seint ute! :P
Jente på 22 år.

Grottetur, klatrekurs, Rafting eller noe lignende! Alt etter hva ditt lokale område har å by på :)
Kommer selvfølgelig ann på damas interesser også da :P   Men slike gaver slår godt ann her ihvertfall :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 15. Juni 2011, 14:20 »
Jente på 22 år.
:P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 15. Juni 2011, 16:43 »
Hahahaha. Good one.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 15. Juni 2011, 16:53 »
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article4148407.ece

De to neste OL'ene skal gå på TV2. Å se vinteridrett på TV2 sist jeg husker det - VM i Ramsau, var ikke veldig bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #1359 på: 15. Juni 2011, 16:55 »
Forferdelig nyheter spør du meg. Liker det meste med NRK sine OL - sendinger i tillegg til gratis nett tv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 15. Juni 2011, 16:58 »
Nei - NRK er simpelthen fenomenale på slikt. Blir nok antakeligvis betal-tv her tenker jeg, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #1361 på: 15. Juni 2011, 17:06 »
Nei - NRK er simpelthen fenomenale på slikt. Blir nok antakeligvis betal-tv her tenker jeg, ja.

Hvis jeg ikke tar helt feil, er dette lite trolig. Leste et sted at sponsorene av OL ikke ville godta dette. Er ikke sikker, dog.

En annen ting som er negativt er jo alle de hersens reklamepausene. Såvidt jeg gidder å se på Touren med alle de reklamepausene.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 15. Juni 2011, 17:07 »
http://www.dagbladet.no/2011/06/15/kultur/litteratur/bok/einar_gelius/16917703/

Haha, for en patetisk figur. Stokk dum, og samtidig Norges mest PR-kåte. Dårlig kombinasjon!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 15. Juni 2011, 17:11 »
Han er jævlig PR-kåt ja. Stokk dum vet jeg ikke om jeg er helt med på, sammenlignet med en del av de han krangler med. :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 15. Juni 2011, 17:18 »
Nei, Giske, Stålseth og Kvarme er jo ikke akkurat kjent som noen genier de heller, men de er vel strengt tatt ikke i nærheten av Gelius på det punktet likevel etter min mening. :P