20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372368 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #480 på: 14. April 2010, 23:29 »
De fleste sitatene fra den Aune Sand-profilen på FB er henta fra det Skavlan-intervjuet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 14. April 2010, 23:43 »
Er det det? Hohoh, sjekke faktisk ut det Skavlan-intervjuet rett etter at jeg hadde lest det der. Men kjente ikke igjen noe. Heh, men joda, intervjuet er morsomt det, på en veldig rar måte. Jeg ler ikke med han, men av han. ;D
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #482 på: 22. April 2010, 07:03 »
Ser av thesun i dag at Le Sulk ble arrestert i går for å jukse på teoriprøven for lappen. Han hadde sendt en kompis for å ta teorien og skulle kjøre opp selv... Haha!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #483 på: 22. April 2010, 14:09 »
Nå har jeg akkurat blitt "lest" av ei av damene fra Åndenes Makt. Hun leste energiene mine og ga meg tips om fremtiden. Hehe, en spesiell opplevelse kan man si :P
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 22. April 2010, 18:11 »
Hmm. Foretrekker vel helst ikke å vite hva fremtiden bringer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 22. April 2010, 19:38 »
Jeg veit ikke om jeg vil vite sånt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 22. April 2010, 20:23 »
Aslak; Driver disse synske folka med dette på heltid? Altså tar penger av folk for å fortelle hva som skal skje, drive ut spøkelser osv.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #487 på: 22. April 2010, 20:49 »
Denne dama jobber jo med dette på TV på heltid. Hun har jobbet på både fra Sjel til Sjel og Åndenes Makt.

Dette jeg var med på var en pilot til noe nytt de skal teste ut på fra Sjel til Sjel. Ble med siden jeg jobber i samme produksjonsselskap.

Hun anbefalte meg å tenke litt mer nøye om mitt utdanningsvalg var det riktige for meg. Hun mente at jeg aller lengst inne ville oppnå noe mer, at jeg hadde noe opprørsk inne i meg. Hun sa også at jeg hadde meget god selvtillit, men litt dårlig selvfølelse og at jeg var svært intelligent :P Videre sa hun at min nærmeste familie og venner var viktig for meg, men at jeg burde utvide horisonten min litt.

Stemmer jo greit mye av det hun sa, men er jo veldig generelle ting. Tror mye går ut på at hun er meget god å tolke kroppspråk osv.
Godsanger?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #488 på: 22. April 2010, 21:08 »
De aller fleste spådamer/spåmenn prater jo så generelt at de nesten ikke kan bomme. Men noe av det deltakerne på "Den sjette sans" får til er rimelig imponerende - med forbehold om at programmet ikke er rigget.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #489 på: 22. April 2010, 21:16 »
Verken den Den sjette sans eller Åndenes Makt er rigget. Såpass kan jeg i hvert fall være sikker på etter at jeg selv har jobbet på Åndenes Makt. De synske vet ikke hvor de skal henne og mange av treffene de får er helt utrolige. Men skal sies at programmet er godt klippet sammen også. Mye som ikke stemmer :P
Godsanger?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #490 på: 22. April 2010, 22:39 »
Jeg kan tenke meg at de prater mye piss i Åndenes Makt som ikke blir vist, ja. Men "Den sjette sans" er jo usminket. Driter man seg ut, så driter man seg ut.

Det var vel en oppgave i "Den sjette sans" der deltakerne fikk et bind foran øynene og lov til å sette seg ved siden av og holde en person i hånden. Deltakerne skulle ifnne ut så mye som mulig om personen, og 4/6 var utrolig treffende der 2/6 faktisk klarte å si navnet (!!!) på personen som satt der. Da ble jeg imponert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 25. April 2010, 21:21 »

For de som ikke måtte vite grunnen til at det er så få borteseire kontra hjemmeseire!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #492 på: 25. April 2010, 22:43 »

For de som ikke måtte vite grunnen til at det er så få borteseire kontra hjemmeseire!
Haha, fy faen den er en klassiker!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 26. April 2010, 18:08 »
Hadde nesten glemt den der.
Tør vi håpe på Ut i vår hage 3?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 27. April 2010, 15:02 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/27/sport/petter_northug/langrenn/ski/poker/11465568/

Det er helt utrolig hvor dysfunksjonelt det overbeskyttende landet vårt er noen ganger. Redbull har allerede sikret seg å bli assosiert med Northug kun ved hjelp av klagingen om at de IKKE bør assosieres med Northug, og nå skaper forbundet mediestorm på samme måte igjen. Burde være færre gammeldagse regelryttere og flere tenkende mennesker med lederposisjoner her til lands...