20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 371791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #465 på: 11. April 2010, 16:31 »
En engelsk klubb blir idag 125 år gammel. Det er klubben Luton Town. Gratiss med dagen

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 11. April 2010, 21:01 »
Hva betyr "herzensprinz"?

Hjerteprins? :P
Nei.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 11. April 2010, 22:38 »
Har bare kassett-spiller i bilen for øyeblikket :) og siden jeg sannsynligvis bare skal ha den frem til sommeren tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe noe annlegg til den. Dersom jeg kjøper cd-spiller til den, får jeg den ikke før til slutten av uka i beste fall, og jeg må jo ha musikk frem til det :P
http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=153161

er en sånn du trenger. du finner den i flere nettbutikker i norge mener jeg.
Han kom, ble mett og dett var dett....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #468 på: 11. April 2010, 22:55 »
Har kjøpt meg sånnen :) funker fint det. Men høyttalerne på høyre side har sprengt, så nå må jeg ha det og...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #469 på: 12. April 2010, 16:20 »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #470 på: 13. April 2010, 17:12 »

At det er mulig å prate så mye svada! For en mann!

Haha, han er så sykt tragisk. Synes litt synd på de som må ha noe med han der å gjøre i hverdagen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 13. April 2010, 22:44 »
Jeg syns han er jævla morsom! At det er mulig å snakke så mye grisesnakk kontinuerlig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #472 på: 14. April 2010, 00:22 »
Hehe. For all del; han er på èn måte en legende. Men på en annen måte så er han litt slitsom og uintelligent, noe som gjør at jeg ikke helt takler han. Men digger å se han på TV når han driver og kødder med sånne seriøse folk. Ikke så mange som digger han. ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #473 på: 14. April 2010, 00:23 »
Spesiell type.
Også så seriøs når han snakker, mens alle andre ler :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 14. April 2010, 00:25 »
Hehe, jeg veit lissom ikke om han kødder eller om han mener alt han sier seriøst - det fascinerer meg. Litt som med Liam Gallagher. Enten sitter de hjemme i etterkant og leser nyheten om de og syns de er fette geniale som blir tatt alvorlig, eller så er de bare mentalt ikke helt friske.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #475 på: 14. April 2010, 00:31 »
Hehe, jeg veit lissom ikke om han kødder eller om han mener alt han sier seriøst - det fascinerer meg. Litt som med Liam Gallagher. Enten sitter de hjemme i etterkant og leser nyheten om de og syns de er fette geniale som blir tatt alvorlig, eller så er de bare mentalt ikke helt friske.

MY thought excactly. Enten er han en rimelig bra komiker, eller så er han helt tomsing. :P
Tror av en eller annen grunn at Aune Sand og Alex Rosèn hadde vært konge-par til nytt komiprogram.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 14. April 2010, 00:38 »
Alex Rosèn er jo kul da (spesielt siden jeg med jevne mellomrom blir sammenligna med ham) :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 14. April 2010, 18:33 »
Alex Rosén kan bli litt slitsom til tider, men kul fyr, så absolutt. Aune Sand klarer jeg bare ikke. For det første er det et mareritt å se på fyren. I tillegg fremstår han så til de grader uintelligent og stokk dum. Gutta på Paradise Hotel fremstår jo som de reneste genier i forhold til Aune Sand. Men for Sand kan det nok godt hende at det er en gimmick og en del av hans image. For egentlig tror jeg ikke at en kunstner som Sand kan være så til de grader blåst. Paradise Hotel-gutta er jo rene neandertalere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 14. April 2010, 18:58 »
Aune Sand er helt forferdelig, men han får meg til å le høyt. Her er noen fantastiske sitater fra hans offentlige facebook-profil:

"Selv med en hagle i kjeften får du ikke meg til å danse noe annet enn musedansen!

Det var jo sånn da man var ung, at man tok den ene etter den andre og klasket løs på dem slik at de knapt kunne stå på beina. Så til dere unge: Bruk tiden mens dere har den! Ta frem vikingen i dere, og vis hvem dere virkelig er!

Mengden av fantastisk sex er proporsjonal med positiv energi i samfunnet. Vi må alle bidra til å få samfunnet opp å stå igjen! Til alle menn: Frem med sverdene deres, og vis hvem dere er! Til alle kvinner: La brystene danse i livet, og la skjødet åpne seg for vikingen!

En liten påminnelse til alle menn der ute: Vår største utfordring her i livet er å få kvinnen til å forgude sverdet vårt. Vær ville, vær røffe, vær tøffe!

Champagne er som jordbær. Den skal smake som et kvinnebryst

Englestøv, klokkene ringer i St. Peters-kirken, nonnene synger fra klostervinduene, en far fører sin eneste datter til alter, en kriger går av sin hest, han blør fra et åpent sår i brystet. De unge lover hverandre evigheten. Om natten i månelys begraves han i hennes sjel.

Jeg vil elske. Jeg vil leve. Riv ut hjertet mitt og legg det i solen. Hold meg hardt og hvisk meg evigheten. Sug kraften ut av vingene mine. Jeg vil sove. Alt jeg er skjenker jeg deg, du, min ensomme kriger. Legg sverdet ditt i skjødet mitt. Jeg vil slikke det rent for blod. La regnet falle, mitt elskede Colombia.

Vi menn er jo så heldige at vi får lov, hvis vi ber om det med vår aller vakreste stemme, å krype opp i en kvinnes barm og dundre løs det beste vi kan, på en god dag. Så for alle de vakre kvinnene som holder ut med oss tusseladder, for det er det vi er blitt, tar vi en skål for dere!"

Hahaha, for en fyr!
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 14. April 2010, 23:23 »
Den fyren lever på en ganske annen planet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon