20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Venstreback endelig på vei?  (Lest 12529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Venstreback endelig på vei?
« Svar #30 på: 31. Juli 2007, 12:21 »
Synd vi mista Derame. Men hva skjer med Fanny?

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #31 på: 31. Juli 2007, 13:03 »
Har vi- eller hvar vi ikke penger å handle for. Big sam handla inn flere på rappen i starten men nå er det helt stilt. Fyf spent på marting og owen jeg ass....

BallaJazz

• Gjest
« Svar #32 på: 31. Juli 2007, 17:42 »
Har vi- eller hvar vi ikke penger å handle for. Big sam handla inn flere på rappen i starten men nå er det helt stilt. Fyf spent på marting og owen jeg ass....

Såklart har vi IKKE penger å rutte med.Det er jo tydelig..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 31. Juli 2007, 17:44 »

det er ikke såklart for meg. er nok blåst bra opp av media dette. og er masse strat når det gjelder overganger. tror nok ikke det er s ille som mange av dere tror.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 31. Juli 2007, 18:35 »

det er ikke såklart for meg. er nok blåst bra opp av media dette. og er masse strat når det gjelder overganger. tror nok ikke det er s ille som mange av dere tror.

Du tror tydeligvis fortsatt at Big Sam har flust med penger å bruke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 31. Juli 2007, 18:39 »
Du tror tydeligvis fortsatt at Big Sam har flust med penger å bruke.

Tror i hvertfall ikke på alt sprøytet som kommer frem i mediene. Om Mort og Allardyce har snakket sammen på tomannshånd, hvordan kan da pressen vite hva de har snakket om, og eventuelt hvor mye Mort har gitt tillatelse til å handle for etc. Håper og tror at transferbudsjettet ikke er grunnen til at en ny venstreback ennå ikke har ankommet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #36 på: 31. Juli 2007, 18:52 »
Sam Allardyce har jo vært ute i media og sagt at pengestøtten han fikk fra styret ikke var god nok.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #37 på: 31. Juli 2007, 19:02 »

[/quote]
[/quote]

LOL.Åssen kan du si det er blåst opp av media når Big Sam selv har gått ut å bekrefta at han IKKE har fått noe å rutte med fra ledelsen? ::).Big Sam juger også kanskje da eller?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 31. Juli 2007, 19:08 »
At det er noko riv ruskande gale kan det ikkje være tvil om. Berre sjå på City, dei handlar inn den eine stjernespelaren etter den andre, og dei er ein langt mindre attraktiv klubb en Newcastle. Eg blir berre meir og meir skeptisk til dei nye eigarane, hadde dei gjort jobben ville Sam ha kjøpt mange fleire spelarar for lengst. Vi såg jo kor lett det gjekk då Shepherd styrte skuta, og etter at han fekk pengar tilgjengelig for Parker. Det var ikkje noko problem å skaffe spelarar.

Men no har det knapt skjedd ein drit på overgangsmarkedet på ein måned, og vi nermar oss seriestart med stormskritt. Vi har den dårligaste Venstreback-dekninga i heile Ligaen, og eit ellers syltynt forsvar. Eit par skader så er Ramage, Edgar og Huntington våre beste tilgjengelige, talent, men dei held ikkje PL-nivå endå. Slik forsvaret er no er det umulig trur eg å oppnå ein plass særleg over midten av tabellen. Treningskampar har lite å sei, det blir ikkje det samme med tempoet i PL og den sinnsjuke innsatsen. Vi kan ikkje ta utgangspunkt i treningskampar og tru vi har eit kjempelag frå det. Eg er redd det er det Mort og Co gjer, dei trur laget er bra nok som det er, men det er ikkje det!

Eg skriv ikkje dette for å virke negativ, men det er et faktum at vi har et enormt forsvarssproblem, kanskje endå større enn i fjor. At Mort og Co ikkje forstår at å forsterke forsvaret er ein rask og billig måte og oppnå større suksess, betre reklame og meir cash er synd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 31. Juli 2007, 20:11 »
Du har helt rett, jeg er 100% enig i det du skriver. Dette er så utrolig skuffende. Vi kunne og burde gått ut som en av de aller største vinnerne i dette overgangsvinduet, med såpass mange resurser som vi egentlig har. Istedet har ting gått så treigt, og Big Sam har ikke klart å fått det inn i hodene til ledelsen at penger og besluttsomhet trengs at once.
Dermed har ting blitt at vi må ta til takke med dårligere spillere, rett og slett, om vi overhodet får inn noen. Det er trist, og det kan bety så utrolig masser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 31. Juli 2007, 20:26 »

Og i den strategien er penger medregnet, ikke sant!
Man kan ikke gå på handletur uten penger, det sier seg selv. At Sam Allardyce nå flere ganger har offentligjort sin misnøye med uerfarene ledere samt lite transfermidler tilgjengelig burde være bevis nok.
Vi så jo også hvordan Barton overgangen var, var jo ikke sjanse for å signere han før Parker hadde skrevet under for Hammers!
Det er trist, men håper at Allardyce får det beste ute av de små kronene som er igjen i bunnen av "børsa"!

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Aug. 2007, 09:06 »
Fatter faen ikke hvor vanskelig det kan være. Lag som City skaffer seg spillere lett. Vi skulle fått 500 mp til spillerkjøp og kjøpt 2 dyre stjernespillere baki forsvaret, og i tillegg 2-3 spillere i 3-5 mp klassen. Da hadde det hjulpet på. Jeg mener vi trenger 4-5 spillere fortsatt egentlig om vi skal være topp 5-7.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Aug. 2007, 15:51 »
Vi skulle fått 500 mp til spillerkjøp og kjøpt 2 dyre stjernespillere baki forsvaret(...)

Snakker om å være kravstor! :o

BallaJazz

• Gjest
« Svar #43 på: 01. Aug. 2007, 15:55 »
Vell..500 mp.Når tar du vell litt vell mye i her synes jeg.lol, men at det skulle ha vært mere å rutte med er det ingen tvil om men det finnes jo en mellomting her.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #44 på: 01. Aug. 2007, 16:10 »
Han skrev sikkert feil. Regner med at han mente 50 mp.