20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #90 på: 08. Juli 2007, 13:42 »
Synes da vi trenger 1 sentral midtbanespiller til. Emre, Barton og Butt holder ikke i en hel sesong, både med hensyn til skader og suspensjoner.

Jeg hadde ikke takket nei til verken Raul eller Deco, om pengene vi må ut med selvfølgekig er innenfor rimlighetens grense. Men jeg synes også at et evt kjøp av disse 2 vil være ganske risikofylt. Er redd at både Deco og Raul vil falle litt for lett igjennom i PL, men det vet man uansett ikke før man har fått prøvd dem der!?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 08. Juli 2007, 13:57 »
Haha, se Newcastle.no prøver å skaffe seg cred ved å skrive:

"En kilde nær klubben forteller oss":

Haha! Som om de har noen kilder utenom internet!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #92 på: 08. Juli 2007, 14:28 »
For å være ærlig .. å få dem til klubben .. hadde rett og slett vært FANTASTISK.
De ville endret synet til andre stjerner, på klubben, og de ville tatt med seg enorm erfaring.
De er jo enda FANTASTISKE fotballspillere!, hvorfor er dere så .. skeptiske?.
Om de i det hele tatt kommer, noe som jeg tviler grusomt på, er en annen sak.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #93 på: 08. Juli 2007, 14:47 »
LOL.Detta tror jeg aldri vill skje..Da begynner jeg heller å tro på julenissen!.Men det hadde vært fantastisk ja.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 08. Juli 2007, 14:50 »
Mja Skeptisk
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 08. Juli 2007, 15:53 »
Raul er rett og slett ikke god nok lenger, han er kongen i RM og spiller derfor men Owen er en langt bedre spiller idag.

Deco hadde vært en fantastisk signering, men skjer aldri.
an sparker ikke Bobby Robson??

djmattis

• Gjest
« Svar #96 på: 08. Juli 2007, 16:35 »
Jeg ser ikke helt hvilken nytenning Raul skal få i Newcastle heller.
Er veldig skeptisk til en Raul transfer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 08. Juli 2007, 16:40 »
Mener heller man skal bruke penger på yngre spillere som har hele karrieren foran seg, og som ikke er mett på suksess. En spiller vi kan tjene masser av cash på ved et evt videresalg også.
Da har jeg sett at f.eks Freddy Adu har storspilt for USA i U20 VM. En spiller vi bør kaste en del pund etter for å få.........

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #98 på: 08. Juli 2007, 17:01 »
Freddy Adu er en oppskrytt spiller, greit han scoret 3 mål i U20 VM, men han er ikkje noge å kjøpe til Newcastle. Har jo vert snakk om han siden han var 14 år gammel om hvilken fotballspiller han var og hvilket talent han hadde, men eg har aldri sett på han som noe særlig talent. Han har for det meste vert innbytter i ML, noe som viser at han ikkje har klart å utvikle seg noe særlig fra han var 14. Trur ikkje han har taklet å blitt sett på som en wonderboy... bare min meining.
Newcastlesupporter siden 1992

djmattis

• Gjest
« Svar #99 på: 08. Juli 2007, 17:16 »
Har man et talent så kan man jo uansett tid utvikle det, bare man har viljen, min mening er at Adu skulle dratt fra USA når han var 16 år, men han fikk ikke lov av moren sin for hun ville at han skulle studere ferdig først.
Men tror nok studiene har gått utover fotballen på en veldig negativ måte, noe man ser på hvordan karriæren hans har utviklet seg.
Men hvis han skulle kommet til England nå så tror jeg fortsatt han kunne hevdet seg, og hvorfor ikke kjøpe han hvis han går på billig salg?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 08. Juli 2007, 19:57 »
Leste forresten et eller annet sted at "dersom muligheten bød seg så ville ikke Ashley nøle med å bruke penger på å hente en verdensstjerne". Ergo tror jeg kanskje at det er mer enn drøm\luftslott enn det er realistisk.

At enkelte tråder her inne "overlapper" hverandre kan så være, men det skal vi saktens overleve, det er iallfall ikke noe megastort problem for min del. La oss fortsette diskusjonen om sommerens overganger i den tråden så kan vi heller bruke denne til å snakke om alle stjernespillerne vi ønsker oss til St.James Park. Virker som det er grunnlag nok til å la denne tråden fortsette å eksistere... ;)

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #101 på: 08. Juli 2007, 20:18 »
Freddy Adu er en oppskrytt spiller, greit han scoret 3 mål i U20 VM, men han er ikkje noge å kjøpe til Newcastle. Har jo vert snakk om han siden han var 14 år gammel om hvilken fotballspiller han var og hvilket talent han hadde, men eg har aldri sett på han som noe særlig talent. Han har for det meste vert innbytter i ML, noe som viser at han ikkje har klart å utvikle seg noe særlig fra han var 14. Trur ikkje han har taklet å blitt sett på som en wonderboy... bare min meining.

http://youtube.com/watch?v=kpRkuOwLOO4

(Fantatisk sang btw!)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 08. Juli 2007, 21:35 »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #103 på: 08. Juli 2007, 23:22 »
Deco er vist på vei!!!

- 08 july 2007, english newschannel Sky Sports reported that Barcelona and Newcastle had reached an agreement with Newcastle paying the spanish club 23 millions £. The same source told that Deco allready had accepted a contract of four years and that only a medical remained before the player would be revealed for the The Toons. The deal has not yet been confirmed by either Newcastle or Barcelona officals, but it is likely that skysports has right in this matter. This will be a part of the new Newcastle team the new bos, Sam Allardyce is building.

http://en.wikipedia.org/wiki/Deco#Barcelona

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 08. Juli 2007, 23:24 »
Haha, jeg håper virkelig ikke du tror på dette. Og £23mill da..