Det er et av de største ankepunktene om dette forumet - det er veldig mange tråder som egentlig handler om samme sak/person. Veldig unødvendig.
Det er mye bedre på denne måten selv om denne tråden utviklet seg til å bli overflødig. Tror ikke folk tar dere så veldig seriøst lenger. Husker når jeg var på newcastle.no for noen år siden, da det var mange brukere som ofte skrev. Nå er det jo bare helt tragisk... 2 nye innlegg hver dag? Ja MYE bedre enn dette! Hvis du er så glad i gestapo regler kan du vel bare holde deg på forumet ditt!
Og nå har tråden sklidd enda mer ut 
Dette handler vel om smak og behag antar jeg. Jeg synes det er mye rot med mange tråder om stort sett samme tema, men det er min mening... Angående gestapo regler og "mitt forum" som du sier - Jeg har ikke noe eget forum!

Og ja jeg er regelmessig innom newcastle.no forumet og dette forumet, sammen med flere engelske forum. Vil si tidsfordrivelsen pr idag er ca 50-50 på de norske. Dvs at jeg bruker omtrent like lite tid på begge!
Forumet er ok det, men det er akkurat dette med mange tråder om samme tema som kan bli mye bedre. Synes heller ikke at det er voldsomt mange flere som skriver noe fornuftig her inne enn på newcastle.no... For å si det sånn; begge er vel like dårlige...

Og håvard; pr idag er jeg verken NUSSC-mann eller newutd-mann som du sier. Ja jeg har vært medlem i nussc lenge (mange år som uvitende idiot...

). Har fortsatt håp om at forbedringene kommer i år. Men jeg betaler ikke noe kontigent før jeg faktisk ser at man får varen som reklameres for.
Men nå blir dette en ny nussc-debatt, og jeg beklager at jeg er en av de som drar den lengst.
BACK TO TOPIC:
Vi får nok ingen verdensstjerner til Newcastle nå i sommer. Det nærmeste jeg tror vi kommer er en evt signering av Gudjohnsen...