20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #60 på: 06. Juli 2007, 18:57 »
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=466718&in_page_id=1779

Kan det være Hutchinson fra FC København som er verdensstjernen i Big Sam's sikte?  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 06. Juli 2007, 20:13 »

Innkjøp:
En litt eldre rutinert god spiller (Se verdenstjerne)
En annen midtstopper, Beye, Hangeland osv.
En rutinert, stabil høyreback, noe aka Storbæk (Såklart ikke han, men samme typen) f.eks Degen
----------------Venstreback--------------------f.eks Bridge, Baines, Boka
En all-over forsvarspiller, noe aka Aaron Hughes. Kanskje av litt høyere nivå.

Jeg er med deg på klassestopper, litt mindre god stopper, høyreback og venstreback. Men hva skal vi med en forsvarspotet når vi har Ramage og Carr? Greit nok, de er ikke veldig gode, men de er begge på Aaron Hughes-nivå, og det er greit nok for min del. I tillegg har vi våre unge talenter Huntington og Edgar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 07. Juli 2007, 00:08 »
Ja mener jeg leste at det skulle komme et kjøp som ville "sjokkere" fotballverdenen.. Siden også ordet "verdensstjerne" blei nevnt i samme sammenheng, velger jeg å tolke det i den positive retninga ;) Men må jo innrømme at et kjøp av Edmilson, Gudjohnsen eller SWP eller hvem fanken vi har blitt linka med te nå, IKKE hadde gitt meg et realt hakeslepp på noen måte.. Sjokkert? Ja da måtte det blitt noe fra Cannavaro/Ronaldinho/Messi hylla.. Ikke vet jeg, men "sjokkert" og "world-class", da tipper jeg vi snakker om en som spiller fast på et bedre lag, landskamper, og som koster 10MP+(+)

Hva tror dere?
Ja heia gutta!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 07. Juli 2007, 00:42 »
Morsommt og lese folk tror det er snakk om Ronaldinho Messi osv
Håper me bruker pengene litt meir fornuftig og får inn nødvendige spillere så me har ein god og fyldig stall istede for og brenne av alt på ein superspiss eller ving og la gratispillere og juniorer ta forsvarsplassene. Som me har gjort i ei årekke nå uten serlig suksess ::)

Og det er eg sikker på Big Sam vil forandre på :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 07. Juli 2007, 00:52 »
Hva om sjokk signeringen er Eto? Henry er nettopp kjøpt, og Liverpool har skaffet seg Torres, Arsenal har skaffet seg kroatern, ManUtd har skaffa seg Tevez, Tottenham har brukt pengene på Bent, og Chelsea har kjøpt Pizarro, pluss at de kun skal bruke pengene på Malouda. De har også Shev og Drogba fra før.

Ingen utfordrere? Og Eto vil til PL? Okei kanskje jeg drømmer litt her. Vi er jo ikke en CL klubb engang. Men heller Eto`o enn Owen  :)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 07. Juli 2007, 00:59 »
Faen jeg får nesten ikke sove jeg... Når ordene "verdensstjerne" og "sjokkere" brukes i samme setning får jeg gåsehud. Men tror ikke det blir den alt for store signeringen, spillere som messi, ronaldhinio o.l skal vi se langt etter.

Men jeg håper at vi får minst et godt navn til i sommer, da helst en venstre back... Og kanskje en rutinert klasse stopper til... Da begynner jeg å bli happy, er det egentlig allerede da8)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 07. Juli 2007, 01:07 »
Kven er det egentlig som har sagt at vi kan vente oss ei sjokk signering og verdensstjerne? Trur nok det berre er spekulasjonar.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 07. Juli 2007, 13:10 »
Kven er det egentlig som har sagt at vi kan vente oss ei sjokk signering og verdensstjerne? Trur nok det berre er spekulasjonar.

newcastle.no  ;D ;D ;D :D :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 07. Juli 2007, 13:34 »
Fra Evening Chronicle:

Allardyce has been linked with Senegal international defender Habib Beye and Chelsea ace Wayne Bridge, but with Toon tycoon Mike Ashley keen to bolster the squad, a bigger name has also been touted.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 07. Juli 2007, 13:45 »
Det er nok berre mediaspekulasjonar. Aldri om vi får ei større signing enn Bridge på venstrebacken, stort bedre kan vi umulig få. Eg trur i allefall ikkje på dette før denne verdensstjerna er presentert på Nufc.co.uk.

djmattis

• Gjest
« Svar #70 på: 07. Juli 2007, 13:46 »
Det verste er at jeg har lest orginal artikkelen og den sier absolutt ingenting om det de på necastle.no sier.
Kan ikke noen stenge denne tråden?
Bare forflytter diskusjonen fra Sommerens kjøp og salg hit, veldig unødvendig.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 07. Juli 2007, 14:26 »
Newcastle.no er shite da! Enig med mattis, denne tråden er bare en ny transfertråd hvor forhåpningene er dratt opp et par hakk. Men det er jo litt moro også da, skal innrømme det.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #72 på: 07. Juli 2007, 17:09 »
Det er et av de største ankepunktene om dette forumet - det er veldig mange tråder som egentlig handler om samme sak/person. Veldig unødvendig.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 07. Juli 2007, 17:44 »
Det er et av de største ankepunktene om dette forumet - det er veldig mange tråder som egentlig handler om samme sak/person. Veldig unødvendig.

Det er mye bedre på denne måten selv om denne tråden utviklet seg til å bli overflødig. Tror ikke folk tar dere så veldig seriøst lenger. Husker når jeg var på newcastle.no for noen år siden, da det var mange brukere som ofte skrev. Nå er det jo bare helt tragisk... 2 nye innlegg hver dag? Ja MYE bedre enn dette! Hvis du er så glad i gestapo regler kan du vel bare holde deg på forumet ditt!

Og nå har tråden sklidd enda mer ut ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 07. Juli 2007, 17:47 »

Kan ikkje sei eg bryr meg så veldig om det "problemet", plaga meg liksom ikkje, så om dette er eit av dei største ankepunkta, då seier det en del om kor bra forumet er.