20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #45 på: 05. Juli 2007, 23:13 »
Adriano og Ronaldo er lubne og på nedadgående. Zlatan er en mann kanskje Allardyce kan temme ... bare vent - det kommer en kanon.

Adriano har hatt en dårlig sesong i år, men det blir jo gjerne sånn like etter at en spiller slår igjennom for fullt, bare se på Ronaldinho i år sammenlignet med fjorårsesongen (nå scora han riktignok 17 mål i år, men det er ikke lenger hevet over enhver tvil at han er verdens beste.) Ronaldo har gått ned ti kilo siden sist vm, gikk til Milan i januar og scora 7 mål (bla. mot gamleklubben Inter) på 14 kamper, hadde vel tre-fire assists og tar jeg ikke helt feil. Ronaldo kommer til å bøtte inn mål for Milan neste år, det kan jeg garantere deg. Lubben og nedadgående ? Haha, ikke få meg til å le... Zlatan ville jeg ikke hatt om han så kom gratis, makan til tulling. Prater bare dritt, er arrogant og egoistisk på banen.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

djmattis

• Gjest
« Svar #46 på: 05. Juli 2007, 23:18 »
Zlatan ville jeg ikke hatt om han så kom gratis, makan til tulling. Prater bare dritt, er arrogant og egoistisk på banen.

Kan du ikke se på 1 kamp med Zlatan før du uttaler deg om han?
For hvis du har sett han spille forrige sesong så kan du ikke si slike ting.
Blir så oppgitt av all denne Zlatan-haten, en sier noe drit så henger seg alle på, skandaløst og så utrolig patetisk det går ann å bli.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 06. Juli 2007, 12:58 »
Ronaldinho hadde vært noe....hehe...

Kanskje Tore Andre Flo , det hadde iallefall vært et sjokk  ;)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Juli 2007, 14:39 »
Zlatan ville jeg ikke hatt om han så kom gratis, makan til tulling. Prater bare dritt, er arrogant og egoistisk på banen.

Kan du ikke se på 1 kamp med Zlatan før du uttaler deg om han?
For hvis du har sett han spille forrige sesong så kan du ikke si slike ting.
Blir så oppgitt av all denne Zlatan-haten, en sier noe drit så henger seg alle på, skandaløst og så utrolig patetisk det går ann å bli.

Jeg har da sett plenty kamper med han jeg. Mulig han ikke er like egoistisk som han var i Ajax og Juve, men han er fortsatt en uspiselig fyr. Dette har ikke noe med å "henge seg på" andre folks meninger, jeg har gjort meg opp en mening ut i fra det jeg har lest og sett av fyren.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 06. Juli 2007, 15:05 »
Tipper på Rafael Marquez.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 06. Juli 2007, 15:07 »
Allardyce has been linked with Senegal international defender Habib Beye and Chelsea ace Wayne Bridge, but with Toon tycoon Mike Ashley keen to bolster the squad, a bigger name has also been touted.

Dagens Chronicle
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: 06. Juli 2007, 15:14 »
Skal vi hente en verdensstjerne, håper jeg inderlig det blir en forsvarsspiller som kan gå foran som et godt eksempel. Newcastle trenger en ledertype, og jeg er enig i at Edmilson kunne vært en god signering!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #52 på: 06. Juli 2007, 15:35 »
Keepere: Giver, Harper, Kruul. Ligaens beste? Trenger ingen forsterkninger!

Høyreback: Geremi, Solano, Carr, Ramage, Huntington, Edgar. Geremi gjør at høyrebacken nå holder mål, har Solano som backup noe som er bra nok! Ungutter til å steppe in hvis krise. Trenger ikke noe mer!

Stoppere: Taylor, Rozenhal, Huntington, Ramage. Taylor og Rozenhar holder mål, sårbare hvis skade. Bør ha forsterkning, minst 1! Kun Rozenhal med en viss rutine og han har ikke spilt i England før!

Venstreback: Babayaro + mange som egentlig ikke er back! Trenger en etablert spiller som går rett inn på laget og helst et talent for fremtiden.

Venstre kant: Duff, N'zogbia, Luque. Nok spillere her, både talent og rutine. Kan allds flytte over Dyer eller Martins hvis krise. Trenger ikke mer.

Høyrekant: Milner, Dyer, Solano. Samme her, talent og rutine. Trenger ikke mer.
Sentral midtbane: Butt, Geremi, Emre, Dyer, Barton, N'zogbia. Har mange forskjellige typer her. Trenger egentlig ikke flere, men har ingen sjef på lik linje med Lampard og Gerrard. Mangler en som kan score jevnlig mål (opptil 10 per sesong).

Angrep: Owen, Martins, Viduka, Carrol, Ameobi, Luque. Trenger ingen flere så lenge ingen forsvinner.

Oppsummering. Keeper og høyreback trenger vi ingenting. På stopperplass trenger vi rutine. Venstreback 2 stk. Midtbane en sentralt, målfarligspiller eller en defensivt.

Dette såfremt ingen flere forsvinner. Skal vi ha flere spisser/kanter bør de være av ypperste klasse (les Queresma o.l).

På Stopperplass ville jeg hentet Sol Campbell eller Hyypiä!

Venstreback Baines, Bridge eller Pasqual. Bridge vet vi holder nivået.

Kjøp Gudjonssen og bruk han offensivt på midten, fri rolle (gjerne på kant) slik han hadde suksess i Chelsea. Scorer mål og kan holde på ballen.

Laget blir da (såfremt ikke Owen/Martins blir solgt)
                                         Given

Geremi                   Taylor               Campbell/Rozenhal              Bridge/?

Milner/Dyer              Barton                  Emre          Gudjonssen/N'zogbia

Martins             Owen
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Juli 2007, 15:44 »
Barton kan være mannen som scorer målene på midten!

Noreng

• Gjest
« Svar #54 på: 06. Juli 2007, 16:38 »
Tror nok det er 3,4 gradsklasse spillere det er snakk om her, altså spillere som er litt for dårlige til de beste klubbene, aka Martins, Owen og Duff.

Marquez, Chivu, Edmilson, Cannavaro osv ser jeg på som aktuelle.

Innkjøp:
En litt eldre rutinert god spiller (Se verdenstjerne)
En annen midtstopper, Beye, Hangeland osv.
En rutinert, stabil høyreback, noe aka Storbæk (Såklart ikke han, men samme typen) f.eks Degen
----------------Venstreback--------------------f.eks Bridge, Baines, Boka
En all-over forsvarspiller, noe aka Aaron Hughes. Kanskje av litt høyere nivå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 06. Juli 2007, 17:09 »
Owen er mer enn god nok for nesten alle lag. Grunnen til at han er hos oss er skadene.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 06. Juli 2007, 17:56 »

Innkjøp:
En litt eldre rutinert god spiller (Se verdenstjerne)
En annen midtstopper, Beye, Hangeland osv.
En rutinert, stabil høyreback, noe aka Storbæk (Såklart ikke han, men samme typen) f.eks Degen
----------------Venstreback--------------------f.eks Bridge, Baines, Boka
En all-over forsvarspiller, noe aka Aaron Hughes. Kanskje av litt høyere nivå.

Forsåvidt enig her, men tror det skal holde hardt å skaffe så mange spillere som er gode nok! De beste vil kreve å spille fast og det blir et problem med så mange spillere! Må ha litt tro på noen av talentene våre (i allefall Huntington).
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 06. Juli 2007, 17:57 »
Barton kan være mannen som scorer målene på midten!
Håper det, vi trenger en midtbanespiller som kan score mål og avgjøre kamper til vår fordel! Noe slik som Robert Lee var sine glansdager i NUFC!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #58 på: 06. Juli 2007, 18:03 »
For ikke så altfor lenge siden hadde vi en fantastisk midtbane. Nå syntes jeg egentlig ikke den er noe god lenger. Ingenting klaffer liksom lenger. Får håpe dette endrer seg under Sam.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Juli 2007, 18:07 »
Vi har gode enkeltspelarar, men hittil har det ikkje fungert i det heile tatt. Har nok ein del med holdningar og mangel på taktikk osv. Her har i allefall Big Sam noko å gjere.