20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ashley er klar til å bruke penger  (Lest 5677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ashley er klar til å bruke penger
« Svar #15 på: 04. Juli 2007, 15:38 »
Jeg vil si at hvis vi får inn Edmilson, så har vi fått en verdensstjerne. Han er usannsynlig god.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Juli 2007, 15:39 »
Jeg vil si at hvis vi får inn Edmilson, så har vi fått en verdensstjerne. Han er usannsynlig god.

Kommer ikke før i januar i følge dagens Chronicle. Eidur derimot kan dukke opp.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=united-to-wait-for-cup-winner%26method=full%26objectid=19402989%26siteid=50081-name_page.html

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Juli 2007, 15:45 »
hehe. er nok sterkt overdrevet. Kan ikke skjønne vi skal få til storkjøp i sommer pga mangel på e-cup. Men big sam kan få til det meste så la oss håpe. tevez,lampard og terry da tar vi gullet:)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Juli 2007, 15:56 »
Kompany, Mertesacker og Micah Richards mangler vel alle en del rutine, men dette er kjøp eg håper på fremtidsmessig, sammen med kanskje curtis davies
Venter i spenning...

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Juli 2007, 16:03 »
Edmilson er en klassespiller, mye skadeplaget men er en spiller jeg tror det er verdt å satse på! Koster ikke all verden, og med BS sine tidligere meritter med å få gamle helter "back on track" er det et bra kjøp!

Micah Richards er det nesten ingen vits i å prøve seg på i år, da blir han kjøpt av ManU (selv om han er City), Liverpool, Tottenham eller Chelsea lik ManU kjøpte Rooney! Vent heller en sesong til vi er i toppen og betydelig bedre enn City, da kan vi kjøpe han!

Kompany kan være et bra kjøp, men har ikke sett han spille noe særlig så vet egentlig ikke hvor god han er. Koster nok noen pund også, selv om vi har en del penger å bruke nå som Ashley er på plass er det ikke noe poeng å bruke de hytt og pine.

Har troen på flere gode kjøp fra BS sin side i tiden fremover!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Juli 2007, 16:42 »
Jeg har av en eller annen merkelig grunn litt troen på Makelele i Newcastle-drakta ved seonstart. Tenk dere Barton-Makelele på midten. HJÆLP det lukter det mange 3 poengere av.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Juli 2007, 17:26 »
Kanskje Tevez dukker opp :-)
Hadde vært digg med Tevez på topp! Og kansje Cannavaro er spilleren som skal tette forsvaret vårt med sin rutine! Er lov å håpe.......  ;D

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #22 på: 04. Juli 2007, 17:35 »
Kanskje Tevez dukker opp :-)
Hadde vært digg med Tevez på topp! Og kansje Cannavaro er spilleren som skal tette forsvaret vårt med sin rutine! Er lov å håpe.......  ;D

Haha .. joda .. men det skjer nok ikke før vi er med i Europa, Mr.! :)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Juli 2007, 22:57 »
Ohh, når jeg leser om en mulig big signing som vil "rock the football world" blir jeg helt i 100!

Men hvem kan det egentlig være? Det finnes mer en nok spillere som kan oppfylle de kriteriene, men ingen venstreback eller stopper som vi strengt tatt trenger mest?

Stopper? Snakker vi Terry?

Fikk en skummel følelse av at dette er litt overdrevet, men hva vet jeg...

Hva med Frank Lampard? Han har nektet å skrive under ny kontrakt, samtidig som Juve og Barca har avkreftet at de ikke er interessert.

Var det ikke Franks agent som sa at han IKKE hadde nektet å skrive under, fordi han IKKE hadde fått noe forslag?

Han er uansett hjertelig velkommen til Newcastle for min del, Terry også det, selv om det blir litt urealistisk å håpe på, som Waddle påpeker.

Tevez er en KJEMPESPILLER, og har etterhvert funnet seg til rette i England i West Ham, noe som kom til syne i slutten av sessongen, så han takker vi også ja takk til. Da trenger ikke den ene eller den andre å gå, da er det heller bare å selge.

Realistiske stoppere? Ser Mertesacker er nevnt ovenfor her, og det hadde utvilsomt vært en STOR overgang om han kom til Newcastle.

Edmilson er fortsatt en stjernespiller på sitt beste, men noen kjempeovergang er han strengt tatt ikke lengre. Først og fremst fordi han er "over the top", mye skadeplaget, er free agent neste år, og har i lengre tid vært i ferd med å miste plassen sin. Men kan han vende seg til PL og det høye tempoet der kan han virkelig stabilisere midtbanen vår og strø rundt seg med utmerkede pasninger.