20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ashley er klar til å bruke penger  (Lest 5680 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ashley er klar til å bruke penger
« Svar #1 på: 04. Juli 2007, 14:45 »
Det er sant at de neste ukene blir svært spennende, og jeg lurer fælt på hvor lista kommer til å legges. For 50mp kan vi handle alt fra Thomas Myhre til Ronaldinho.

Jeg håper vi prøver oss på Micah Richards, Wayne Bridge og Habib Beye. Jeg vil bli overrasket hvis vi gjør en skikkelig storsignering, men hvem skal det bli?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Juli 2007, 14:52 »
Det er sant at de neste ukene blir svært spennende, og jeg lurer fælt på hvor lista kommer til å legges. For 50mp kan vi handle alt fra Thomas Myhre til Ronaldinho.

Jeg håper vi prøver oss på Micah Richards, Wayne Bridge og Habib Beye. Jeg vil bli overrasket hvis vi gjør en skikkelig storsignering, men hvem skal det bli?

Jeg vil også bli overrasket om det blir en skikkelig storsigning. Hadde vært digg med Rafael Marquez, som visstnok ikke er ønsket i Barca lenger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Juli 2007, 14:56 »
Ohh, når jeg leser om en mulig big signing som vil "rock the football world" blir jeg helt i 100! Hadde vært digg med en Owen nr.2 som vil sjokkere oss!
Ellers, sleng ut penga for Wayne Bridge, vær så snill! Vil ikke Chelski selge, så går vi for Leighton Baines! Vi har råd!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Juli 2007, 15:05 »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #5 på: 04. Juli 2007, 15:10 »
?We know that Big Sam would like two left-backs and a centre- half too, and he will listen to any other possible signings that the manager would like"

Ære være Big Sam.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Juli 2007, 15:14 »
Ohh, når jeg leser om en mulig big signing som vil "rock the football world" blir jeg helt i 100!

Men hvem kan det egentlig være? Det finnes mer en nok spillere som kan oppfylle de kriteriene, men ingen venstreback eller stopper som vi strengt tatt trenger mest?

Stopper? Snakker vi Terry?

Fikk en skummel følelse av at dette er litt overdrevet, men hva vet jeg...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Juli 2007, 15:16 »
Ohh, når jeg leser om en mulig big signing som vil "rock the football world" blir jeg helt i 100!

Men hvem kan det egentlig være? Det finnes mer en nok spillere som kan oppfylle de kriteriene, men ingen venstreback eller stopper som vi strengt tatt trenger mest?

Stopper? Snakker vi Terry?

Fikk en skummel følelse av at dette er litt overdrevet, men hva vet jeg...

Hva med Frank Lampard? Han har nektet å skrive under ny kontrakt, samtidig som Juve og Barca har avkreftet at de ikke er interessert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Juli 2007, 15:20 »
Vel, antakeligvis er den kanskje satt litt på spissen, men hey, vi prater om Newcastle United her.
Selv skulle jeg gjerne sett en stopperstjerne inn portene på SJP. Det hadde virkelig gjort seg, og sammen med Bridge, og i en drømmeverden nok en back, ville det vært toppen på kransekaka!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Juli 2007, 15:24 »
Vel, antakeligvis er den kanskje satt litt på spissen, men hey, vi prater om Newcastle United her.
Selv skulle jeg gjerne sett en stopperstjerne inn portene på SJP. Det hadde virkelig gjort seg, og sammen med Bridge, og i en drømmeverden nok en back, ville det vært toppen på kransekaka!

De neste kjøpene kommer nok til å koste noen kroner. Håper også for all del at Carr forsvinner ut portene snarest.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Juli 2007, 15:25 »
Jeg ser heller at Baba forsvinner og at Carr blir som backup. Vi trenger en bred tropp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Juli 2007, 15:28 »
Kanskje Tevez dukker opp :-)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Juli 2007, 15:29 »
Ser for meg ein Klassemidtstopper!!!
Venter i spenning...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 04. Juli 2007, 15:30 »
Ser for meg ein Klassemidtstopper!!!

Hvem kan vi håpe på? Realistisk sett.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Juli 2007, 15:31 »
Ikke for å ødelegge den positive stemningen her inne, men noen verdensstjerner kan vi vel ikke vente oss å få inn i sommer! Blir en smule urealistisk å mene at vi kan hente Lampard og Terry etc.... Det er litt begrenset hvem vi kan få tak i når vi ikke er i E-cup! Grunnen til at Martins og Owen krevde klausuler i kontraktene er jo bl.a for å kunne gå fra klubben til en rimelig pris om det ikke ble E-cup!

Skal vi få inn noen storstjerner er jeg redd lønningene blir ALT for store eller de har en haug klausuler!

Men for all del, Bridge er veldig aktuell! Og om vi skulle klare å beholde Owen og Martins begynner det å se VELDIG lyst ut med tanke på fremtiden!

Med Geremi, Roz, Viduka og Barton i tillegg til Owen, Martins, Milner, Emre, Dyer, N'zog, Butt, Taylor, Given i første rekke ser det meget bra ut. I tillegg er Carroll, Luque (?), Huntington spillere som kan slå igjennom!

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff