20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er sant at de neste ukene blir svært spennende, og jeg lurer fælt på hvor lista kommer til å legges. For 50mp kan vi handle alt fra Thomas Myhre til Ronaldinho. Jeg håper vi prøver oss på Micah Richards, Wayne Bridge og Habib Beye. Jeg vil bli overrasket hvis vi gjør en skikkelig storsignering, men hvem skal det bli?
Ohh, når jeg leser om en mulig big signing som vil "rock the football world" blir jeg helt i 100!
Sitat fra: Kristoffer Eilertsen p? 04. Juli 2007, 14:56Ohh, når jeg leser om en mulig big signing som vil "rock the football world" blir jeg helt i 100!Men hvem kan det egentlig være? Det finnes mer en nok spillere som kan oppfylle de kriteriene, men ingen venstreback eller stopper som vi strengt tatt trenger mest?Stopper? Snakker vi Terry?Fikk en skummel følelse av at dette er litt overdrevet, men hva vet jeg...
Vel, antakeligvis er den kanskje satt litt på spissen, men hey, vi prater om Newcastle United her.Selv skulle jeg gjerne sett en stopperstjerne inn portene på SJP. Det hadde virkelig gjort seg, og sammen med Bridge, og i en drømmeverden nok en back, ville det vært toppen på kransekaka!
Ser for meg ein Klassemidtstopper!!!