20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Løse rykter?  (Lest 18639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #15 på: 02. Juni 2005, 13:49 »
Det at Nettavisen er en smule svak i engelsk og ikke helt klarer å skille mellom at Boumsong vil spille som partneren til Van Buyten, og at Boumsong skal byttes mot Van Buyten, burde jo dere også skjønne er grunnen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Løse rykter?
« Svar #16 på: 02. Juni 2005, 17:34 »
Benayoun linkes til Newcastle

I følge FansFC.com skal 23-åringen Yossi Benayoun stå høyt på Souness sin ønskeliste. Den isrealske landslagsspilleren tjener for tiden sine penger i Racing Santander, som endte på en skuffende 15.plass i Primera Division denne sesongen. Overgangssummen vil ligge på rundt £3 millioner.

Benayoun er en midtbanespiller med offensive kvaliteter. Han kan også spille spiss.

24-åringen har selv uttalt at han meget gjerne vil til Tyneside, og mye tyder på at han kan bli Souness sitt første kjøp i sommer. Vi skal dog ta alle disse ryktene med en stor klype salt. På de siste 5 dagene har minst 20 navn blitt linket til klubben, og over halvparten av disse ryktene har trolig aldri vært reelle.

Souness skal til Dublin for å se Benayoun i aksjon neste lørdag når Israel gjester Irland, i en kamp hvor O’Brien og Given sannsynligvis kommer til å spille for hjemmelaget.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

• Gjest
Løse rykter?
« Svar #17 på: 02. Juni 2005, 18:33 »
Begynner helt ærlig og bli irritert... snakking, snakking, men ingen handlig

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #18 på: 02. Juni 2005, 19:34 »
Sitat fra: "Noreng"
Begynner helt ærlig og bli irritert... snakking, snakking, men ingen handlig

Det er noe du må lære deg til som Newcaslte-supporter. Sånn var det dessverre en del ganger under Robson også. Vi må nok bare ha tålmodighet og vente til litt lenger ut i juni før vi får noe konkret å forholde oss til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Løse rykter?
« Svar #19 på: 02. Juni 2005, 20:07 »
Er enig jeg også.

I Newcastle snakker man hele tiden, men gjør ingenting.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #20 på: 03. Juni 2005, 17:50 »
Barnsley ønsker Chopra?
Greit for meg.

Kilde

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #21 på: 03. Juni 2005, 21:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Barnsley ønsker Chopra? Greit for meg.

Chopra

Tja. Jeg synes vi kan gi Chopra sjansen til å vise hva han er god for i Intertoto i sommer jeg. Kanskje kan han blomstre.
Men hvis Barnsley gidder å vente, så gjerne for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Løse rykter?
« Svar #22 på: 04. Juni 2005, 09:23 »
EXCLUSIVE

CHARLTON are hoping to land Newcastle midfielder Darren Ambrose, writes CHARLIE WYETT.

Addicks boss Alan Curbishley is considering making a £1.5million bid for Ambrose, currently on duty with England Under-20s in Toulon.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Løse rykter?
« Svar #23 på: 04. Juni 2005, 10:07 »
Kan godt hende Charlton vil kjøpe Ambrose for £1,5 mill. Det er det sikkert flere klubber som vil. Men vi selger han ikke av den grunn.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #24 på: 04. Juni 2005, 11:28 »
Bowyer til West Ham?

Kilde
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #25 på: 04. Juni 2005, 11:42 »
Supert det om West Ham legger penger på bordet for bråkmakeren. De har jo fått 175mill så om de bruker 30-50 på Bowyer er det knall!!

Men dæven så skuffa jeg er. Har vært borte fra nettet 1 uke nå og hadde forventet 1-2 kjøp nå. Leste på text-tv 100ganger for dagen, men ingen rykter der.

Så leser jeg her på alle "umulige transfer" Newcastle prøver seg på. Owen,Philips,Van Buyten etc.

Nei, det må skje noe snart ellers blir det vel 30 000 tilskuere på hjemmekampene neste sesong!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #26 på: 04. Juni 2005, 12:12 »
Lån ut Chopra, selg Bowyer og behold Ambrose.

Michael Chopra har fortsatt noe å bevise. Han kan bli god. Det samme med Ambrose. Tror at han kan bli en viktig midtbanespiller til fremtiden.

Bowyer er bare en bråkemaker. Vekk med ham!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #27 på: 04. Juni 2005, 13:15 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Supert det om West Ham legger penger på bordet for bråkmakeren. De har jo fått 175mill så om de bruker 30-50 på Bowyer er det knall!!

Men dæven så skuffa jeg er. Har vært borte fra nettet 1 uke nå og hadde forventet 1-2 kjøp nå. Leste på text-tv 100ganger for dagen, men ingen rykter der.

Så leser jeg her på alle "umulige transfer" Newcastle prøver seg på. Owen,Philips,Van Buyten etc.

Nei, det må skje noe snart ellers blir det vel 30 000 tilskuere på hjemmekampene neste sesong!!

Nå er det vel over 2 måneder til seriestart. Tipper det kommer et par spillere når Souness kommer hjem fra ferie neste uke.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #28 på: 04. Juni 2005, 16:02 »
SWP vil spille under Souness!

Og dette er fra en pålitelig kilde!Meget spennende, meget spennende. Jeg har rett og slett ikke ord. SWP kommer til oss!
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #29 på: 04. Juni 2005, 16:03 »
JIPPI! SWP TIL NEWCASTLE! :D Det ville ha vært noe det!