20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Løse rykter?  (Lest 18612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Løse rykter?
« Svar #60 på: 18. Juni 2005, 18:30 »
Meyde har spilt mange landskamper for Nederland og mange kamper for Inter.
Var fast før denne sesongen da Inter heve seg et hakk over Meyde

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #61 på: 18. Juni 2005, 19:14 »
Van Der Meide har da vært en gedigen fiasko i Inter..

Ville heller at Zenden skulle ha tatt turen fra Riverside, men alderen taler litt i mot et "kjøp" av vingen. Kommer han tilbake til formen fra vm i 98 og europamesterskapet på hjemmebane i 2000 skal Zenden være hjertelig velkommen.

Da snakker vi verdensklasse over prestasjonene, noe Van der Meide ikke er i nærheten av å prestert..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #62 på: 18. Juni 2005, 21:40 »
Sitat fra: "Mushans"
Van Der Meide har da vært en gedigen fiasko i Inter..

Ville heller at Zenden skulle ha tatt turen fra Riverside, men alderen taler litt i mot et "kjøp" av vingen. Kommer han tilbake til formen fra vm i 98 og europamesterskapet på hjemmebane i 2000 skal Zenden være hjertelig velkommen.

Da snakker vi verdensklasse over prestasjonene, noe Van der Meide ikke er i nærheten av å prestert..

Ja med andre ord vi kan få han for ein "billig" sum. Han var knakandes god i ajax.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Løse rykter?
« Svar #63 på: 19. Juni 2005, 02:40 »
Jeg har større tro på van der Meyde enn Zenden, og kunne jeg valgt mellom disse ville jeg valgt van der Meyde. Men jeg er usikker på om noen av disse kommer.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Løse rykter?
« Svar #64 på: 23. Juni 2005, 16:42 »
Meyde er nå solgt til Benfica!