Er det bare jeg som lurer på hvorfor i all verden vi slipper Rozenhal ut, hvis vi ikke får inn en ny stopper?
Greit nok at vi måtte hive ut en stopper hvis vi fikk inn en ny en, men å være én mindre stopper ut sesongen, er det egentlig noe å trakte etter? Edgar jubler muligens, det kan jo gi han økte sjanser. Men jeg synes ikke vi har så mange stoppere at det gjør noe. Ihvertfall ikke så lenge vi bare har Carr som backup på høyrebacken og i realiteten ingen backup på venstrebacken.
For all del, Rozenhal har ikke vært noen kjempesuksess i denne klubben, noe som har skuffet meg enormt. For han ser ut som en habil spiller. En spillende midtstopper som ikke er ueffen i lufta. Men av en eller annen grunn har han slitt enormt med tempoet og fysikken i Premier League. Men jeg synes det er litt merkelig at vi sender en midtstopper ut, uten å få en ny en inn, og uten å få inn backup på høyre- eller venstrebacken.
Hvis man skal være sikker på at det er noe poeng i å ha en spillers navn og nummer bakpå drakten en kjøper, så må en vel nesten tviholde på 9 SHEARER.
6 måneder er ikke spesielt lenge når man skal tilvenne seg Premier League, men så store problemer som Rozenhal har hatt, så var det vel like greit å si stopp først som sist, dessverre. Spørs om ikke Lazio er mer hans klubb.