20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal  (Lest 23743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: David Rozehnal
« Svar #90 på: 31. Jan. 2008, 20:49 »
For alt du vet kan han ha følgt Rozehnal i mange år og blitt glad når overgangen skjedde.
Jeg fikk Emre på ryggen med en gang han kom til klubben og ser ingen feil i det.
Men du har vel fasiten på hva som er et bra draktemne, så da foreslår jeg at du forteller hva du har på ryggen, så kan vi alle løpe å få det samme som deg!  :-*

Rolig no. Men om eg skal si hva eg mener, så synes eg Emre er ett godt drakt-emne. Mulig Tønsberg er midtstopper, og alltid har hatt sansen for forsvarspillere.
Btw, eg har Shearer, Bellamy og Solano på draktene mine.
End of story.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 31. Jan. 2008, 21:00 »
Overraskende. Hadde ikke gitt opp Roz på langt nær jeg, men å tro at en spiller som tilvenner seg tempoet i PL skal få mer enn 6 måneder i denne klubber er selvsagt usaklig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 31. Jan. 2008, 21:00 »
Jeg vurderer å gjøre det nå av ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 31. Jan. 2008, 21:11 »
Er det bare jeg som lurer på hvorfor i all verden vi slipper Rozenhal ut, hvis vi ikke får inn en ny stopper?
Greit nok at vi måtte hive ut en stopper hvis vi fikk inn en ny en, men å være én mindre stopper ut sesongen, er det egentlig noe å trakte etter? Edgar jubler muligens, det kan jo gi han økte sjanser. Men jeg synes ikke vi har så mange stoppere at det gjør noe. Ihvertfall ikke så lenge vi bare har Carr som backup på høyrebacken og i realiteten ingen backup på venstrebacken.

For all del, Rozenhal har ikke vært noen kjempesuksess i denne klubben, noe som har skuffet meg enormt. For han ser ut som en habil spiller. En spillende midtstopper som ikke er ueffen i lufta. Men av en eller annen grunn har han slitt enormt med tempoet og fysikken i Premier League.  Men jeg synes det er litt merkelig at vi sender en midtstopper ut, uten å få en ny en inn, og uten å få inn backup på høyre- eller venstrebacken.

Hvis man skal være sikker på at det er noe poeng i å ha en spillers navn og nummer bakpå drakten en kjøper, så må en vel nesten tviholde på 9 SHEARER.

6 måneder er ikke spesielt lenge når man skal tilvenne seg Premier League, men så store problemer som Rozenhal har hatt, så var det vel like greit å si stopp først som sist, dessverre. Spørs om ikke Lazio er mer hans klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 31. Jan. 2008, 21:20 »
Synes ikke Rozehnal er så svak som alle vil ha det til, men han er ingen bauta... KK har ett ess i ermet, mark my words  ;)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #95 på: 31. Jan. 2008, 21:45 »
Det lureste er vel å kjøpe keeperdrakt med Given. ;D

Og det gjorde jeg i forrige uke! Tsjatsjing!!! ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 31. Jan. 2008, 22:19 »
ROz lånt ut til Lazio  ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 31. Jan. 2008, 22:25 »
Nei sier du det du !?

:o ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 31. Jan. 2008, 22:26 »
Spilt Fifa så har ik oppdatert meg det siste timene  :P
Like greit at han blir lånt ut han duger jo ik i PL og nå får ein Faye tilbake og. Håper han blir ein suksess i Lazio og det kjøper han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 05. Feb. 2008, 10:55 »
Ja jeg kan ikke si at jeg er skuffet over at han drar. For det første har han vært svak som piss og for det andre har han aldri funnet seg til rette i PL. Var jo den "store" signingen til Big-Sam i sommer, viser jo bare hvilken teft han hadde. Han ble vel beskrevet som "en person som var like nyttig som en 70-år gammel mann med handlepose og tøføer i forsvarsrekken"
"The first 90 minutes are the most important"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 26. Mars 2008, 17:07 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=84868

Rozehnal imponerer ikke i Lazio heller og er nok en av spillerne som må forlate Newcastle i sommer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #101 på: 26. Mars 2008, 18:56 »
ja, trenger litt lommerusk.. Selg å la oss hente en god spiller ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 26. Mars 2008, 19:16 »
Eg forstår ikkje helt kva som har skjedd med godeste David. Var jo ein kjempespelar i starten av sesongen, tsjekkisk landslagsspelar, årets spelar i PSG osv.. Men plutselig vart han bedriten, og var et forferdelig syn for einkvar Newcastle-supportar. Helt utrulig at det går an å dette sånn igjennom.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 26. Mars 2008, 20:16 »
Skulle tro han hadde passet bedre i Italia, men da virker det klart at han drar til sommeren. Vi skal være fornøyd hvis vi får rundt det vi betalte for han for han har ikke akkurat spilt seg opp i verdi.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #104 på: 26. Mars 2008, 21:07 »
Ikke første gang vi henter inn en forsvar spiller med god rykte som spiller ræva...