20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?  (Lest 16553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?
« Svar #45 på: 24. Juni 2007, 20:39 »
Jeg vil sammenlikne Butt med Solano. Har dabbet av litt på det fotballmessige, men er fortsatt fullt på høyde både taktisk og mentalt. Dessuten er begge to ekstremt viktige for moralen i laget, både på treningsfeltet og i garderoben.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 24. Juni 2007, 20:50 »
PLEEEEASE! Butt er over the hill, over the top og over the valley! Orker ikke å bruke tid på å forklare mer. Innse det, den som kan.
¨

Okei. Der overbeviste du i allefall meg...

BUTT MÅ UT!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 24. Juni 2007, 21:13 »
Det er en selvfølgelighet at Butt ikke skal selges.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 24. Juni 2007, 21:17 »
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor dere på død og liv vil beholde dette vrakgodset. Det er som Frode sier. Butt var en av våre minst dårlige i sist sesong, thats it! Hvis klubben Newcastle skal komme seg opp på beina og begynne å vokse litt resultatmessig så er vi NØDT til å kvitte oss med sånne spillere.

Hvis klubben Newcastle skal komme seg opp på beina og begynne å vokse litt resultatmessig så er vi nødt til å erkjenne hvilke spillere som faktisk har gjort seg fortjent til å spille for klubben og fortjene æren av å iføre seg drakta vår å løpe ut på St.James. Og lik det eller ikke, men Newcastle er en av disse spillerne. Jeg sier ikke at vi skal gi ham kapteinsbindet og fast plass på laget, men det er ingen tvil om at han er mer enn verdig enn plass i troppen vår. Om han ikke er tiltenkt en plass i startoppstillingen i samtlige 38 kamper har vi fortsatt bruk for ham.

At Butt kun var god fordi resten av Newcastle var drittdårlige i sessongen som nettop er slutt kjøper jeg rett og slett ikke. Jeg syns heller stikk motsatt at det er imponerende å prestere såpass stabilt som det Butt har gjort når storparten av medspillerne dine løper rundt deg mer eller mindere tilfeldig ut ifra hva som nettop har slått ned i hodet deres av tanker og ideer.

Javel, han er 31/32(?), IKKE 21/22 som kanskje hadde vært ideelt. Men la det være helt klinkende klart: det er svært lenge siden ting har vært ideelle i Newcastle. Et steg i riktig retning igjen vil være å klare å velge ut de spillerne som fortsatt har noe å gi, selv om de er på retur. Det er heller ikke snakk om å gi ham uendelige mange sessonger i Newcastle Frode, men minst en sessong til. Så kan vi heller gjøre opp status for Butts fremtid i klubben etter det!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 24. Juni 2007, 21:26 »
Sitat
Og lik det eller ikke, men Newcastle er en av disse spillerne. Jeg sier ikke at vi skal gi ham kapteinsbindet og fast plass på laget, men det er ingen tvil om at han er mer enn verdig enn plass i troppen vår. Om han ikke er tiltenkt en plass i startoppstillingen i samtlige 38 kamper har vi fortsatt bruk for ham.

Hah, denne var vittig. Og jeg synes vi skal gjøre opp status for Butt nå! Det tror jeg også Sam gjør.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 24. Juni 2007, 21:35 »
Sitat
Og lik det eller ikke, men Newcastle er en av disse spillerne. Jeg sier ikke at vi skal gi ham kapteinsbindet og fast plass på laget, men det er ingen tvil om at han er mer enn verdig enn plass i troppen vår. Om han ikke er tiltenkt en plass i startoppstillingen i samtlige 38 kamper har vi fortsatt bruk for ham.

Hah, denne var vittig. Og jeg synes vi skal gjøre opp status for Butt nå! Det tror jeg også Sam gjør.
Hehe, gikk LITT fort der, mente vel Butt...  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 24. Juni 2007, 21:58 »
Alderen til Butt er ikkje negativt etter mi meining. Er det noko vi treng så er det rutine, det fungera ikkje med masse ungdommar, ein må kominere med unge framadstormande og voksne rutinerte. Er helt einig med Chickenman, Butt er ein bra mann å ha i stallen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 24. Juni 2007, 23:06 »
Butt vet hva som kreves for å vinne noen, han er en av de mest merriterte spillerne vi har. Jeg tror f.eks Barton kan lære mye av Butt.  Han er en meget god backup spiller.  Hvis vi skal spille med 4-3-3 kan jeg god se for meg butt som anker i start 11

Emre            Barton
           Butt

Denne er meget solid.   Blir Barton skader kan dyer steppe inn,   Blir butt skadet tar overtar barton rollen, og dyer går inn på barton plass.

På venstre kan N`zogbia komme inn, Dyer kan også spille her.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 25. Juni 2007, 17:14 »
Jeg vil tro vi blir å spille 4-4-2, ut fra de signalene jeg har plukket opp fra Big Sam, og ettersom alt fokus ligger på forsvarsspillere nå. Skulle vi spilt 4-3-3 kunne jeg forstått behovet for en ekstra defensiv midtbanespiller. Men med 4-4-2 ser jeg ikke det.
Samtidig går det an å variere med tre på midten, og Butt som rendyrket anker.
Men jeg antar at Barton og Emre vil bli sentrale midtbanespillere i et 4-4-2-system.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #54 på: 25. Juni 2007, 18:02 »
Var det noen der ute som nevnte Riise ... ser jeg han i svarte og hvite striper skal jeg begynne å holde med Yeovil.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #55 på: 25. Juni 2007, 21:23 »
Nå må dere slutte å være så negativt ladet mot våre defensive midtbanespillere. De gjør en kjempeinnsats, men folk legger dessverre mest vekt på det offensive spillet. Har dere sett Newcastle-kamper i år? Butt har da ikke spilt noe dårlig?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 26. Juni 2007, 00:50 »
Var det noen der ute som nevnte Riise ... ser jeg han i svarte og hvite striper skal jeg begynne å holde med Yeovil.

Og jeg slenger meg glatt på.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 26. Juni 2007, 16:05 »
Jeg ser ikke helt hvorfor man på død og liv skal hate Riise og alt han står for.
Greit, jeg kan ikke fordra den personligheten han viser gjennom mediene, men han har gode holdninger og er absolutt en meget god spiller. Og hadde vi fått han til en billig penge, så hadde jeg ikke sagt nei.

Men om Diouf kommer, da melder jeg overgang til Carlisle.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 26. Juni 2007, 16:53 »
Selv om jeg ikke liker riise, så er han en jævla god fotballspiller.  Det hadde vært greit for meg om han kom .Men jeg håper vi finner en som er like god, og som ikke drar av seg trøya, eller driter seg ut i avisene til en hver tid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 26. Juni 2007, 17:03 »
Sitat

Vel, hvis vi gjør opp status for Butt nå, så ser vi at han er en av få som forrige sesong beviste sesongen gjennom at de virkelig ønsket å gjøre det bra i Newcastle-trøya. Butt ønsket virkelig å entre St. James' Park i den svarte og hvite drakta, og han ønsket å gjøre sitt ytterste for å gi fansen noe å glede seg over.
Vi ser også at Butt viste forrige sesong at han fortsatt holder godt nok nivå til at han uten problemer kan være et sentralt medlem av stallen også kommende sesong.

Ja, karrieren begynner å gå mot slutten, og det er begrenset hvor mange sesonger han har igjen på toppnivå. Men når vi skal begynne å bygge opp Newcastle fra bunnen igjen, så trenger vi spillere som virkelig skjønner betydningen av å ikle seg den stripete trøya og løpe ut på et fullsatt St. James' Park og motta fansens hyllest.

Greit nok, dersom Big Sam finner det forenelig med klubbens økonomiske og sportslige situasjon per dags dato å kjøpe en midtbanespiller når vi desperat trenger mange nye forsvarsspillere, og to av spissene våre fremdeles står i fare for å forsvinne, så skal jeg selvsagt ønske Diarra velkommen.
Men jeg ser ingen grunn til å kjøpe en ny midtbanespiller fordi Butt liksom er så dårlig. For det er han ikke.