20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?  (Lest 16501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?
« Svar #60 på: 26. Juni 2007, 17:50 »
Riise hadde vert konge. God forsterkning. Virker som han har slutta med og sende sms og rumpebilder også.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 26. Juni 2007, 18:10 »
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor dere på død og liv vil beholde dette vrakgodset. Det er som Frode sier. Butt var en av våre minst dårlige i sist sesong, thats it! Hvis klubben Newcastle skal komme seg opp på beina og begynne å vokse litt resultatmessig så er vi NØDT til å kvitte oss med sånne spillere.

Herregud a mann, hvem skal vi da beholde?

Er ikke en veldig aktiv skribent her inne, leser stort sett over det meste, men her føler jeg at jeg må inn og støtte Butt, og de som forsvarer han her inne.
Tror du virkelig resepten er og beholde 3-4 spillere og bytte ut 20+? Og REALISTISK?

Nei, Butt en av FÅ som overrasket positivt ifjor, og må for guds skyld ikke dra i sommer. Hvor lang kontrakt har han egentlig? Synes det er greit hvis han sitter igjen med 2 år, holder nok lett så lenge ref; Speed.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Juni 2007, 20:01 »
Føyer meg i rekken av de som støtter Butt... Greit nok at rompa er 32 år, men han var den mest solide og pålitelige spilleren sist sesong. Og vi trenger noen med rutine og erfaring, ikke bare gjennom karrieren men også i klubben, siden vi rydder i klubben og henter mye nytt.

Og det går ikke å kaste på dør 10-15 spillere og hente inn 4-5 nye...tenk litt folkens. Dessuten så tror jeg vi skal si oss fornøyd med midtbanen og heller sette mer fokus på backene. for Butt er mye mer verdfull enn carr og baba.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 26. Juni 2007, 21:52 »
Han holder en sesong til evt 2.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Juni 2007, 02:36 »
Dere kan si hva dere vil om spillere, men den personen jeg minst av alle i verden vil se i mitt favorittlag, er Morgan Andersen. Kunne forsåvidt ha skjedd om de gamle eierene fortsatt styrte skuta. :P

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 27. Juni 2007, 09:58 »
Dere kan si hva dere vil om spillere, men den personen jeg minst av alle i verden vil se i mitt favorittlag, er Morgan Andersen. Kunne forsåvidt ha skjedd om de gamle eierene fortsatt styrte skuta. :P

Enig her. Morgan Andersen er ufordragelig. Hatbar til tusen. Etter at han kalte Strømsgodset kjedelige og ødeleggende for norsk fotball(som om det skulle være noen trussel(norsk fotball er kjedelig!)) misliker jeg han enda mer. Han graver sin egen grav når han sier slik. Kampen ble vel sett på som rundens beste så her har han tråkket i salaten, godeste Morgan. Strømsgodset er da vitterlig angrepsvillige og spiller til tider fin fotball i motsetning til flere andre lag i tippeligaen. Strømsgodset og Stabæk er blandt de kjekkeste å se på. Over til Andersen, jeg liker ikke tonen hans og personligheten. Hadde krepert om han hadde kommet til Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 27. Juni 2007, 16:57 »
Registrerer at også Anders Grönhagen har oppdaget hvilken ufordragelig og ikke minst stokk dum person Morgan Andersen er, og jeg skjønner utmerket godt at Knut Torbjørn Eggen ikke orket mer av den maskråka der, og jeg forstår også utmerket godt at han som hovedtrener ikke ville være en del av en modell der han ble underlagt en person som ikke har peiling på fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 27. Juni 2007, 17:12 »
Sant nok, men en ting skal morgan ha for. Han er skarp når det gjelder finne blå/svarte perler :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Juni 2007, 17:30 »
Blå/svarte perler?
Jeg skjønner hva du mener med svarte perler. Men blå?

Forøvrig er det vel ikke direkte Morgan som har funnet Edu og Mikel. Det eneste jeg kan se at Morgan har med Mikel å gjøre, er vel at han gjorde alt som ikke er i hans makt, for å melke penger ut av en 18-åring med et utrolig fotballtalent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 27. Juni 2007, 17:38 »
De er da ikke så svarte i Nigeria at de ser blå ut, det er i Sudan det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 27. Juni 2007, 23:19 »
hahahah.. de er jo blå/svarte. som vår blå/svarte perle martins:)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 29. Juni 2007, 04:35 »
Ikke at jeg bryr meg overhooodet, men dette var ikke akkurat on-topic gutter  ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
« Svar #72 på: 23. Juli 2007, 23:53 »
Spillere jeg aldri vil se i drakta vår:
-Cristiano Ronaldo(hater han mer en alt på denne jord)
-Bjørn Helge Riise(Selv om jeg er fra Lillestrøm)
-Frank Lampard(lyst til og skyte han med ei rifle)
-Deco(klyse som helt garantert ville ha floppet i england)
-Wayne Rooney(den styggeste og mest overvurderte spillern jg vet om)
-Craig Bellamy(har øyer som en zombie og fordi han hater oss)
-Martin Andresen(Styggeste dritten jeg vet om)

Spillere jeg gjerne ville sett i drakta vår:
-Albert Luque (en stund siden sist jeg har sett en så fantastisk fotball spiller i hvit og svart)
-John Arne Riise(til tross for hans stygghet er han en brilliant fotballspiller)
-Wayne Bridge(kanskje Englands beste back)
-Alan Smith(selv om han spiller for englands styggeste lag, er han er harding som digger og denge klyser som frank Lampard)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. Juli 2007, 09:24 »
Svar på ditt innlegg.
-Ronaldo kan være en klyse,men er knall god spiller.Hadde ikke sagt nei til.
Helge:Ikke god nok.
Lampard:Utrolig god fotballspiller,pluss målfarlig.
Deco: God fotballspillere det også,men greier nok ikke den engelske spillestilen
Rooney: Gjør mer for laget enn å bare score.Om han er stygg.Så går ikke fotball på skjønnhet.
Bellamy:Ja gjorde det mot shearer,men ikke akkurat dårlig spiller heller.
Andresen:Fotball går ikke på skjønnhet,men er ikke god nok heller ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 24. Juli 2007, 14:07 »
Det er noen her som vil/vil ikke ha spillere fordi de liker dem eller ikke. Andre derimot tenker bare på hvor god vedkommende er, og hvor godt han hadde passet i Nufc.

Jeg må si at jeg går innenfor gruppe nr 1 her. Det viktigste er å like laget sitt, ikke nødvendigvis at laget er best mulig. Syntes jeg da.